Nemean^inf Geplaatst: 25 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2007 Hallo mensen, Sinds 3 dagen terug, krijg ik steeds de onderstaande melding bij: Windows Movie Maker. Tis erg vervelend want ik kan nu geen effecten toe passen. Iemand een idee? Reageren
mike112 Geplaatst: 26 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2007 Hallo mensen,Sinds 3 dagen terug, krijg ik steeds de onderstaande melding bij: Windows Movie Maker. Tis erg vervelend want ik kan nu geen effecten toe passen. Iemand een idee? Ik heb zelf ook vista (helaas) en ik kan die bill gates wel schieten man hey wat een bugs in vista ik ga jou probleem ff bekijken Reageren
mike112 Geplaatst: 26 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2007 sinds wanneer heb je dit probleem??? want dan zou je een systeem herstelkunnen doen egt veel anders weet ik ook nie om te doen Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 26 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 oktober 2007 Nou het is geen vista, het is een Bricko-Pack skin, voor de rest ik heb het probleem sinds 2 dagen terug toen ik mijn pc volledig naar fabrieks-instellingen had geplaatst. Dus ja. Reageren
mike112 Geplaatst: 26 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2007 ik denk dat je dan gewoon ff een systeem erstel moet doen en dan is alles geficd Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.