Jump to content

Rar rippen

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Mijn oom wou een map op een dvd branden voor mij maar bleek die map te groot te zijn. Dus heeft hij er een rar van gemaakt en die op de dvd gebrand. Dus toen meende ik dat ik de rar gewoon van de dvd af te kopieren naar mijn pc. Dit bleek niet het geval te zijn. Na een tijdje geeft hij een foutmelding; Cyclische redundantiecontrolefout. Ik heb hiernaar op internet gezocht en bleek het zo te zijn dat de data corrupt is. Toen heb ik maar geprobeerd de rar met winrar rechtstreeks naar mijn pc uit te pakken. Helaas ging dit ook niet. Toen heb ik gepropeerd om met het programma DVD-Cloner de rar van de schijf af te halen. Dit lukte ook niet. Weet iemand misschien of er tocheen manier/programma is om die rar netjes van de dvd af te halen?

Naudin

Bewerkt: door Naudin
Geplaatst:
kan het zijn dat de DVD toevallig fout gebrand is? (kleine foutjes)

Mijn oom heeft het gebrand met Nero en die heeft geen foutmelding gegeven dus eigelijk zou alles goed moeten zijn.

Geplaatst:

Mijn oom heeft het gebrand met Nero en die heeft geen foutmelding gegeven dus eigelijk zou alles goed moeten zijn.

Is de RAR nog gecontroleert voordat hij gebrand werd. Want het kan goed zijn dat hij gewoon niet goed of neit volledig gerard is en dat hij dus beschadigd is. Vraag aan je oom of hij hem misschien een keer wil Zippen in plaats van Rar'en, misschien dat dat wel werkt ;)

greetz :sigaar:

Geplaatst:

Is de RAR nog gecontroleert voordat hij gebrand werd. Want het kan goed zijn dat hij gewoon niet goed of neit volledig gerard is en dat hij dus beschadigd is. Vraag aan je oom of hij hem misschien een keer wil Zippen in plaats van Rar'en, misschien dat dat wel werkt ;)

greetz :sigaar:

bedankt voor het antwoord. Maar ik denk dat ik een andere oplossing heb, ik heb namelijk een externe harde schijf dus dan neem ik die eens naar hem mee

Geplaatst:

Je kunt proberen BadCopy te gebruiken.

Toen Windows en Nero mijn cd helemaal niet meer leesden, kon BadCopy de gegevens erop nog redden.

Wie weet dat het bij jou ook werkt! :Y

Mvg,

Flitskikker

Geplaatst: (bewerkt)

oke bdankt ik ga meteen kijken :)

Edit:

Helaas dit werkt ook niet :N bijna op de helft geeft hij een foutmelding

Bewerkt: door Naudin

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...