WackoX Geplaatst: 24 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2007 Hallo, Omdat ik een paar keer mee heb gemaakt dat ik voor een noob reden gebannen wordt wil ik vragen of jullie dat ook soms over komt @Admins Pleas niet locken het is een ''vraag'' óf iemand dat ook soms overkomen is bij somigen servers. Bijvoorbeeld (is net gebereurt): Ik zat op de server vn ''Thehunter'' hij praate echt als een kind van 11 dus ik zei dat ook, meteen daarna werkt ik verbannen voor de reden ''Gaan zijkt bij je moeder man '' Screen: Komt jullie dat ook ooit voor? vertel je verhaal
Sandra Geplaatst: 24 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2007 Achja, sommige admins zijn erg streng, anderen mag je alles doen/zeggen. Ik ben zelf bijna een jaar lang admin geweest op een (toen nog) bekende server. Daar waren wij (de admins) ook errug streng. Als iemand schold werd diegene gekickt of gemute Schold diegene met k*nker.... .....werd die zonder waarschuwing voorgoed verbannen. We kregen hier vaak ruzie over met de leden. Maar ook veel complimenten van spelers die blij waren dat er een server was waar men vriendelijk tegen elkaar was. Ik heb destijds tientallen spelers verbannen met uiteenlopende redenen. - Scheldpartijen - Kinderachtig/lastig doen - Seksuele intimidatie - Cheaters Ach is het nou echt zo'n ramp als je van een server word verbannen? er zijn toch genoeg andere servers?
WackoX Geplaatst: 25 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 oktober 2007 Nee maar ik vraag gewoon of andere dat ook wel eens hebben
..::Dracula::.. Geplaatst: 25 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2007 niet alle admins zijn even leuk/even aardig/even streng maar je hebt altijd ook je eigen aandeel erin he als je niet scheld,vloekt of cheat kan je overal heel lang blijfen =) maar dat ban berichtje van van was niet echt aardig:(
Dutchy3010 Geplaatst: 25 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2007 Je zegt wel dat we dit open moeten laten, maar ik zie niet in waarom. Er zijn strenge admins, er zijn minder strenge admins. Dat is per server verschillend. En blijkbaar doe jij toch iets verkeerd, anders kan je nog zulke strenge admins hebben, ze zullen je dan niet bannen. Wij hebben niets te maken met andere servers en/of met strenge admins. Dus ik zie nog altijd niet in waarom dit topic open moet blijven. Als je het er nog niet mee eens bent, kan je me altijd een PM sturen.
Recommended Posts