Jump to content

Web Browser maken :S

Recommended Posts

Geplaatst:
google is your best friend :biertje: ;):bier:;):bier:;)

www.google.nl

En als iedereen zo begint kan iedereen overal posts gaan maken zonder dat ze er iets vanaf weten...

En bedoel je niet Visual C# Express want web browser express bestaat niet, tevens waarom zou je een webbrowser willen maken je kan trouwens altijd via C# een Internet Explorer venster in je applicatie inplanten wat al een web browser is. Als je echt vanaf 0 een web browser wil maken raad ik je dat af want ik vermoed dat je niets van standaarden als HTML, CSS, XHTML kent. Trouwens een web browser maken doe je best niet als amateur want ik neem ook aan dat jij niets van veiligheid kent etc?

Trouwens zou ik ook rustig beginnen zodat je het programma wat leert kennen en kan je google gebruiken om specifieke tutorials te zoeken dit lijkt me trouwens een mooie klik hier en boeken zijn trouwens ook helemaal aan te raden. Maar ik zou het maken van een browser toch wel een proffesionals overlaten (zij hebben het vaak nog moeilijk om alles echt veilig, stabiel, mooi te krijgen.)

Geplaatst:

maakt toch niet uit @_@ als hij een WebBrowser wil maken kan het ook zo @_@

weet iemand waar ik VB6 kan downloaden via sommige sites doet hij het niet

Geplaatst:
maakt toch niet uit @_@ als hij een WebBrowser wil maken kan het ook zo @_@

weet iemand waar ik VB6 kan downloaden via sommige sites doet hij het niet

Dat is het hem juist VB6 kan je niet downloaden (teminste je kan het wel maar dat is illigaal) want die kost een honderd euro dacht ik. En VB 2005 (gebaseerd op het .NET framework is gratis maar ondersteund geen VB6 code...) dus je bent er echt wel niks mee hoor... :Y Maargoed trouwens is VB vele eenvoudiger voor beginnende programeurs en is het vele eenvoudiger om mooie vensters etc. te maken. Dus moest je geïntreseerd zijn hier is de download link naar Visual Studio 2005 Express

• 3 weken later...
Geplaatst:

www.google.nl

nee man google kraakt je computer en kopieert alle bestanden in mijn documenten :duh:

dat was eens op netwerk (ned 1)

Geplaatst:

www.google.nl

nee man google kraakt je computer en kopieert alle bestanden in mijn documenten :duh:

dat was eens op netwerk (ned 1)

Tuurlijk, en ze tekenen bloemen op je gordijnen, laten je hond in de kamer plassen, graven kuilen in je gazon, zuipen je bier op en hangen je schilderijen scheef. Echte boeven zijn het.

M.a.w. onzin, dus[/font]

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...