GtaFan#1 Geplaatst: 24 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2007 Ik heb even een vraag over het chassis hoger zetten, Ik rijd soms op mijn chassis: Stoepranden/bochten dan komen er vonken onder mijn auto vandaan. Kan ik dit verhelpen via handling.cfg? Alvast bedankt!, GtaFan#1 Reageren
GTA_XP Geplaatst: 24 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2007 Ja maar natuurlijk! Je moet dan de Upperlimiet verhogen, dan komt de chassis hoog. Reageren
GtaFan#1 Geplaatst: 24 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 oktober 2007 (bewerkt) Ja maar natuurlijk!Je moet dan de Upperlimiet verhogen, dan komt de chassis hoog. Waar kan ik het ''upperlimiet'' vinden gewoon @ handling.cfg? Edit: Heb hem gevonden! Ty GTA XP Bewerkt: 24 oktober 2007 door GtaFan#1 Reageren
GtaFan#1 Geplaatst: 24 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 oktober 2007 hoe verhoog ik de snelheid? Reageren
K.O. Geplaatst: 24 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2007 hoe verhoog ik de snelheid? Je opent dan het bestand handling.cfg met kladblok. Dit bestand kun je meestal vinden in: C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\data\handling.cfg Rechtermuisknop -> openen met -> kladblok. Of anders Openen en dan een programma selecteren -> Kladblok. Nu zoek je in het bestand de regel van de auto waar jij de snelheid van wilt verhogen, bijvoorbeeld de Cheetah om maar iets te noemen. Nu moet je onder de letter 'N' kijken welk getal er staat en dit verhogen. Meestal staat er iets van tussen de 100 en de 200, maar daar kun je ook goed 400 van maken, naar gelang je wilt. Bestand opslaan en klaar! (Je bent hier trouwens wel een beetje off topic) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.