L156 Geplaatst: 24 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2007 Hallo allemaal Meschien is de naam raar maar ok,ik heb een vraagje voor iedereen.De vraag is: waar kun je FBI kleding krijgen dus: waar krijg je kleding die agenten,swat agenten (area ...) fbi? Weet iemand het,laat die gene het zeggen.Alvast bedankt. Groetjes Lbrianfly B.S. Zijn jullie al eens op de volgende ceordinaten geweest.Je kunt het op de kaart lezen.De Ceórdinaten zijn: 5 A west.Dit kun je lezen bij de bijgesloten kaart Dus in de echte wereld niet in de PC wereld. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 24 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2007 Om de politiekleding te krijgen moet Barbara je vriendin zijn. Zij woont in (..ik ben de naam kwijt ...). Je moet 100% met haar daten en dan geef ze je een politie uniform. Succes Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 24 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2007 Nee voor FBI kleding moet je volgens mij een mod hebben suc6 met GTA Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 24 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2007 Nee voor FBI kleding moet je volgens mij een mod hebbensuc6 met GTA inderdaad voor FBI kleding kan je een mod instaleren. ik heb even gezocht maar kon niks vinden en ik mod zelf niet dus:: ook kan als je een date hebt met Barbara Schternvart krijg je een cop outfit die volgens mijn op de pakken lijken uit LV. je kan haar vinden op het Politiebureau in El Quebrados. dat stadje vind je boven in op de kaart onder de letters wikigta. je moet haar wel eerst 100% daten maar dat moet lukken lukt het niet dan kan je nog altijd naar het savegame aanvraag. als je op ps2 speelt dan moet je eerst armax in huis halen. heb je dit niet dan kan je naar misie hulp. gr. fiegel5 Reageren
joppie Geplaatst: 24 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2007 (bewerkt) Je moet idd een mod downloaden, hier Als beloning voor de 100% met de dates met barbara krijg je het politie uniform dat 'lijkt' op het uniform uit LS. LV = zandkleurig ofzo LS = zwart LV = zwart Bewerkt: 24 oktober 2007 door joppie Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 24 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2007 (bewerkt) Ik heb ook gezocht naar de mod.... maar ik kan ook niks vinden! ik denk dat je zelf even moet zoeken op misschien wikigta, of misschien op een zoekmachine kijken maar joppie heeft hem al gevonden. dus... suc6 Tijmentje5 Bewerkt: 24 oktober 2007 door tijmentje5 Reageren
L156 Geplaatst: 20 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 november 2007 Je moet idd een mod downloaden, hierAls beloning voor de 100% met de dates met barbara krijg je het politie uniform dat 'lijkt' op het uniform uit LS. LV = zandkleurig ofzo LS = zwart LV = zwart Bedankt. Precies wat ik nodig heb. en de website Precies.... heel goed Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.