ivo glasius Geplaatst: 24 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2007 kan iemand me helpen ik ben een mod aan het maken dat gaat heten gta san andreas in war (of missien anders) maar ik heb totaal geen ervaring met modden. kan iemand me helpen? ik hoef alleen hulp bij het mission script. als je wilt e-mailen Reageren
--RIKKIE-- Geplaatst: 24 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2007 (bewerkt) Modden leer je niet zomaar is echt wel moeilijk maar hier een paar tutorials: hier vind je vind je veel tutorials van modden: Master Tutorial list, Vind hier alle tutorials en hier kan je leren modden: Ik wil leren modden Suc6 Bewerkt: 24 oktober 2007 door --RIKKIE-- Reageren
.:TOM:. Geplaatst: 24 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2007 Hi, Wat houdt de mod precies in ezn.. Over wat gaat ie toon wat foto's etc.. Anders zullen niet veel mensen je kunnen en willen helpen. Tom Reageren
ivo glasius Geplaatst: 25 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 oktober 2007 Modden leer je niet zomaar is echt wel moeilijk maar hier een paar tutorials:hier vind je vind je veel tutorials van modden: Master Tutorial list, Vind hier alle tutorials en hier kan je leren modden: Ik wil leren modden Suc6 bedankt ik hoop dat ik nu verder kom Reageren
ivo glasius Geplaatst: 25 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 oktober 2007 Hi,Wat houdt de mod precies in ezn.. Over wat gaat ie toon wat foto's etc.. Anders zullen niet veel mensen je kunnen en willen helpen. Tom deze mod wordt een volledig nieuw verhaal met CJ in het leger er breekt een volledige oorlog uit en er komt een hoop actie en een beetje humor Reageren
K.O. Geplaatst: 25 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2007 deze mod wordt een volledig nieuw verhaal met CJ in het legerer breekt een volledige oorlog uit en er komt een hoop actie en een beetje humor En je hebt nog geen enkele ervaring met SCM-modden? Oei dat kan wel eens een stuk lastiger zijn dan je denkt. Bekijk de tutorial maar voor het maken van een volledige missie. Dat is toch best wel erg lastig. Reageren
ivo glasius Geplaatst: 26 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 oktober 2007 deze mod wordt een volledig nieuw verhaal met CJ in het legerer breekt een volledige oorlog uit en er komt een hoop actie en een beetje humor En je hebt nog geen enkele ervaring met SCM-modden? Oei dat kan wel eens een stuk lastiger zijn dan je denkt. Bekijk de tutorial maar voor het maken van een volledige missie. Dat is toch best wel erg lastig. ja ik weet dat het nu een stuk lastiger is maar volhouden is de sleutel tot succes Reageren
ivo glasius Geplaatst: 13 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 november 2007 ik kap er maar mee een missie maken duurt mij te lang Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.