Jump to content

Nederlandse Vertaling


Fbi-Crew

Recommended Posts

waar kan ik die vinden?

Een echt los bestand is er niet, zoals deze er bijvoorbeeld wel is voor San Andreas. Wat je echter wel kunt doen is het downloaden van deze mod. Misschien heb je de mod wel eens eerder gezien, het gaat namelijk om de "Vice City Dutch Edition Mod". Ik kan me nog herinneren dat je daar een bestand, genaamd "american.gxt", in vindt. Mocht dit het geval zijn, kopieer het bestand dan naar: "C/Program Files/Rockstar Games/GTA Vice city/Text."

P.S. Eventueel wil ik wel overwegen om (wellicht met anderen) een Nederlandse ondertiteling te maken voor Vice City, aangezien deze er nog niet echt is.

Link to comment
Delen op andere websites

P.S. Eventueel wil ik wel overwegen om (wellicht met anderen) een Nederlandse ondertiteling te maken voor Vice City, aangezien deze er nog niet echt is.

Dan wil ik natuurlijk wel helpen, echter weet ik zeker dat er een los bestand is dat alle tekst heeft vertaald. Ik kan deze mod niet zo snel meer vinden, maar die heeft zeker bestaan. (niet van goede kwaliteit)

Edit: alle site waar de vertaling te downloaden was lijken te zijn verdwenen. Echter via de zoekfunctie van dit forum kwam ik het bestand tegen in een upload van Typhoon:

Jones_vice_city_dutch_v1.0.zip

Voor zover ik weet is het een mod die matig is vertaald en redelijk wat bugs bevat.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...