misha Geplaatst: 24 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 oktober 2007 ben je mischien doodgegaan in de 2e wave? in een bepaald gebied van de vagosnope ook nie srry Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 26 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2007 Even voor de duidelijkheid, heb jij nu al gecontroleerd of je wel 100% hebt?Start je savegame-->Stats-->Gangs .. [plaatje] .. Heb je dit nu al gecontroleerd? Sorry is op xboxHeb je nu al bij je statistieken gekeken? Staat daar 100% territoriums?Als dat zo is én je krijgt nog steeds aanvallen van Vagos en/of Ballas dan heb je één of meerdere gebieden niet volledig overgenomen. Als je een gangwar niet hebt afgemaakt vanwege 'wasted', 'busted' o.i.d. en je was al bijna klaar met dat gebied dan zal dat gebied wel worden meegerekend bij jou gebieden maar wordt het gedeeltelijk nog bemant door een rivaliserende gang. Zo'n gebied krijgt ook een aparte kleur, deze kleur is een combinatie van de kleuren van de gangs die dat gebied delen. Als dat een gebied is wat gedeelt wordt door Ballas en Grove wordt gebied bruin van kleur en is het makkelijk te vinden. Als het gebied gedeelt wordt door Vagos en Grove wordt het al een stuk lastiger, dan krijgt het gebied een kleur wat een mix is van geel en groen. Dit is dus heel lastig te onderscheiden van jou andere groene gebieden. Let goed op welke gebieden elke keer worden aangevallen! Jouw gebieden kunnen namelijk alleen maar door een ander gebied worden aangevallen die grenst aan dat gebied. Met andere woorden: het gebied wat je niet volledig hebt veroverd bevat dan nog steeds leden van een andere gang en die vallen gebieden aan die naast dat gebied liggen. Door dus goed te klijken welke gebieden worden aangevallen kan je dus een aanwijzing hebben waar je dat gebied moet zoeken. Succes Edit: Waarschijnlijk dacht cheetha hier ook aan en stelde daarom die vraag! Reageren
groveWILLEWETER Geplaatst: 26 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2007 oh? dat is niet echt normaal bij mij niet maar als je territorium nog steeds aangevallen wordt moet je hem gewoon verdedigen dan houden ze vanzelf op. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 26 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2007 oh? dat is niet echt normaal bij mij niet maar als je territorium nog steeds aangevallen wordt moet je hem gewoon verdedigen dan houden ze vanzelf op.Nee, het houd pas op als elk apart gebied óók voor de volle 100% van jou is. Verdedigen alleen is niet voldoende, in dit geval is aanval de beste verdediging. Reageren
HerrieM Geplaatst: 26 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2007 Wat in dit geval waarschijnlijk aan de hand is, is een bug. Deze komt vaker voor. Ondanks dat alle gebieden zijn veroverd blijf je aangevallen worden. Ik heb het al bij meerdere mensen gezien. Geen idee waar deze bug door ontstaat of hoe je er (zonder overnieuw te beginnen) van af komt. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 26 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2007 De uitroeingstechniek. Als je verdedigt, willen ze juist je gebied hebben. Als je ze aanvalt, en hun gebieden overneemt, zijn ze er na een tijdje niet meer en valt er voor hun niets meer aan te vallen. Dan stoppen ze ook Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 26 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2007 Wat in dit geval waarschijnlijk aan de hand is, is een bug. Deze komt vaker voor. Ondanks dat alle gebieden zijn veroverd blijf je aangevallen worden. Ik heb het al bij meerdere mensen gezien. Geen idee waar deze bug door ontstaat of hoe je er (zonder overnieuw te beginnen) van af komt.Heb dit zelf meegemaakt: was geen bug maar een 'gedeeld' gebied welk ik niet volledig (niet alle waves) had overgenomen, wordt echter wel meegeteld bij het percentage veroverde gebieden. Reageren
HerrieM Geplaatst: 26 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2007 Heb dit zelf meegemaakt: was geen bug maar een 'gedeeld' gebied welk ik niet volledig (niet alle waves) had overgenomen, wordt echter wel meegeteld bij het percentage veroverde gebieden. Een keer met een eigen savegame, waarbij ik geen enkel gevecht is misgegaan. Ook gebruik ik geen cheats. Bij die savegame heb ik wel veel dingen gedaan buiten Los Santos, voordat dit gebied open is. (dus gewoon met politie achter me aan.) Ook heb ik hier veel gevlogen voordat de vliegvelden open zijn. (waarvan bekend is dat het een andere glitch kan aanmaken) Daarnaast heb ik het ook bij een drietal andere savegames tegengekomen, daarvan kan ik echter niet zeggen wat wel en niet goed ging. Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 26 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2007 Heb je ook al bij het strand veroverd van de Ballas? Bij Santa Maria Beach, en Verona Beach. (als het goed is). Want daar zie je niet zo goed, want het is heel licht groen (of paars). Als je die niet veroverd hebt dan moet je die nog doen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.