S.Knoop Geplaatst: 23 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 oktober 2007 Ik zit vast bij deze missie en ik kan ook geen andere missie meer spelen. Er schijnen meer missies te zijn die je kan doen, maar bij mij niet. Is dit mischien een fout van savedata of spel zelf? Dit is de PSP-versie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gijsso Geplaatst: 23 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 oktober 2007 Je kunt ook cheat gebruiken (weapon cheats) om verder te gaan anders moet je het spel opnieuw doen (niet zo'n punt omdat het een vroege missie is). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MartyCeha Geplaatst: 23 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 oktober 2007 Hier zie je het hele overzicht van de missies. Daar kun je zien dat je altijd wel een missie van Salvatore zou kunnen doen. Ik zou op z'n minst wachten op een telefoontje van iemand, of een paar keerde huurmoordenaar afmaken. Dan moet er wel wat gebeuren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rene-GTA Geplaatst: 23 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 oktober 2007 Heb je ook alle missies van Vinsenzo al gehaald? Of meschien wordt je nog gebeld. Als je de missie gedaan dan moet als het goed is nog missies voor JD of Salvotere doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
S.Knoop Geplaatst: 10 november 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 november 2007 Ik heb de missie gehaald. Had wel geluk. Ik was me aan het opstellen voor de mannen met de AK geweren. Toen die aan kwamen rijden had ik het domme geluk dat al het verkeer (auto's) ontplofte en de huurmoordenaars meenam en dode. Mision passed. Ik moest er wel om lachen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.