Jump to content

Branden


peter-de-gekste

Recommended Posts

Hallo mensen,

ik zit met een probleem, want ik kan de VOB files die ik op mn pc heb staan niet branden op een dvd die ik vervolgens op mijn dvdspeler kan afspelen. Ik heb nero, daar heb ik het mee geprobeerd, maar zo snel als ik de dvd erin doe, geeft hij een fout melding aan.

ik weet niet waar heb aan licht, software matig, of dat ik gwoon een ander programma moet hebben.

ik hoop dat iemand me kan helpen, want het is zwaar iritant.

MvG

Peter

Link to comment
Delen op andere websites

probeer anders een data dvd met je video te maken, dit doe ik namelijk altijd

als ik dat doe krijg ik de volgende melding, dat ik hem niet kan afspelen op mijn dvd speler, en dat wil ik dus wel

melding:

fout2hh4.th.png

Link to comment
Delen op andere websites

Hmmm.

Open Nero Burning Rom en maak een nieuw DVD-ding aan. Maak een map met de naam VIDEO_TS. Kopieer de vob bestanden daarnaartoe. Brand de map Video_TS met da datamethode naar de DVD. (Negeer de waarschuwing, bij mij werkt het(alhoewel mijn DVD speler zowat alles kan afspelen.)) Nu ben je klaar en kun je lekker achterover op de bank je net gebrande DVD kijken :).

(Snap je dit niet, vraag het dan hier zodat ik het met behulp van screenshots kan uitleggen.)

Link to comment
Delen op andere websites

Bij mijn Nero (Nero 7 Ultra Edition), start ik Nero Express op en kan ik kiezen wat ik wil branden.

Als ik een dvd video wil branden, kies ik Videos/Pictures (Video's/Foto's) en dan DVD Video Files (DVD Video bestanden).

Daarna selecteer ik alle dvd bestanden. Nero maakt zelf de VIDEO_TS en AUDIO_TS structuur.

nerowj2.png

Het kan ook zijn dat je dvd beschadigd is, probeer eens een andere.

Succes!

Mvg,

Flitskikker

Link to comment
Delen op andere websites

Hmmm.

Open Nero Burning Rom en maak een nieuw DVD-ding aan. Maak een map met de naam VIDEO_TS. Kopieer de vob bestanden daarnaartoe. Brand de map Video_TS met da datamethode naar de DVD. (Negeer de waarschuwing, bij mij werkt het(alhoewel mijn DVD speler zowat alles kan afspelen.)) Nu ben je klaar en kun je lekker achterover op de bank je net gebrande DVD kijken :).

(Snap je dit niet, vraag het dan hier zodat ik het met behulp van screenshots kan uitleggen.)

Ik heb dit gedaan, ik krijg weer precies de zelfde foutmelding die ik de eerste keer al kreeg =S

Ik vind dit heel raar, want als ik een dvd wil kopieeren, dan lukt het wel gewoon=S

Link to comment
Delen op andere websites

Hmmm.

Open Nero Burning Rom en maak een nieuw DVD-ding aan. Maak een map met de naam VIDEO_TS. Kopieer de vob bestanden daarnaartoe. Brand de map Video_TS met da datamethode naar de DVD. (Negeer de waarschuwing, bij mij werkt het(alhoewel mijn DVD speler zowat alles kan afspelen.)) Nu ben je klaar en kun je lekker achterover op de bank je net gebrande DVD kijken :).

(Snap je dit niet, vraag het dan hier zodat ik het met behulp van screenshots kan uitleggen.)

Ik heb dit gedaan, ik krijg weer precies de zelfde foutmelding die ik de eerste keer al kreeg =S

Ik vind dit heel raar, want als ik een dvd wil kopieeren, dan lukt het wel gewoon=S

Is het niet handig om de naam van het bestand van

voorbeeld.vob

naar

voorbeeld.mpg

te veranderen. Check eerst even of ie het doet en brand hem daarna naar een DVDtje. VOB is namelijk het zelfde in gedeelt als Mpeg-2. Je kan hem misschien ook overzetten naar Divx .avi, tenminste als je DVD speler dat kan lezen ;)

Greetz :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Hmmm.

Open Nero Burning Rom en maak een nieuw DVD-ding aan. Maak een map met de naam VIDEO_TS. Kopieer de vob bestanden daarnaartoe. Brand de map Video_TS met da datamethode naar de DVD. (Negeer de waarschuwing, bij mij werkt het(alhoewel mijn DVD speler zowat alles kan afspelen.)) Nu ben je klaar en kun je lekker achterover op de bank je net gebrande DVD kijken :).

(Snap je dit niet, vraag het dan hier zodat ik het met behulp van screenshots kan uitleggen.)

Ik heb dit gedaan, ik krijg weer precies de zelfde foutmelding die ik de eerste keer al kreeg =S

Ik vind dit heel raar, want als ik een dvd wil kopieeren, dan lukt het wel gewoon=S

Is het niet handig om de naam van het bestand van

voorbeeld.vob

naar

voorbeeld.mpg

te veranderen. Check eerst even of ie het doet en brand hem daarna naar een DVDtje. VOB is namelijk het zelfde in gedeelt als Mpeg-2. Je kan hem misschien ook overzetten naar Divx .avi, tenminste als je DVD speler dat kan lezen ;)

Greetz :sigaar:

dat maatk niet uit lijkt me, want het is meteen als ik mijn dvd er in doe, of ik nou data wil branden of een dvd video wil maken, hij geeft meteen aan dat het mislukt is (die eerste foutmelding)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...