Timothy. Geplaatst: 24 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2007 Zo, na al die gave dingen die ik gezien heb op dit forum, en op internet wil ik zelf ook een beetje beginnen met het tekenen van eigen voertuigen. Maar daarvoor heb ik natuurlijk wel een goed programma voor nodig, ik wil eerst een (Beginners) programmatje hebben waar ik alleen mee kan ontwerpen enzo, en later wil ik dan een programma waarmee ik het kan laten bewegen en misschien wel werkend kan maken, maar zou iemand mij meer kunnen vertellen over goeie programma's, die om te beginnen niet al te moeilijk zijn? Alvast bedankt. Timothy. Reageren
--RIKKIE-- Geplaatst: 25 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2007 Als je met modden begint is het heel moeilijk het zal niet lukken binnen een paar weken. hier een paar tutorials: Ik wil leren Modden master tutorial list Suc 6 Reageren
superelite1 Geplaatst: 25 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2007 paar goede zijn: sketchup of GMax of misschien 3dsmax maar hier betaal je je kapot aan er zijn diverse manieren om gratis aan te komen maar.... en voor txd: txdworkshop en de scripts zijn hier wel ergens te vinden Reageren
Mythbuster Geplaatst: 25 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2007 (bewerkt) Ikzelf ben begonnen met Zmodeler(Zanoza Modeler voluit) V1.08. Hiermee kan je niks in San Andreas zetten, maar je kan er wel goed mee beginnen. Hierna, toen ik dus uitvond dat je hiermee niks in GTA kan krijgen(in ieder geval niet SA), ben ik Zmodeler V2.07B gaan gebruiken. tussen V1.08 en V2.07B zit weinig verschi, alleen V1.08 is makkelijker. Er is nu volgens mij weer een nieuwe versie uit, V2.08 ofzo, en die kan je zeg maar niet zo makkelijk "kraken"(Dus een illegale code erin zetten zodat je DFF's kan importen. Maar hier zal ik niet te diep op ingaan, mag niet echt volgens de regels hier [/font] Hiermee heb ik al veel auto's ingame gezet, en ik leerde het vrij snel. Het enige wat je nodig hebt (eigenlijk) is goed ruimtelijk inzicht, als je dat niet hebt, kan je nooit meer wijs uit je model als hij eenmaal een klein beetje complexer is geworden. Dan heb je zeg maar 100 lijntjes door elkaar heen lopen, en dan moet je 1 lijn hebben want die wil je bewegen, en als je geen ruimtelijk inzicht hebt, kan je bijna niet uitvinden welk lijntje je nou moet hebben. Nu zal dit nog geen probleem zijn, aangezien je model waarschijnlijk nog niet zo complex zal zijn in het begin, maar later merk je dit wel. Ik hoop dat je het leuk vind, en alles snapt, want dan hebben we er weer een modeler bij hier op het forum. Als je vragen hebt over Zmodeler(Nadat je tutorials hebt gevolgd ) kan je altijd een PBtje sturen. Succes! Greetz Mythbuster EDIT: En Geef Niet Te Snel Op! Niet na een uurtje denken "ach het lukt niet, laat maar zitten". Het duurd vrij lang voordat je echt goede models krijgt, en je eerste model zal echt niet zo super mooi zijn, (ookal vind je zelf van wel ) Dat komt uiteindelijk wel. Was bij mij ook, mijn eerste echte serieuze model(Een Corvette C5) was super crappy Bewerkt: 25 oktober 2007 door Mythbuster Reageren
Timothy. Geplaatst: 25 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 oktober 2007 Super bedankt voor jullie reacties (zo snel). Ik ga eens even kijken wat ik het makkelijkst vind, of wat ik het fijnst vind werken en dan ga ik ook even de tuts bekijken, ik hoop dat ik nu wat verder kom dan alleen een vierkante blokkendoos met 4 rondjes eronder als wielen. Timothy. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.