mike112 Geplaatst: 24 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2007 steeds als ik een nieuwe auto pak uit men garage en zeg dat ik daarmee wil rijden loopt hij vast !? ik heb niet het originel spel maar hiervoor had ik een andere versie van test drive unlimited en toen had ik een soort gelijk probleem want toe was het als ik de map opende dat hij vast liep !? help me plz ik denk dat ik het spel ga kopen want downloads van tegenwoordig zijn waardeloos!!!! Aan men pc zal het niet liggen hoogstens aan vista Ik heb een game pc dus daar zal het cker nie aan liggen
mike112 Geplaatst: 24 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 oktober 2007 steeds als ik een nieuwe auto pak uit men garage en zeg dat ik daarmee wil rijden loopt hij vast !? ik heb niet het originel spel maar hiervoor had ik een andere versie van test drive unlimited en toen had ik een soort gelijk probleem want toe was het als ik de map opende dat hij vast liep !? help me plz ik denk dat ik het spel ga kopen want downloads van tegenwoordig zijn waardeloos!!!!Aan men pc zal het niet liggen hoogstens aan vista Ik heb een game pc dus daar zal het cker nie aan liggen sorry jongens ik weet het denk ik al denk ik ga nog ff testen maar ikw as vegeten te mounten
GekkieJ01 Geplaatst: 24 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2007 Allereerst jammer dat je TDU het niet doet . , Kan je PC wel dat spel aan ? , Overigens mogen we je niet helpen als het een zogenaamde '' Gedownloade game '' is dus gewoon kopen .
mike112 Geplaatst: 24 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 oktober 2007 Allereerst jammer dat je TDU het niet doet . , Kan je PC wel dat spel aan ? , Overigens mogen we je niet helpen als het een zogenaamde '' Gedownloade game '' is dus gewoon kopen . Jah men pc kan het aan als je wilt weten quad 2 core extreme possersor 2.4 ghz 3gb ram ATI radeon hd GaminG videokaart
Froodooo Geplaatst: 24 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2007 Allereerst jammer dat je TDU het niet doet . , Kan je PC wel dat spel aan ? , Overigens mogen we je niet helpen als het een zogenaamde '' Gedownloade game '' is dus gewoon kopen . Klopt, hier mogen we je niet bij helpen. Ik doe het topic nu dus op slot. Als je het spel koopt, en je hebt het probleem nog steeds, kun je me vragen of het topic weer open mag. Tot dan toe:
Recommended Posts