~Victorious~ Geplaatst: 24 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2007 (bewerkt) Kijk goed naar het middelste plaatje is er geen grote gelijkenis met Cesar. Het zelfde shirt dezelfde broek en ingame zelfs hetzelfde accent en een voorliefde voor lowriders. Het kan toeval zijn maar dat weet ik nog niet zo zeker. Als hier al een topic over bestaat @hieronder: Ja maar mensen veranderen toch wat met de jaren is het niet. grtz VCSplayer001 Bewerkt: 24 oktober 2007 door VCSplayer001 Reageren
Gijsso Geplaatst: 24 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2007 Hij lijkt er veel op. Alleen heet die gast uit midnightclun minder haar en is wat gespierder, er Cesar heeft meer tatoos Reageren
Preddy Geplaatst: 24 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2007 Het lijkt me wat sterk dat het dezelfde is, de overeenkomsten zijn niet overtuigend genoeg naar mijn idee omdat het wel een beetje een stereotyp figuur is met z'n witte hemdje en lowrider voorkeur. Maar het komt dan weer wel van dezelfde uitgever, dus wie weet. Wat is de naam van die gast in Midnight club? Reageren
~Victorious~ Geplaatst: 24 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 oktober 2007 Het lijkt me wat sterk dat het dezelfde is, de overeenkomsten zijn niet overtuigend genoeg naar mijn idee omdat het wel een beetje een stereotyp figuur is met z'n witte hemdje en lowrider voorkeur. Maar het komt dan weer wel van dezelfde uitgever, dus wie weet. Wat is de naam van die gast in Midnight club? Wel zijn naam wordt niet genoemd daarmee dat ik ook dacht dat het hem kon zijn. Je ziet hem gewoon tegen jou praten das alles. Reageren
Donwell Geplaatst: 24 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2007 Is MC3DUB ook niet door Rockstar gemaakt? Het zou best kunnen, gelijke kleren, accent weet ik niet echt, en de lowriders zijn inderdaad grote overeenkomst. Het uiterlijk is inderdaad veel anders, maar als ik eventjes kijk zijn de textures voor het hemd wel hetzelfde. Geen idee of het ook daadwerkelijk een verwijzing o.i.d. is, maar in ieder geval toch wel goed gevonden. Reageren
Bling Geplaatst: 24 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2007 Is MC3DUB ook niet door Rockstar gemaakt?Zie post van Preddy. Ja, dus. ^^In de tijd dat ik Midnight Club 3 nog speelde was dit mij ook eens opgevallen, maar vond hem tegenover Cesar toch iets te weinig (duidelijke) overeenkomsten hebben. Het is gewoon, zoals Preddy al opmerkte, een stereotype figuur. Wellicht dat Cesar een inspiratiebron is geweest voor het ontwikkelen van dit personage, maar Cesar zelf is het in ieder geval niet. Ik ken hem uit de game, maar ik vond hem totaal anders dan Cesar overkomen. Wel goed opgemerkt, hoor. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.