joppie Geplaatst: 24 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2007 hey, Ik wil ARMAX gaan kopen bij de bol.com maar welke is dan volgens jullie beter, want er zijn 2 soorten een zonder en een met een media player, en even duur. link: hier En dan ffies doorscrollen naar onder de Action Replay - Gran Turismo 4 . Alvast bedankt. Reageren
--RIKKIE-- Geplaatst: 24 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2007 Ik weet ook niet precies wat voor verschillen er in zitten. maar als je er 15 euro bij legt dan heb je gelijk iets meer en een USB stick erbij om foto`s naar je pc te sturen en nog een paar dingen die erbij zitten: -CD-R Mediaplayer ondersteuning -USB Flash drive ondersteuning -Online Chat -Retro games emulator -30.000 cheat codes -Cheat codes kunnen online aangevuld worden -USB Keyboard ondersteuning -Geniet van meer dan 10 uurmuziek op je PS2 met maar één CD-R cd -Kijk films op CD-R formaat -Speel Genesis megadrive game ROMs op je PlayStation2 armax met USB stick Reageren
joppie Geplaatst: 24 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 oktober 2007 (bewerkt) Ik lees net dit ergens op het forum: Als je GTA:SA Platinum (PS2) hebt dan zijn er (nog) geen codes / cheats beschikbaar m.b.v. armax. bron Dan zijn er dus alleen geen cheats voor mijn GTA SA... (ik heb platinum) of zijn er ook nog andere dingen die dan niet kunnen... Bewerkt: 25 oktober 2007 door joppie Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 26 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2007 Ik wil ARMAX gaan kopen bij de bol.com maar welke is dan volgens jullie beter, want er zijn 2 soorten een zonder en een met een media player, en even duur. link: hier En dan ffies doorscrollen naar onder de Action Replay - Gran Turismo 4 .Als die mét media player net zo duur is lijkt me dat een makkelijke keuze, toch?Ik lees net dit ergens op het forum:Als je GTA:SA Platinum (PS2) hebt dan zijn er (nog) geen codes / cheats beschikbaar m.b.v. armax. bron Dan zijn er dus alleen geen cheats voor mijn GTA SA... (ik heb platinum) of zijn er ook nog andere dingen die dan niet kunnen... Zoals je ook kunt lezen is dat een post van mij waarin ik een andere post van mij quote die weer van 28 januari 2007 is. En er staat duidelijk nog niet beschikbaar! Inmiddels zijn we 9 maanden verder en er verschijnen regelmatig updates van de codelijst. Dus je moet je nu niet gaan vasthouden aan een uitspraak uit januari waarin niet 100% uit is af te leiden dat het op dit moment ook nog niet bestaat. Ik kon op dát moment (en overigens nu nog steeds) niet in de toekomst kijken. Reageren
joppie Geplaatst: 26 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 oktober 2007 Ok bedankt dan weet ik genoeg en zit ik binnenkort weer aan de PS2 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.