ArticLight Geplaatst: 30 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2007 In de OPM staat het iets anders. Die praten over een Frostbite 3D engine i.p.v. DX en die zeggen dat er maar 24 spelers online kunnen omdat dat dat het beste aantal blijft, of iets in die richting. Nog een leuk weetje trouwens, ze praten ook over een autoradio in de Humvee. @ supremecars: Big-Bear geeft alleen maar zijn mening, dus vind ik dat je niet meteen moet zeggen dat hij beter geen reactie kan plaatsen. Tuurlijk een normale reactie had gegeven kunnen worden, maar hij maakt Battlefield af, als een of andere textbased game. Ikzelf vind BF ook een goede game en vind het ook stom dat mensen over zulke pracht game kunnen denken, maar dan vind ik nog steeds dat je iedereen met respect moet behandelen. Stuur maar een PB'tje als je hierover nog wat wil zeggen want we gaan nu teveel offtopic. Reageren
BigM Geplaatst: 1 november 2007 Rapport Geplaatst: 1 november 2007 Ik vind het zelf een van de beste games ooit gemaakt, Maar ik begrijp zeeeer goed dat daar een heele hoop meningen anders bij liggen Reageren
Big-Bear Geplaatst: 1 november 2007 Rapport Geplaatst: 1 november 2007 Het heet toch geen Battlefield 3 maar BF: Bad Company? Naja BF vind ik echt zon mutliplayer die leuk is voor 3 dagen, maar die je daarna in je kast pleurt en er niet meer naar omkijkt. Als je niet tegen een bepaald spel kan plaats dan geen reactie, want iedereen weet ten zij je ergens in een diepe grot zonder internet, televisie en kranten hebt geleefd, dat Battlefield Bad Company alleen op de PS3 en Xbox 360 uit komt, battlefield 3 komt ook uit voor PC. En wat helemaal leuk is dat er ook mensen bestaan zoals jou die al voor commentaar geven over een "verwacht" spel, heb je het al gespeeld? NEE! Heb je het al gezien? NEE! Weet je hoe de gameplay is? NEE! Er zijn duizenden commentaren over spelletjes die nog niet eens uit zijn... Lamers zulke mensen. Lol jij bent zo fokking dom, wat lul je zelf nou? Heb jij het gespeeld? Heb jij het goed gezien? Weet jij hoe de gameplay is. Neen, dus lul niet zo alsof je het weet. En in PC Gameplay had ze het over Bad Company, en aangezien het duidelijk PC is lijkt het me logisch dat ze niet over een Xbox 360 gaan lullen, en alsnog er zijn zoveel games die eerst uitkomen op Xbox 360 of PS3, en daarna op PC dus lul niet. En btw weetje hoeveel mensen commentaar geven over een verwacht spel dus lul niet zo dom BF nerdje, want je ken er gewoon niet tegen dat het me een minder spel lijkt. >>> Door GTA-Sheep: Iets minder ongenuanceerd zou best mogen hoor. Natuurlijk mag je een eigen mening hebben, graag zelfs, maar probeer dat ietsje vriendelijker te brengen.....<<< Reageren
Wesley Geplaatst: 2 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 november 2007 (bewerkt) En in PC Gameplay had ze het over Bad Company, en aangezien het duidelijk PC is lijkt het me logisch dat ze niet over een Xbox 360 gaan lullen, en alsnog er zijn zoveel games die eerst uitkomen op Xbox 360 of PS3, en daarna op PC dus lul niet. En btw weetje hoeveel mensen commentaar geven over een verwacht spel dus lul niet zo dom BF nerdje, want je ken er gewoon niet tegen dat het me een minder spel lijkt. De enigste die hier nu dom is dat ben jij nu. Laten we het nog eens één keer goed zeggen; Battlefield BAD COMPANY gaat alleen naar de XBOX 360 en PLAYSTATION 3. Battlefield 3 gaat naar de PC, er is nog niks gemeld dat BF BC naar de PC komt, je moet het niet zo zien als Battlefield 2 Modern Combat, heb jij die OOIT op de PC gezien? Nou ik niet, en zo zal het ook gaan met Battlefield Bad Company. Lol jij bent zo fokking dom, wat lul je zelf nou? Heb jij het gespeeld? Heb jij het goed gezien? Weet jij hoe de gameplay is. Neen, dus lul niet zo alsof je het weet. Beledig me maat niet! En laten we nou alsjeblieft maar eens ON-topic blijven, anders is dit topic zo opslot, en daar heb ik geen zin in dus Bewerkt: 2 november 2007 door Wesley_GTA Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 2 november 2007 Rapport Geplaatst: 2 november 2007 (bewerkt) Het heet toch geen Battlefield 3 maar BF: Bad Company? Naja BF vind ik echt zon mutliplayer die leuk is voor 3 dagen, maar die je daarna in je kast pleurt en er niet meer naar omkijkt. Als je niet tegen een bepaald spel kan plaats dan geen reactie, want iedereen weet ten zij je ergens in een diepe grot zonder internet, televisie en kranten hebt geleefd, dat Battlefield Bad Company alleen op de PS3 en Xbox 360 uit komt, battlefield 3 komt ook uit voor PC. En wat helemaal leuk is dat er ook mensen bestaan zoals jou die al voor commentaar geven over een "verwacht" spel, heb je het al gespeeld? NEE! Heb je het al gezien? NEE! Weet je hoe de gameplay is? NEE! Er zijn duizenden commentaren over spelletjes die nog niet eens uit zijn... Lamers zulke mensen. Lol jij bent zo fokking dom, wat lul je zelf nou? Heb jij het gespeeld? Heb jij het goed gezien? Weet jij hoe de gameplay is. Neen, dus lul niet zo alsof je het weet. En in PC Gameplay had ze het over Bad Company, en aangezien het duidelijk PC is lijkt het me logisch dat ze niet over een Xbox 360 gaan lullen, en alsnog er zijn zoveel games die eerst uitkomen op Xbox 360 of PS3, en daarna op PC dus lul niet. En btw weetje hoeveel mensen commentaar geven over een verwacht spel dus lul niet zo dom BF nerdje, want je ken er gewoon niet tegen dat het me een minder spel lijkt. Off-topic, schelden geeft weer dat je nog een erg jong persoontje bent die niet volwassen kan reageren in een situatie als deze, kan je zonder te schelden niet praten heb ik liever dat je het via PM doet i.p.v dit topic te bevuilen met worden als "fokking". Battlefield: Bad Company: Battlefield: Bad Company. Oorlog zonder regels!Vergeet je instructies, deze oorlog kent geen regels! EA kondigt Battlefield: Bad Company™ voor de Xbox 360™ en PlayStation®3 aan. Battlefield: Bad Company is een volledig nieuwe game voor de next-generation consoles met de technologisch vooruitstrevende Frostbite™-engine. De game dropt je achter de vijandelijke linies, samen met een groep afvallige soldaten die tijdens een zoektocht naar goud en wraak hun leven op het spel zetten. Het uitgebreide, filmachtige solospel zit vol avontuur en zwarte humor en geeft je de kenmerkende vrijheid in een wereld waar bijna alles kan worden verwoest. “De essentie van de multiplayergames van DICE ligt in de hectische, onvoorspelbare aard door de grote mate van vrijheid. Er kan dus op ieder moment van alles gebeuren en precies dat vormt ook de basis van de solocampagne van Battlefield: Bad Company”, vertelt Karl Magnus Troedsson, senior-producent van DICE. “In een wereld waar 90 procent van de omgeving verwoestbaar is, zijn de mogelijkheden vrijwel eindeloos: het strijdtoneel verandert voortdurend, waardoor jij, je teamgenoten en je vijanden steeds op veranderingen moeten inspelen. Je hebt de volledige vrijheid om de problemen op te lossen op de creatieve Battlefield-manier.” Battlefield: Bad Company bevat ook alle multiplayermogelijkheden die je van een Battlefield-game mag verwachten, met uitgebreide speltypen die speciaal zijn ontwikkeld om optimaal gebruik te maken van de verwoestbare omgevingen. Meer info op de Battlefield site Bron: Klik Ik heb terzijde even de tekst vergroot zodat je er niet over heen leest. Video + Screenshots: Klik Ik kan er best tegen wat jij van Battlefield vind, maar onderbouw je mening eerst maar eens met betere argumenten, als je dit niet kan ben je binnenkort erg snel uitgepraat als je een baan wilt, ik zie geen argumenten in jouw stukje tekst staan die opbouwend zijn voor jouw mening, je mag van mijn part alles vinden van Battlefield, maar leer eerst je mening te onderbouwen, je mening valt als een kaartenhuis uit elkaar. Bewerkt: 2 november 2007 door -supremecars- Reageren
Big-Bear Geplaatst: 2 november 2007 Rapport Geplaatst: 2 november 2007 Het heet toch geen Battlefield 3 maar BF: Bad Company? Naja BF vind ik echt zon mutliplayer die leuk is voor 3 dagen, maar die je daarna in je kast pleurt en er niet meer naar omkijkt. Als je niet tegen een bepaald spel kan plaats dan geen reactie, want iedereen weet ten zij je ergens in een diepe grot zonder internet, televisie en kranten hebt geleefd, dat Battlefield Bad Company alleen op de PS3 en Xbox 360 uit komt, battlefield 3 komt ook uit voor PC. En wat helemaal leuk is dat er ook mensen bestaan zoals jou die al voor commentaar geven over een "verwacht" spel, heb je het al gespeeld? NEE! Heb je het al gezien? NEE! Weet je hoe de gameplay is? NEE! Er zijn duizenden commentaren over spelletjes die nog niet eens uit zijn... Lamers zulke mensen. Lol jij bent zo fokking dom, wat lul je zelf nou? Heb jij het gespeeld? Heb jij het goed gezien? Weet jij hoe de gameplay is. Neen, dus lul niet zo alsof je het weet. En in PC Gameplay had ze het over Bad Company, en aangezien het duidelijk PC is lijkt het me logisch dat ze niet over een Xbox 360 gaan lullen, en alsnog er zijn zoveel games die eerst uitkomen op Xbox 360 of PS3, en daarna op PC dus lul niet. En btw weetje hoeveel mensen commentaar geven over een verwacht spel dus lul niet zo dom BF nerdje, want je ken er gewoon niet tegen dat het me een minder spel lijkt. Off-topic, schelden geeft weer dat je nog een erg jong persoontje bent die niet volwassen kan reageren in een situatie als deze, kan je zonder te schelden niet praten heb ik liever dat je het via PM doet i.p.v dit topic te bevuilen met worden als "fokking". Battlefield: Bad Company: Battlefield: Bad Company. Oorlog zonder regels!Vergeet je instructies, deze oorlog kent geen regels! EA kondigt Battlefield: Bad Company™ voor de Xbox 360™ en PlayStation®3 aan. Battlefield: Bad Company is een volledig nieuwe game voor de next-generation consoles met de technologisch vooruitstrevende Frostbite™-engine. De game dropt je achter de vijandelijke linies, samen met een groep afvallige soldaten die tijdens een zoektocht naar goud en wraak hun leven op het spel zetten. Het uitgebreide, filmachtige solospel zit vol avontuur en zwarte humor en geeft je de kenmerkende vrijheid in een wereld waar bijna alles kan worden verwoest. “De essentie van de multiplayergames van DICE ligt in de hectische, onvoorspelbare aard door de grote mate van vrijheid. Er kan dus op ieder moment van alles gebeuren en precies dat vormt ook de basis van de solocampagne van Battlefield: Bad Company”, vertelt Karl Magnus Troedsson, senior-producent van DICE. “In een wereld waar 90 procent van de omgeving verwoestbaar is, zijn de mogelijkheden vrijwel eindeloos: het strijdtoneel verandert voortdurend, waardoor jij, je teamgenoten en je vijanden steeds op veranderingen moeten inspelen. Je hebt de volledige vrijheid om de problemen op te lossen op de creatieve Battlefield-manier.” Battlefield: Bad Company bevat ook alle multiplayermogelijkheden die je van een Battlefield-game mag verwachten, met uitgebreide speltypen die speciaal zijn ontwikkeld om optimaal gebruik te maken van de verwoestbare omgevingen. Meer info op de Battlefield site Bron: Klik Ik heb terzijde even de tekst vergroot zodat je er niet over heen leest. Video + Screenshots: Klik Ik kan er best tegen wat jij van Battlefield vind, maar onderbouw je mening eerst maar eens met betere argumenten, als je dit niet kan ben je binnenkort erg snel uitgepraat als je een baan wilt, ik zie geen argumenten in jouw stukje tekst staan die opbouwend zijn voor jouw mening, je mag van mijn part alles vinden van Battlefield, maar leer eerst je mening te onderbouwen, je mening valt als een kaartenhuis uit elkaar. Moet je mijn mening hebben? Over BF2, ik vind het een kut spel, ten eerste dat voertuigensysteem. Kan leuk zijn maar in mijn ogenverpest het hele shooter gebeuren, want elke mongool kan iedereen overhoop knallen. Dan vervolgens dat het niet tergend moeilijk is als je begint, je killt makkelijk mensen als je eerste keer een potje pub speelt, wat niet zo is in een shooter als Quake of CS. Ten 3e hou ik al helemaal niet veelvan spellen met experience points zodat je weer een rank hoger bent of met onderscheidingen en wapens unlocken. Waarom denk je dat ik CoD 4 niet gaat kopen omdat ik daar niet van hou. Ik vind het bullshit dat je met ranks moet gaan spelen, omdat het gelijk een vooroordeel geeft over hoe iemand speelt, iemand met het laagste class zie je als een slechter iemand, terwijl iemand met de hoogste als een goed iemand word gezien. Ten 4e de teamplay in mijn ogen is het geen vereiste zoals wel het geval is in Team Fortress 2. Je kan makkelijk solo gaan zonder dat je die engineer of medic nodig hebt. Ten 5e (misschien een beetje warrig uitgelegd) vind ik dat classes niet zo superleuk zijn als in bijvoorbeeld Team Fortress 2. Het is best wel leuk met die classes, maar het is niet zo dat elke class echt heel anders speelt, want je zou als medic in mijn ogen even goed als soldier kunnen gebruiken (klinkt misschien raar) qua wapens, oke medic kan halen soldier niet, soldier hebt weer c4. Allemaal leuk en aardig, maar in TF 2 krijg je een wapen voorgeschoteld en je leert er maar mee spelen, en dat is mijn ogen veel leuker en het verwacht ook meer van je. Nu moet je niet gaan denken dat ik Team Fortress 2 heilig vind, ik gebruikt dat voorbeeld alleen omdat ik zelf speel en een zeer goede MP vind, en het de opvolgers is van de moeder der class-based shooters. Over de naam; In de PC Gameplay staat op de releaselijst Battlefield: Bad Company, ik dacht eerst ook Xbox 360 wat dus ook zo blijkt te zijn, maar aangezien het daar in stond heb ik gezegd. Zo nou genoeg? Misschien kan dit in wars anders zijn, maar aangezien je haast in alle gevallen met public begint en daar je ervaring opbouwt, en als die niet leuk is doe je ook geen wars. Misschien zijn mijn meningen anders in wars, helaas dan. Reageren
Wesley Geplaatst: 2 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 november 2007 Gasten, we hebben het hier over Battlefield 3. Blijf dan ook gewoon daarover discuseren, en kom niet met meningen over Battlefield 2, maar over Battlefield 3. En oké, een forum is om te discuseren, om te zorgen dat mensen met goede argumenten komen, maar discuseer dan over BATTLEFIELD 3! Reageren
BigM Geplaatst: 2 november 2007 Rapport Geplaatst: 2 november 2007 Eigenlijk vind ik dat we in een nieuw topic moeten verder gaan of die posts van die hater weg gehaalt moeten worden. Want dit lijkt nergens meer op. Maar waar ik het graag over wil hebben is. Wat is de draai in Battlefield 3, Waar denk jij dat de oorlog over gaat? Reageren
osmgek11 Geplaatst: 4 december 2007 Rapport Geplaatst: 4 december 2007 er is een nieuwe trailer van battlefield 3 Battlefield: Bad Company op 1.44 min krijg je pas de Game te zien en het ziet er zekker goed uit Reageren
Harrison Geplaatst: 7 december 2007 Rapport Geplaatst: 7 december 2007 Zeker weten! Ik heb Battlefield 2 en 2147. Nu nog wachten op 3! Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 8 december 2007 Rapport Geplaatst: 8 december 2007 er is een nieuwe trailer van battlefield 3Battlefield: Bad Company op 1.44 min krijg je pas de Game te zien en het ziet er zekker goed uit Nogmaals, dat is Battlefield: Bad Company, Battlefield: Bad Company komt niet uit voor de pc maar voor de Playstation 3 en de Xbox 360, Battlefield 3 is nog steeds een gerucht, er zijn nog geen videotjes van. Dus heb je een next-gen console dan kan je, lekker kwijlen op dat filmpje. De PC-gamers moeten echter nog wachten. Reageren
Harrison Geplaatst: 8 december 2007 Rapport Geplaatst: 8 december 2007 Gelukkig heb ik beide consoles Reageren
Wesley Geplaatst: 14 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 december 2007 Gelukkig heb ik beide consoles Tsja dan heb je wel geluk met BF Bad Company. Maar met Battlefield 3 ben je toch echter wel een PC nodig zoals je kunt lezen hierboven, nu hopen dat Bad Company nog ooit eens naar de PC komt! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.