Jump to content

VC Probleem


Ghost_Rider

Recommended Posts

Beste leden,

Nadat ik VC heb geinstaleerd en wil spelen, zegt ie dat ik de CD erin moet doen terwijl ik die erin heb :7 Kan iemand me helpen? Alvast bedankt :Y

Bewerkt: door ..::GhostRider::..
Link to comment
Delen op andere websites

Nadat ik VC heb geinstaleerd en wil spelen, zegt ie dat ik de CD erin moet doen terwijl ik die erin heb :7 Kan iemand me helpen? Alvast bedankt :Y

Het beste wat je nu kunt doen is hem even schoonmaken. Gewoon even een drupje water erop, en dan zachtjes en voorzichtig droog deppen met een zacht, droog doekje. Controleer je CD tevens op eventuele krassen en dergelijke. Mocht je er overigens nog een DVD-speler onder hebben; het kan geen kwaad deze ook eens te proberen. Het zijn simpele oplossingen, maar ze zijn momenteel wel het meest voor de hand liggend. Laat ons het verloop even weten. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Nadat ik VC heb geinstaleerd en wil spelen, zegt ie dat ik de CD erin moet doen terwijl ik die erin heb :7 Kan iemand me helpen? Alvast bedankt :Y

Het beste wat je nu kunt doen is hem even schoonmaken. Gewoon even een drupje water erop, en dan zachtjes en voorzichtig droog deppen met een zacht, droog doekje. Controleer je CD tevens op eventuele krassen en dergelijke. Mocht je er overigens nog een DVD-speler onder hebben; het kan geen kwaad deze ook eens te proberen. Het zijn simpele oplossingen, maar ze zijn momenteel wel het meest voor de hand liggend. Laat ons het verloop even weten. :)

Het schoonmaken heb ik al gedaan; helpt niet. Hij heeft 1 klein krasje :Y en ik heb 1 DVD- en 1 CD-speler, dus kan je me misschien verder helpen :$

EDIT: Is Daemon Tools illegaal ? :$

Bewerkt: door ..::GhostRider::..
Link to comment
Delen op andere websites

Daemen tools, ik heb geen idee, maar volgens mij is het illegaal.

Het kan ook dat er wat met je DVD- en CD speler aan de hand is. Dit was bij mij het geval dat SA het niet deed.

Ik wee het probleem. Mijn CD/DVD speler leest niet meer, hierdoor kan hij de disk dus niet lezen :N Ik heb al een nieuwe PC besteld op DELL en krijg binnenkort een nieuwe :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...