Weirdo Geplaatst: 3 januari 2005 Rapport Geplaatst: 3 januari 2005 YO YO Ik ben lekker bezig met de game. Zeker een mooi deel in een fantastiche saga. Maar waar ik mee zit is dit: Als ik de Walktrough wil bekijken van iets anders dan Los Santos Countryside Dan gebeurt er niets... Is deze walktrough er gewoon niet? Ik zou het tof vinden als iemand me serieus kan helpen, want ik kan hem wel gebruiken.
BrokenTable Geplaatst: 3 januari 2005 Rapport Geplaatst: 3 januari 2005 YO YOIk ben lekker bezig met de game. Zeker een mooi deel in een fantastiche saga. Maar waar ik mee zit is dit: Als ik de Walktrough wil bekijken van iets anders dan Los Santos Countryside Dan gebeurt er niets... Is deze walktrough er gewoon niet? Ik zou het tof vinden als iemand me serieus kan helpen, want ik kan hem wel gebruiken. Deze vraag is pas 36.253.534x gesteld (ik kan er aan paar naast zitten :-). De computer van de maker van de walkthrough is kapot en daardoor kan hij niet verder. In General is er meer over te vinden. Slotje.
Recommended Posts