peter-de-gekste Geplaatst: 24 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2007 Hallo mensen, ik zit met een probleem, want ik kan de VOB files die ik op mn pc heb staan niet branden op een dvd die ik vervolgens op mijn dvdspeler kan afspelen. Ik heb nero, daar heb ik het mee geprobeerd, maar zo snel als ik de dvd erin doe, geeft hij een fout melding aan. ik weet niet waar heb aan licht, software matig, of dat ik gwoon een ander programma moet hebben. ik hoop dat iemand me kan helpen, want het is zwaar iritant. MvG Peter Reageren
Mania-92 Geplaatst: 24 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2007 Dit kan velen oorzaken hebben, wij zijn niet helderziend... Het zou enorm helpen als je ons vertelt welke foutmelding je precies krijgt, bij deze dus de vraag of je die ook even zou kunnen plaatsen. Reageren
peter-de-gekste Geplaatst: 24 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 oktober 2007 dit is de foutmelding Reageren
bramboy Geplaatst: 24 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2007 er staat ongeldige schijf!! en probeer je een video dvd te maken?? :? Reageren
peter-de-gekste Geplaatst: 24 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 oktober 2007 er staat ongeldige schijf!! en probeer je een video dvd te maken?? :? Dat weet ik en dat vind ik raar, want ik wil t gwoon op een dvd-r doen, en ik doe video dvd maken ja Reageren
bramboy Geplaatst: 24 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2007 probeer anders een data dvd met je video te maken, dit doe ik namelijk altijd Reageren
peter-de-gekste Geplaatst: 24 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 oktober 2007 probeer anders een data dvd met je video te maken, dit doe ik namelijk altijd als ik dat doe krijg ik de volgende melding, dat ik hem niet kan afspelen op mijn dvd speler, en dat wil ik dus wel melding: Reageren
ikt Geplaatst: 25 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2007 Hmmm. Open Nero Burning Rom en maak een nieuw DVD-ding aan. Maak een map met de naam VIDEO_TS. Kopieer de vob bestanden daarnaartoe. Brand de map Video_TS met da datamethode naar de DVD. (Negeer de waarschuwing, bij mij werkt het(alhoewel mijn DVD speler zowat alles kan afspelen.)) Nu ben je klaar en kun je lekker achterover op de bank je net gebrande DVD kijken . (Snap je dit niet, vraag het dan hier zodat ik het met behulp van screenshots kan uitleggen.) Reageren
Flitskikker Geplaatst: 25 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2007 Bij mijn Nero (Nero 7 Ultra Edition), start ik Nero Express op en kan ik kiezen wat ik wil branden. Als ik een dvd video wil branden, kies ik Videos/Pictures (Video's/Foto's) en dan DVD Video Files (DVD Video bestanden). Daarna selecteer ik alle dvd bestanden. Nero maakt zelf de VIDEO_TS en AUDIO_TS structuur. Het kan ook zijn dat je dvd beschadigd is, probeer eens een andere. Succes! Mvg, Flitskikker Reageren
peter-de-gekste Geplaatst: 25 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 oktober 2007 Hmmm.Open Nero Burning Rom en maak een nieuw DVD-ding aan. Maak een map met de naam VIDEO_TS. Kopieer de vob bestanden daarnaartoe. Brand de map Video_TS met da datamethode naar de DVD. (Negeer de waarschuwing, bij mij werkt het(alhoewel mijn DVD speler zowat alles kan afspelen.)) Nu ben je klaar en kun je lekker achterover op de bank je net gebrande DVD kijken . (Snap je dit niet, vraag het dan hier zodat ik het met behulp van screenshots kan uitleggen.) Ik heb dit gedaan, ik krijg weer precies de zelfde foutmelding die ik de eerste keer al kreeg =S Ik vind dit heel raar, want als ik een dvd wil kopieeren, dan lukt het wel gewoon=S Reageren
Galiorix Geplaatst: 25 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2007 Hmmm.Open Nero Burning Rom en maak een nieuw DVD-ding aan. Maak een map met de naam VIDEO_TS. Kopieer de vob bestanden daarnaartoe. Brand de map Video_TS met da datamethode naar de DVD. (Negeer de waarschuwing, bij mij werkt het(alhoewel mijn DVD speler zowat alles kan afspelen.)) Nu ben je klaar en kun je lekker achterover op de bank je net gebrande DVD kijken . (Snap je dit niet, vraag het dan hier zodat ik het met behulp van screenshots kan uitleggen.) Ik heb dit gedaan, ik krijg weer precies de zelfde foutmelding die ik de eerste keer al kreeg =S Ik vind dit heel raar, want als ik een dvd wil kopieeren, dan lukt het wel gewoon=S Is het niet handig om de naam van het bestand van voorbeeld.vob naar voorbeeld.mpg te veranderen. Check eerst even of ie het doet en brand hem daarna naar een DVDtje. VOB is namelijk het zelfde in gedeelt als Mpeg-2. Je kan hem misschien ook overzetten naar Divx .avi, tenminste als je DVD speler dat kan lezen Greetz Reageren
peter-de-gekste Geplaatst: 25 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 oktober 2007 Hmmm.Open Nero Burning Rom en maak een nieuw DVD-ding aan. Maak een map met de naam VIDEO_TS. Kopieer de vob bestanden daarnaartoe. Brand de map Video_TS met da datamethode naar de DVD. (Negeer de waarschuwing, bij mij werkt het(alhoewel mijn DVD speler zowat alles kan afspelen.)) Nu ben je klaar en kun je lekker achterover op de bank je net gebrande DVD kijken . (Snap je dit niet, vraag het dan hier zodat ik het met behulp van screenshots kan uitleggen.) Ik heb dit gedaan, ik krijg weer precies de zelfde foutmelding die ik de eerste keer al kreeg =S Ik vind dit heel raar, want als ik een dvd wil kopieeren, dan lukt het wel gewoon=S Is het niet handig om de naam van het bestand van voorbeeld.vob naar voorbeeld.mpg te veranderen. Check eerst even of ie het doet en brand hem daarna naar een DVDtje. VOB is namelijk het zelfde in gedeelt als Mpeg-2. Je kan hem misschien ook overzetten naar Divx .avi, tenminste als je DVD speler dat kan lezen Greetz dat maatk niet uit lijkt me, want het is meteen als ik mijn dvd er in doe, of ik nou data wil branden of een dvd video wil maken, hij geeft meteen aan dat het mislukt is (die eerste foutmelding) Reageren
ikt Geplaatst: 25 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2007 Heb je dan wel de goede DVD of CD eringestopt? Reageren
peter-de-gekste Geplaatst: 25 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 oktober 2007 Heb je dan wel de goede DVD of CD eringestopt? lykt me niet..het is een DVD-R en er staat platinum op, beetje standaard merk volges mij=S Reageren
ikt Geplaatst: 25 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2007 Kijk of er al wat op staat, misschien is er iets foutgegaan. En probeer een ander nieuw ongebruikt schijfje, ik zou een DVD+/-RW gebruiken om te kijken of hij wel werkt, zoniet kun je em nog altijd wissen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.