bramboy Geplaatst: 24 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2007 (bewerkt) Ik krijg als ik mijn sa opstart dit te zien: er staat: Unable to authenticate original disc within time limit try again? YES NO er staat(nederlands:)(door internet vertaler heen gehaald!!!): Onbekwaam om originele schijf binnen tijdslimiet probeer opnieuw voor authentiek te verklaren? JA NEE wetem julie hier iets meer over?? sorry maar ik wil mijn sa weer spelen en het is geen ILLEGALE!!!ik kan een foto van de disc maken als je dat per ce wilt Bewerkt: 26 oktober 2007 door _KoE_Mzungu Reageren
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 24 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2007 Heb ik ook eens gehad, toen was mijn DVD bijna naar zijn grootje... Het hielp door hem goed schoon te maken en het een paar keer te proberen. Erg nauwkeurig advies is het niet, dat weet ik, maar dat is wat bij mij hielp (tot er echt een grote scheur in de DVD zat ) Reageren
bramboy Geplaatst: 24 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 oktober 2007 oke dus gewoon blijven proberen Reageren
Timothy. Geplaatst: 24 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2007 (bewerkt) Ik had ook dit probleem, een paar dingen die ik gedaan heb, of naja die een moderator mij stelde te doen: - Verwijder alles wat je kunt vinden van GTA SA, behalve je savegames als je die per ce wilt bewaren. - Installeer SA volledig opnieuw. - Als je vista gebruikt, wat ik wel gebruik doe dan het volgende: Rechtermuisknop op GTA SA icoon > Eigenschappen > Compatibiliteit > Onderaan vink je het vakje aan bij: Bevoegdheidsniveau , daar staat : Dit programma als administrator uitvoeren > Toepassen + Ok. En probeer nu eens te spelen.. Als het goed is helpt dit, misschien is het wel iets heel anders dat kan ook, misschien is je dvd vuil of zit er een kras op, maar ik denk dat je wel wat met deze opties kan, veel succes. Timothy. Bewerkt: 24 oktober 2007 door Timothy. Reageren
bramboy Geplaatst: 25 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 oktober 2007 Ik had ook dit probleem, een paar dingen die ik gedaan heb, of naja die een moderator mij stelde te doen:- Verwijder alles wat je kunt vinden van GTA SA, behalve je savegames als je die per ce wilt bewaren. - Installeer SA volledig opnieuw. - Als je vista gebruikt, wat ik wel gebruik doe dan het volgende: Rechtermuisknop op GTA SA icoon > Eigenschappen > Compatibiliteit > Onderaan vink je het vakje aan bij: Bevoegdheidsniveau , daar staat : Dit programma als administrator uitvoeren > Toepassen + Ok. En probeer nu eens te spelen.. Als het goed is helpt dit, misschien is het wel iets heel anders dat kan ook, misschien is je dvd vuil of zit er een kras op, maar ik denk dat je wel wat met deze opties kan, veel succes. Timothy. oke zal het proberen Reageren
-Paul Geplaatst: 28 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2007 Dat probleem komt vaak voor bij mensen , het kan ook zijn dat je een illigaale hebt. Maar als dat het niet is, blijf proberen en goed schoonmaken .. Maak het niet schoon met je Shirt ofzo.. Gewoon even een zakdoekje pakken (Wel die schoon is ) Ik hoop voor je dat je weer kan spelen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.