p0wner_Johnson Geplaatst: 25 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2007 hoi allemaal, ik wil dat cj dit pak aan kan. hoe moet ik dat pak in-game krijgen? greetz p0wner Reageren
--RIKKIE-- Geplaatst: 25 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2007 Even een Tutorial gemaakt. IMG TOOL 2.0 die kan je hier downloaden: klik hier Deze kleding ga ik Replacen: Subaru Rally Team Suit Start IMGtool 2.0 Druk op File --> druk op open --> open de map van GTA sa en druk op models --> Player.img Je ziet nu een lijst met TXD en DFF bestanden. Druk op Edit --> druk op Find --> kies je het TXD of DFF bestand bijvoorbeeld: tracktrpro.txd (uit het bestand RALLY) Dan moet je het bestand Extracten. Die zet je dan in je Documenten (dit is voor de Veiligheid het hoeft niet) dus je zet die drie bestanden uit dat mapje RALLY op je buroblad. Daarna moet je het Replacen (Vervangen) Dat doe je dan ook met de andere 2 Bestanden. En dan nog alleen maar rebuilden dat gaat zo. Commands--> Rebuild Archive --> dan wacht je ongeveer 1 minuut dan staat er dit in het onderste balkje: BIJV: 542 Archive Rebuilt in 20 secs. Dan ga je naar Pro laps en dan hangen daar je kleren en je Helm GR. Rikkie Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.