GtaFan#1 Geplaatst: 24 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2007 (bewerkt) Lopen deze 2 wel samen? Lukt het mij om met de administator te spelen? Of kan ik het niet met Vista Home Premium laten draaien? De rest voldoe ik aan alle systeem eisen Want ik wil graag SA gaan kopen. Ookal heb ik hem op de ps2 al liggen Misschien heb ik het verkeerd gepost, graag begrip hiervoor want ik kon niet kiezen op welk fora Hoor het graag, GTAFan#1 Bewerkt: 24 oktober 2007 door GtaFan#1 Reageren
Mirrrr Geplaatst: 24 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2007 Ik heb SA ook op Vista, ikzelf heb er helemaal geen problemen mee maar sommige mensen lopen wel tegen kleine dingetjes op. Zo moeten sommige San Andreas in de XP Compatibiliteit modus spelen. Dat doe je door met je rechtermuisknop op de snelkoppeling te klikken en dan naar eigenschappen te gaan. Daar kan je dan kiezen welke modus je wilt gebruiken. Ook moet je er voor zorgen dat al je drivers up to date zijn. Als er nog meer vragen zijn horen we het graag. Reageren
GtaFan#1 Geplaatst: 24 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 oktober 2007 Ik heb SA ook op Vista, ikzelf heb er helemaal geen problemen mee maar sommige mensen lopen wel tegen kleine dingetjes op. Zo moeten sommige San Andreas in de XP Compatibiliteit modus spelen. Dat doe je door met je rechtermuisknop op de snelkoppeling te klikken en dan naar eigenschappen te gaan. Daar kan je dan kiezen welke modus je wilt gebruiken.Ook moet je er voor zorgen dat al je drivers up to date zijn. Als er nog meer vragen zijn horen we het graag. Met drivers bedoel je? sorry ben net wakker Reageren
Galiorix Geplaatst: 24 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2007 Met drivers bedoel je? sorry ben net wakker Drivers zijn programma's die ervoor zorgen dat je hardware (zoals videokaart, geluidskaart, moederbord etc.) goed werken. Ik zou me daar niet zo veel zorgen over maken, over het algemeen zijn de drivers wel up-to-date. Probeer het nu eert op de manier die Mirrrr je verteld heeft, dan zou het als het goed is moeten lukken. Anders kan je ff naar de website van de fabrikant van je videokaart gaan om drivers te downloaden. Bijvoorbeeld ATI of Nvidia Greetz Reageren
GtaFan#1 Geplaatst: 24 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 oktober 2007 Met drivers bedoel je? sorry ben net wakker Drivers zijn programma's die ervoor zorgen dat je hardware (zoals videokaart, geluidskaart, moederbord etc.) goed werken. Ik zou me daar niet zo veel zorgen over maken, over het algemeen zijn de drivers wel up-to-date. Probeer het nu eert op de manier die Mirrrr je verteld heeft, dan zou het als het goed is moeten lukken. Anders kan je ff naar de website van de fabrikant van je videokaart gaan om drivers te downloaden. Bijvoorbeeld ATI of Nvidia Greetz Dan ga ik hem halen. Hoeveel kost hij nu voor pc? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 24 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2007 (bewerkt) Hoeveel kost hij nu voor pc? Nou, hij kost gelukkig niet zoveel meer. Natuurlijk kan het zijn dat de prijzen her en der wat verschillen, maar de gemiddelde prijs zal zo rond de €30 liggen. @GtaFan#1: Oke, maar je moet natuurlijk ook nog verzendkosten betalen. Al denk ik dat je dan nog wel goedkoper uit bent... Bovendien krijg je hem dan ook nog bezorgd. Bewerkt: 24 oktober 2007 door -Matthijs- Reageren
Carl Johnson550 Geplaatst: 24 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2007 Volgens mij 30 euro. Reageren
GtaFan#1 Geplaatst: 24 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 oktober 2007 Volgens mij 30 euro. @ bol website kost hij €19,99 Even bij mijn moeder zeuren Reageren
Little Jacob Geplaatst: 24 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2007 Ik heb ook vista en heb laatst San Andreas gekocht voor 30 euro bij intertoys. Heb nooit problemen alleen met Multiplayer sluit hij soms af maar volgens mij licht dat niet aan Vista zelf. Reageren
GtaFan#1 Geplaatst: 24 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 oktober 2007 Bedankt voor de info! Ga hem binnenkort kopen Reageren
hielkeh Geplaatst: 24 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2007 ik heb ook een nieuwe windows vista homa premium laptop en sa werkt daar prima op. Reageren
GtaFan#1 Geplaatst: 24 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 oktober 2007 Besteld en morgen binnen! Doe maar een: >>> Door Bling: Lees deze rubriek eens door. <<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.