Jump to content

Verkeerde spawn na modden

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb nu de Beach Highway Mod gedownload, en alles ging goed, totdat ik in mijn savegame naar het strand wou rijden. Boven de Bunch of Tools met dat stuk waar die auto spawnt, staat het gebouw van na de missie Demolition Man. Op de plek waar het gebouw normaal hoort te staan staat het intacte gebouw van voor de missie. Ook de collision klopt in dat gebouw. Dit is niet het enige probleem. Aangekomen bij een oprijplaats rij ik op de snelweg, rij ik naar de zuidkant, en ik sta dan daarachter. Ik besluit om eens te kijken of aan de andere kant ook een stuk snelweg is. Dus ik reed rechtdoor, maar mijn car kwam op de 2 hekken te staan. Ik helemaal terugrijden en de weg opnieuw oprijden. Maar als ik een stuk verder ben is de weg op eens verdwenen. De bomen, de lampen en de drempels staan er nog, de collision van de weg en de hekken klopt helemaal. De collision van de drempels klopt daarentegen niet. Kan iemand me helpen met deze 2 problemen?

Even nog de 2 problemen op een rijtje in het kort:

1. Het gebouw van Demoliton Man staat verkeerd

2. De weg is opeens verdwenen

Edit: Kan iemand de titel zo veranderen dat ook het andere probleem in de titel staat?

Bewerkt: door Donald F. Duck
Geplaatst: (bewerkt)

Programma? Dit was gewoon een bestandje toevoegen en de gtavc.dat overschrijven (voor maar 1 regel...).

Bewerkt: door Donald F. Duck
Geplaatst:

t Ziet er naar uit dat de mod gewoon erg buggie is. Je installeert de mod op de goede manier.

Je zou nog even kunnen bekijken of het helpt als je nog eens op 'Archive Rebuild' klikt.

En heb je de laatste versie van de mod? Is ie nog in W.I.P.-status? Klagen er meer mensen over bugs?

Anders rest er denk ik niks anders dan de mod verwijderen.

Geplaatst:

Sorry voor het late antwoord, dit topic was ik helemaal vergeten.

t Ziet er naar uit dat de mod gewoon erg buggie is.[...]

Dat zou raar zijn, want bij sommige andere map mods was dit ook.

[...]Je zou nog even kunnen bekijken of het helpt als je nog eens op 'Archive Rebuild' klikt.[...]

Dit was helemaal niks in de gta3.img. Dit was gewoon bestandje in data\maps gooien en de gtavc.dat veranderen.

[...]En heb je de laatste versie van de mod?[...]

Ik heb versie 2.0 van de mod, en ik weet helemaal niet of er een nieuwe versie is. Ik denk het niet, want er stond nergens op die website een nieuwere versie van de mod.

[...]Is ie nog in W.I.P.-status?[...]

Nee, want dit is al een versie 2.0.

[...]Klagen er meer mensen over bugs?[...]

Weet ik niet, je kan er zo ver ik weet geen reacties achter laten of dergelijke.

[...]Anders rest er denk ik niks anders dan de mod verwijderen.

Het is niet zo heel irritant, maar soms vind ik het best raar.

Geplaatst:

Hmm waarschijnlijk kan óf je pc t niet helemaal meer aan, óf de engine van GTA3 zelf niet. (Dat laatste is t waarschijnlijkst.)

Er is niet echt een oplossing voor te bedenken denk ik. Heeel misschien zou je (kon dit eigenlijk bij III al wel?) bij de opties de kwaliteit / draw distance wat verlagen. Of anti-aliasing uitzetten of wat dan ook. Anders weet ik t niet meer hoor ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...