Timothy. Geplaatst: 23 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2007 Ik wil graag MTA voor San Andreas spelen, ik heb nu MP:SA maar die doet heel raar bij mij, die werkt nog niet goed op vista ofzo? Maar ik wil graag MTA en ik vind die alleen dat je kan racen , maar ik wil gewoon rond lopen enz. Kan iemand me helpen? Alvast bedankt. Timothy. Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 23 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2007 (bewerkt) Ik wil graag MTA voor San Andreas spelen, ik heb nu MP:SA maar die doet heel raar bij mij, die werkt nog niet goed op vista ofzo? Maar ik wil graag MTA en ik vind die alleen dat je kan racen , maar ik wil gewoon rond lopen enz. Kan iemand me helpen? Alvast bedankt.Timothy. Er is tot nu toe nog geen MTA uit waar je kan rondlopen. Binnekort komt ie er wel genaamd MTASA DeathMatch. In dit topic kun je een trailer zien van hoe alles eruit ziet Bewerkt: 23 oktober 2007 door ..::GhostRider::.. Reageren
bramboy Geplaatst: 25 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2007 (bewerkt) wat is gaat er precies raar met SAMP??? could you tell me?? wil je het me vertellen?? ik heb 500 berichten!!! Zaibatzu baas Bewerkt: 25 oktober 2007 door bramboy Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.