Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

ik speel SA al langer op de ps2, maar nu ook op de pc. ik wou dus gaan modden op de pc, ik had een mod gedownload( een andere politie wagen) en heb die geinstalleerd met sami. die werkte dus instaleerde ik nog een paar mods. toen ik daarna sa opstarte liep mijn spel halverwegen de laadbalk om op te starten vast.

dus ik uninstaleer al die mods en zie dat ik per ongeluk geen goede backups had gemaakt dus ik instaleer mijn hele spel op nieuw maar het werkt nog niet.

dus wat moet ik doen??? kan iemand mij als dat legaal is een paar backups sturen? ik kan wel opzoeken welke mods het waren.

alvast bedankt en vriendelijke groeten hielkeh

sorry ik zie bedenk nu pas dat ik dit beter op het modding forum had kunnen plaatsen, mijn excuses

Bewerkt: door hielkeh
Geplaatst:

Weet je zeker dat je je vorige San Andreas installatie hebt geuninstalleert. Dit kan soms de oorzaak zijn. Wees zeker dat er niets meer in je savegame folder en installatie folder meer staat. Ik zou het maar erg raar vinden dat na het uninstalleren van een spel de (corrupted) mods er nog steeds in zitten..

Vriendelijke groeten,

Dabeast :sigaar:

Geplaatst:

ik zal het nog eens proberen, maar sami zij na het opnieuw installeren echt dat die mods nog geinstalleerd waren

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...