Dark_Zemy Geplaatst: 25 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2007 (bewerkt) Na de slechte start van gta de film (word nog aan gewerkt) heb ik besloten ook een strip te maken Hiet het eerste stuk. Deel 1: Bewerkt: 25 oktober 2007 door Dark_Zemy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fiegel5 Geplaatst: 25 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2007 ja leuk gemaakt! alleen begrijp ik het nut niet echt maar ja. het ziet er leuk uit allen praat wolkjes lijken me leuker groetjes. fiegel5 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GekkieJ01 Geplaatst: 25 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2007 Ik vind het leuk dat je een strip maakt van GTA 3 , Alleen er zit geen bepaald thema in (Ja gta3 style misschien ) maar de plaatjes lopen niet op elkaar over zeg maar... En misschien wat Fiegel19 zei : Wolkjes zijn leuker... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jesperkaj Geplaatst: 25 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2007 (bewerkt) Ziet er goed uit, maar als dit alleen maar een strip is. hoe lang duurt dat filmpje dan wel :? het ziet er leuk uit allen praat wolkjes lijken me leuker Dan is heel je plaatje al verpest. Zo is het toch goed? Bewerkt: 25 oktober 2007 door Blizzard Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gijsso Geplaatst: 25 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2007 Ziet er wel geinig uit. kan niet w8en voor dat de flim zelf uitkomt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dark_Zemy Geplaatst: 25 oktober 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2007 GTA 3 de film heeft een heel ander verhaal... maar heeft vertraging, geef zo de link maar denk dat ik hiet ook een film an ga maken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fiegel5 Geplaatst: 5 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2007 Ik vind het leuk dat je een strip maakt van GTA 3 , Alleen er zit geen bepaald thema in (Ja gta3 style misschien ) maar de plaatjes lopen niet op elkaar over zeg maar... En misschien wat Fiegel19 zei : Wolkjes zijn leuker... fiegel5 heet ik nog steeds volgens mij Dan is heel je plaatje al verpest. Zo is het toch goed? ik zei niet dat het niet goed was maar ik vond dat het leuker was en hoezo plaatje verpest Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
js007 Geplaatst: 22 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2007 echt goe gedaan :(zeker de mooist strip van gta3 dat ik al heb gezien het is de 1ste dat ik er een zie ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
superjetze Geplaatst: 19 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2008 euH? Ik vind het niks maarja wat moet ik anders zeggen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flashingdemon666 Geplaatst: 19 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2008 Sorry Dark Zemy maar ik vind het ook niks. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.