.Sharingan Geplaatst: 24 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2007 Ik ben nu bij een dragrace, op die snelweg langs de vluchthaven, naar Coal Harbor. Ik rij met een Supra, dat is een 6bak, ook al schakel ik perfect, ze halen me altijd in met NOS, en dan duw ik ook op nos, en blaas ik mijn motor op. Iemand hulp ? Reageren
Galiorix Geplaatst: 24 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2007 aaah, drag races zijn een mijn favorieten Je kan meer kracht uit je auto halen als je hem fine-tuned. Dit kan je doen als je naar je garage gaat en dan als ik het me niet verkeerd herinner naar Dyno run of Test Track of iets in die richting. Daar kan je je auto helemaal afstellen en ook de ECU. Daar kan je kiezenof je meer acceleratie of topsnelheid wil. Bij Drag ligt het eraan of de track lang is of juist kort. Bij lange moet je meer top snelheid hebben, bij korte is acceleratie belangrijk. Ik zal zo NFS UG2 ff opnieuw instaleren om het te checken. Als het je echt niet lukt kan je hier ook ff je account plaatsen zodat ik hem misschien uit kan rijden Greetz Reageren
.Sharingan Geplaatst: 24 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 oktober 2007 (bewerkt) Heb er naar gekeken, snap er geen flikker van, hoe ik dat moet afstellen Edit, Dragraces zijn ook mijn favo Bewerkt: 24 oktober 2007 door .WhoopDiDoo. Reageren
Galiorix Geplaatst: 24 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2007 (bewerkt) Heb er naar gekeken, snap er geen flikker van, hoe ik dat moet afstellen Edit, Dragraces zijn ook mijn favo Ik ben nu ff NFS UG2 aan het instaleren, zal daarna ff kijken Greetz [edit] Je gaat dus naar Performance Tuning/Dyno. Als je daar aangekomen bent kies je als mode Drag. Je auto gaat dan op de Dyno draaien om te kijken hoe krachtig ie is, dat kan je overslaan door op Enter te drukken. Dan kom je op een pagina met alle resultaten en daar ga je ook weer doorheen door op Enter te drukken. Dan komt er als het goed is een menu en staat hij al op Tune Settings. Druk op enter en ga dan met het rechter pijltje op het toetsenbord naar rechts en dan kom je na een paar keer aan op ECU. Druk op enter. Je krijgt dan een balk te zien met aan een kant Acceleration en aan de andere kant Top Speed. Beweeg de balk naar de goede kant. Ga daarna terug met Escape en als hij vraagt of je de 'custom setup' wil opslaan moet je Ok doen. Daarna vraagt hij of je je 'account' wil opslaan en dan kies je logischerwijs ook Ok. Dan zou hij beter moeten acceleren of langzamer acceleren en een hogere top snelheid moeten hebben. Dit merk je overigens alleen bij Drag races, voor elke soort race kan je hem anders afstellen Greetz Bewerkt: 24 oktober 2007 door Galiorix Reageren
ikt Geplaatst: 25 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2007 Hoe drag jij? Ik doe het meestal zo: *Begin drag* *Goede toeren aanhouden* *Rijden + nitro erop* *Nitro los, opschakelen* en je herhaalt steeds de 2 stappen hierboven, Win gegaranderd met makkelijk/gemiddeld moeilijkheidslevel. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 25 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 oktober 2007 Waar staan mijn savegames eigenlijk ? Want een vriend gaat een race voor me halen. Hij is pro in dat spel Reageren
ikt Geplaatst: 28 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2007 (bewerkt) Kijk eens in Mijn Documenten, en open daar een of andere map genaamd NFS Underground 2. Ik weet het zelf ook niet, ik heb geen NFSU2 op de PC. Bewerkt: 28 oktober 2007 door ikt Reageren
Galiorix Geplaatst: 28 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2007 Op een site had ik eerst gelezen dat je de saves kan vinden in C:Documents and settings\*gebruikersaccount naam*\Application Data\ en dan een map die Need for Speed Underground 2 of iets in die richting heet. Maar tot op heden heb ik die map niet gevonden. Om de map Application Data te zien moet je wel de onzichtbare mapen onzichtbaar maken of als je een adresbalk in verkenner heb ff 'Application Data' achter het pad van je root map van je gebruikers account Greetz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.