.:TOM:. Geplaatst: 24 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2007 Hi, Ik was effe aan het denken en ik zou graag een mod willen maken dat er gaten in de muur komen als CJ er met een geweer op schiet, hoe zou ik hieraan moeten beginnen, dan bedoel ik dus niet letterlijk een gat maar de texture van een gat op de plaats waar de kogels de muur raakten. Indien je kan helpen post hier eens Tom Reageren
GTA_XP Geplaatst: 25 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2007 Hmmm, dat is haast onmogelijk. Je moet verschrikkelijk veel verstand hebben van modden. En dan moet je de geluiden veranderen en misschien de .exe. Ik denk ook dat niemand hier verstand van heeft. Reageren
.:TOM:. Geplaatst: 25 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 oktober 2007 Voorwat zou ik het geluid willen aanpassen ? Ik dacht met scm met iets dat waar de kogeeleen oppervlak raakt dat er dan een texture geladen wordt op die plaats ofzo .. Tom Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.