-eend- Geplaatst: 24 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2007 Hoe kan je 2 actors in een missie zetten? De code dubbel doen met andere coordinaten, en andere actor? Reageren
.:TOM:. Geplaatst: 24 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2007 (bewerkt) Hallo, Je kan ze alletwee uitvoeren aan jou de keuze. 1@ = Actor.Create(CIVFEMALE, #BFYST, 1.0, 1.0, 0.0) 2@ = Actor.Create(CIVFEMALE, #BFYST, 1.0, 2.0, 0.0) Hier heb je 2 dezelfde actors maar met verschillende coords Of 1@ = Actor.Create(CIVFEMALE, #BFYST, 1.0, 1.0, 0.0) 2@ = Actor.Create(CIVMALE, #BFYST, 1.0, 2.0, 0.0) Hier heb je 2 verschillende met ook verschillende coords.... Zo kan je nog een aantal mogelijkheden opsommen maar ik denk dat je het nu wel begrijpt of wil je weten vanaf het begin aan hoe je ze plaatst aangezien ik denk dat je dat al weet. Tom Bewerkt: 29 oktober 2007 door .:TOM:. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 24 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2007 2 fouten: 1) Deze code is juist voor SannyBuilder (SB) en niet voor Mission Builder (MB). 2) Als je twee verschillende actors wilt hebben, moet je 2 verschillende models laden. Je moet dus niet CIVFEMALE naar CIVMALE veranderen, maar #BFYST veranderen in een ander model... Reageren
.:TOM:. Geplaatst: 25 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2007 (bewerkt) Dit is maar een voorbeeld, de code weet hij denk ik wel voor SB en *** Foutje van mij, snap niet wrm ik heel de tijdzat te zagen, nu zie ik het onmiddelijk dat het wel voor SB is... Weird Tom Bewerkt: 29 oktober 2007 door .:TOM:. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 25 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2007 Dit is maar een voorbeeld, de code weet hij denk ik wel voor SB en ik heb gezegd dat dit voor MB was en ik heb erbij gezegd dat dit maar een deel was..Tom Een voorbeeld moet goed zijn, daarom verbeterde ik hem. Als hij fouten maakt doordat jij het fout voordeed, is dat natuurlijk heel knullig. En dit is NIET goed voor MB, alleen voor SB. Blijkbaar weet je niet wat het verschil is, maar in ieder geval kan je niet zo makkelijk met actor.create doen bij MB (daar moet je het met opcode etc doen). Dus is het wel degelijk fout. Misschien vind je het mierenneukerig, maar perfectie is mijn streven Reageren
.:TOM:. Geplaatst: 25 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2007 Ja je hebt gelijk ik ben iets vergeten :o Tom Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.