Gijsso Geplaatst: 23 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 oktober 2007 Waarom zijn er van de 5 gta's in het III-era 2 Italianen??? Tommy Vercetti is een Italiaan in die werkte voor de Forellies en Toni Cipriani is ook een Italiaan die werkte voor de Leones. Wat heeft R* met Italianen in hun games Tommy: Toni: p.s. ik wist niet in welk subforum het moest zitten dus daarom in die van VC Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Youp Geplaatst: 23 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 oktober 2007 R* houdt van italiaanse pizza's, het italiaanse accent en italiaanse auto's. Voor de rest waarschijnlijk niks. Dus deze vergelijking zal niet veel waarde hebben. Je kan je ook vragen waarom GTA SA er allemaal gangsters rondliepen. Heeft R* soms iets met gangsters? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Unmountable Tijmen Geplaatst: 23 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 oktober 2007 Ik denk dat het gewoon iets dat echt is is?? tijmentje5 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MartyCeha Geplaatst: 23 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 oktober 2007 CJ, Claude en Vic zijn Amerikaans. Wat heeft R* met Amerikanen? R* North komt uit Schotland. Zullen we je dan even de link uitleggen? Italianen> Mafia> Georganiseerde misdaad> Grand Theft Auto Is het je nooit opgevallen dat Zoal Tommy als Toni bij de Mafia is? Daar gaat het zich om. Verder zijn ze goed geïntegreerd hoor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JasonStatham Geplaatst: 23 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 oktober 2007 (bewerkt) vooral vanwege hun ITaliaanse mafia stijl denk ik Maar er zijn toch ook 2 zwarten Bewerkt: 23 oktober 2007 door GTA-fan2 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gijsso Geplaatst: 23 oktober 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 oktober 2007 Dat Claude, CJ en Vic Amerikaans zijn snap ik wel omdat Amerikanen het gekste zijn als het gaat om criminaliteit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MartyCeha Geplaatst: 24 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 oktober 2007 Was maar even een idioot voorbeeld hoor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rick.. Geplaatst: 24 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 oktober 2007 (bewerkt) Valt me op dat er zo weinig Nederlanders in de gta's zitten, zouden Rockstar iets tegen Nederland hebben ? Bewerkt: 24 oktober 2007 door rick.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Harwood Butcher Geplaatst: 24 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 oktober 2007 Valt me op dat er zo weinig Nederlanders in de gta's zitten, zouden Rockstar iets tegen Nederland hebben ? Nee,maar Nederlanders komen niet zo vaak in het Internationale Nieuws En Miami is een stad waar veel Cubanen zitten,veel Haitianen en Italianen Dat is echt zo. Daarom gebruiken ze vooral Italiaanse achternamen. Trouwens, ik vind Tommy niet echt Italiaans klinken, en Sonny ook niet,Ricardo eigenlijk ook niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MartyCeha Geplaatst: 25 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2007 (bewerkt) Daarom gebruiken ze vooral Italiaanse achternamen.Trouwens, ik vind Tommy niet echt Italiaans klinken, en Sonny ook niet,Ricardo eigenlijk ook niet. Ik veronderstel dat ze zelf Amerikaans zijn, maar, net zoals veel Italiaanse Amerikanen in RL, gewoon grootouders uit Italië hebben die destijds naar Amerika verhuisd zijn. Vandaar de voornamen. Maar de achernamen zijn nog volledig Italiaans: Tommy Vercetti, Sonny Forelli. Maar Ricardo Diaz (ik neem aan dat je die bedoelt) is niet Italiaans, maar Cubaans. En daar spreken ze Spaans (in Cuba). Niet zo gek dat zijn achternaam dan Spaans klinkt. Bewerkt: 25 oktober 2007 door MartyCeha Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercettti Geplaatst: 1 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2007 Mischien is een van die bazen van R* wel een ''Italiaan'' maar ik heb er ook geen problemen mee hoor, ik merk er niet zoveel van... Maar ik vind Tommy wel heel vet! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MartyCeha Geplaatst: 1 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2007 Welkom Omdat een van de makers Italiaans is maken ze niet de hoofrolspelers Italiaans. Ik denk dat het door de mafia komt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jesperkaj Geplaatst: 2 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 november 2007 (bewerkt) Valt me op dat er zo weinig Nederlanders in de gta's zitten, zouden Rockstar iets tegen Nederland hebben ? Dan zouden ze voor elk land 1 personage moeten hebben Rockstar heeft niks tegen Nederland of België, ze kennen onze misdaad gewoon niet Bewerkt: 2 november 2007 door Blizzard Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MartyCeha Geplaatst: 2 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 november 2007 (bewerkt) Daarbij komt dat Italianen gewoon een groot deel uitmaken van de New Yorkse samenleving. Andere buitenlandse volken zie je niet zo veel En alle Italianen in GTA komen uit Liberty City (=New York). Bewerkt: 2 november 2007 door MartyCeha Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Feanor Geplaatst: 2 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 november 2007 tis vrij eenvoudig, georganiseerde misdaad en maffia en italie, ze horen gewoon bij elkaar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.