Jump to content

Battlefield 3 informatie gelekt

Recommended Posts

Geplaatst:

Het schijnt dat er toch Battlefield 3 informatie is gelekt.

Ik ben zelf een zeer grote Battlefield fan, samen met -Supremecars- en Argon enz.

Lees hier maar eens wat waarschijnlijk de nieuwe functies zijn:

• Releasedatum: einde 2008
  • Gemaakt met ‘Frostbite DX’ (engine)
  • Speelt zich af in het heden (net als Battlefield 2)
  • Komt met 8 maps, elk geschikt voor maximaal 80 spelers (40 per team dus)
  • Twee speelbare partijen: NATO en MEC (Middle Eastern Coalition)
  • Zelfde speelstijl als voorheen (punten controleren voor aflopende ‘tickets’)
  • Maps zijn voornamelijk in steden in het Midden-Oosten
  • Ook weer met Squads en Commanders; Battalions zijn nieuw en bestaan uit 3 á 4 squads
  • Vijf speelbare klassen: Sniper, Assault, Engineer, Medic, Support
  • In totaal 48 verschillende voertuigen (24 per factie)
  • 34 verschillende wapens (17 per factie), met 22 unlocks/upgrades (beide), zodoende 56 wapens
  • Andere unlocks: andere munitie, body armor, helmen, camouflage en andere accessoires
  • Mogelijk public beta in zomer 2008
  • Online bijgehouden stats, awards en ‘real world ranks’
  • ’Soldier feature’ – personages en avatars in MMO stijl (blijft vrij onduidelijk in het document)
  • Ranked Servers zullen weken van tevoren beschikbaar worden gesteld aan verkopers/verhuurders voor tests en dergelijke
  • In-game replay en recording feature
  • VoIP (praten via je headset met de rest van de spelers), vriendenlijst, in-game instant messenger client en ‘uitgebreide ondersteuning voor clans’
  • Ingebouwde auto-software updater
  • Alleen Windows Vista en OS X worden genoemd (betekent niet automatisch dat ‘ie Windows XP niet ondersteunt)
  • Aankondiging en teaser in januari 2008

Eigenlijk hé, klinkt dit echt héél goed, betere unlocks enz. dat je meer dingen kunt kiezen.

Zoals Helmen, camouflage, of armor, dus dat klinkt héél goed.

Ten tweede wat me ook opvalt; er komt maar 8 maps, niet echt bepaald véél.

Ook kun je 80 spelers in één server, 40 aan bijde teams, wat voor kippenhok moet dat wel worden dan!? :puh:

Hopelijk krijgen we snel meer info _O_

Geplaatst:

Waar heb je al die informatie vandaan? Heb je een bron?

Maar klikt wel leuk! Gelukkig speelt het niet weer in de toekomst. Lekker modern ^_^

Alleen vind ik 8 maps nogal weinig. Of ligt dat aan mij?

Geplaatst:

Maar klikt wel leuk! Gelukkig speelt het niet weer in de toekomst. Lekker modern ^_^

Mwah ik denk dat ze op die 8 maps weer verschillende locaties hebben waar je dan kan vechten. Maar het klinkt allemaal goed, er zitten gelukkig de goede dingen van de originele Battlefield gameplay in maar ook nieuwe dingen die het spel veel leuker maken. Het word dus denk ik een topper :D Hopelijk komen er dan ook weer van die te gekke uitbreidingen bij, dan is het helemaal geweldig.

Greetz :sigaar:

Geplaatst:

Ja sorry was ik vergeten te melden, deze info komt dus van InsideGamer.nl

Deze BF3 zal zich afspelen in deze tijd, althans, dat zeggen sommige mensen.

En als ik naar deze gelekte informatie kijk, dan kunnen ze nog wel eens gelijk hebben

8 Maps is inderdaad redelijk weinig, maar denk er wel aan, dat dit gelekte informatie is, en er zit nog een GROTE tijd tussen.

Er kunnen best nog heeeel wat maps worden gemaakt he.

Geplaatst:

Hey Naaier.

Mooi Ge******t( :schater: )

Dit is inderdaad groot nieuws, Ik ga deze vet zieke game zekers kopen. Beste NLer worden. En JUllie allemaal 0wnen, wat licht me Kapsones weer laag he :N

Geplaatst:
Hey Naaier.

Mooi Ge******t( :schater: )

Dit is inderdaad groot nieuws, Ik ga deze vet zieke game zekers kopen. Beste NLer worden. En JUllie allemaal 0wnen, wat licht me Kapsones weer laag he :N

Ikke naaier ^_^ Ook een dankjewel :puh: Je staat allang in me MSN lijst gast xD

Ontopic: Ik hoop maar voor je dat je beste NLer gaat worden, want ik ben al vanplan om nummer 1 van de wereld op BF3 te worden. :puh:

Dat wordt dus weer zoals bij BF2, non-stop gamen!! ~8 uur per dag.

Geplaatst:

Dit stond 10 oktober al op insidegamer :puh:.

Lijkt me heel erg leuk, vooral door de Frostbite Engine die ook in Bad Company zit waardoor alles kapot kan :puh:.

Dat wordt wennen :puh:.

Geplaatst:

Het heet toch geen Battlefield 3 maar BF: Bad Company? Naja BF vind ik echt zon mutliplayer die leuk is voor 3 dagen, maar die je daarna in je kast pleurt en er niet meer naar omkijkt.

Geplaatst:
Het heet toch geen Battlefield 3 maar BF: Bad Company?

Nee als je goed leest, zie je staan dat het uitkomt pas eind 2008.

Dat duurt nog wel een hele poos, maar het is teminste wel fijn om te weten.

Battlefield Bad Company komt ergens begin 2008 vrij, voor de Xbox 360, en PlayStation 3.

Ook kon jezelf wel zien dat dit geen Battlefield Bad Company nieuws was, aangezien alles totaal anders is.

Naja BF vind ik echt zon mutliplayer die leuk is voor 3 dagen, maar die je daarna in je kast pleurt en er niet meer naar omkijkt.

Ik speelde zelf Battlefield 2 voor meer dan 700 uur, dus echter geen 3 dagen en dan de kast in laten pleuren.

Want Battlefield is gewoon echt een super game, vooral als je co-leader bent van een clan :puh:

Geplaatst: (bewerkt)
Het heet toch geen Battlefield 3 maar BF: Bad Company? Naja BF vind ik echt zon mutliplayer die leuk is voor 3 dagen, maar die je daarna in je kast pleurt en er niet meer naar omkijkt.

Als je niet tegen een bepaald spel kan plaats dan geen reactie, want iedereen weet ten zij je ergens in een diepe grot zonder internet, televisie en kranten hebt geleefd, dat Battlefield Bad Company alleen op de PS3 en Xbox 360 uit komt, battlefield 3 komt ook uit voor PC. En wat helemaal leuk is dat er ook mensen bestaan zoals jou die al voor commentaar geven over een "verwacht" spel, heb je het al gespeeld? NEE! Heb je het al gezien? NEE! Weet je hoe de gameplay is? NEE! Er zijn duizenden commentaren over spelletjes die nog niet eens uit zijn... Lamers zulke mensen.

Bewerkt: door -supremecars-

In de OPM staat het iets anders. Die praten over een Frostbite 3D engine i.p.v. DX en die zeggen dat er maar 24 spelers online kunnen omdat dat dat het beste aantal blijft, of iets in die richting. Nog een leuk weetje trouwens, ze praten ook over een autoradio in de Humvee. :D

@ supremecars: Big-Bear geeft alleen maar zijn mening, dus vind ik dat je niet meteen moet zeggen dat hij beter geen reactie kan plaatsen.

Bewerkt: door ArticLight
Geplaatst:
In de OPM staat het iets anders. Die praten over een Frostbite 3D engine i.p.v. DX en die zeggen dat er maar 24 spelers online kunnen omdat dat dat het beste aantal blijft, of iets in die richting. Nog een leuk weetje trouwens, ze praten ook over een autoradio in de Humvee. :D

@ supremecars: Big-Bear geeft alleen maar zijn mening, dus vind ik dat je niet meteen moet zeggen dat hij beter geen reactie kan plaatsen.

Goddam idiots, Ik help dit in een keer de wereld uit Komtie:

• Battlefield 3 is heel anders als Modern combat
  • Frostbite is systeem van Modern combat
  • De gegevens wan wessols Kloppen precies
  • Waarom reageren sommige van jullie als ze dit spel niet leuk vinden, Moeten we echt de titel aanpassen voor : Fans 0nly?

Je hebt de Frostbite en de Frostbite DX engine, bij de Frostbite engine is er toch GEEN destructible enivroment en bij de DX versie toch wel? Dat was mijn vraagje :D.

Bewerkt: door stefaneke
Goddam idiots, Ik help dit in een keer de wereld uit Komtie:

Battlefield 3 is heel anders als Modern combat

Frostbite is systeem van Modern combat

De gegevens wan wessols Kloppen precies

Waarom reageren sommige van jullie als ze dit spel niet leuk vinden, Moeten we echt de titel aanpassen voor : Fans 0nly?

Ik zeg niet dat ze verkeerd zijn, ik zeg alleen dat het in de OPM anders staat. :) En waar heb ik gezegd dat MC het zelfde zou zijn als BC? Dat van de Frostbite Egine weet ik niet...

Bewerkt: door ArticLight
Geplaatst:

Tuurlijk een normale reactie had gegeven kunnen worden, maar hij maakt Battlefield af, als een of andere textbased game.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...