ninos123 Geplaatst: 24 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 oktober 2007 hoi ik heb net sunshines autos gekocht maar ik heb dei auto die er in lag weg gehaald waar haal je een nieuwe? want die heb ik nodig voor een missie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MartyCeha Geplaatst: 24 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 oktober 2007 Als je even een blokje om loopt staat hij er weer. Verder rijdt hij gewoon over straat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GtaFan#1 Geplaatst: 24 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 oktober 2007 Heb je hem geheel uit het spel gehaald? Zoja: Klikkerdieklik Daar kan je andere auto's downloaden en plaatsen met dirmanager/img tool Succes! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Proximitus Geplaatst: 27 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 oktober 2007 Je kan auto's niet geheel uit het spel halen, als je dat doet werkt Vice City niet meer Maar zoals MC al zei, gewoon even weggaan en weer terugkomen, dan staat ie er waarschijnlijk weer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarface92 Geplaatst: 4 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2007 (bewerkt) Als je even een blokje om loopt staat hij er weer. Verder rijdt hij gewoon over straat. Idd,of je kijkt even niet de kant op van de sunshine auto's. En dan wacht je 2 minuten en kijk je weer om en daarna staat de sentile er weer Bewerkt: 4 november 2007 door GrandTheftTwanO Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.