Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

hey ik ben sindsk ort bezig met photoshop en heb nu een sig gemaakt maar waar moet je die uploaden want als ik hem bij imageshack doe, staat er dat dat niet kan :duh:

moet ik naar een andere site of moet ik het bestand veranderen ( als ik moet veranderen, hoe ? )

alvast bedankt

Sub

Geplaatst:

Je kan het ook gewoon op het forum uploaden. Als je een bericht plaatst, staat er onder het vak waarin je typt een blok met bijlagen. Daar kun je via Bladeren naar je afbeelding gaan en vervolgens op Uploaden klikken. Nu staat je bijlage onderaan je post. Je kan je bijlagen beheren via je instellingen (Lid Menu > Instellingen) en dan in het menu klikken op Bijlagen. Daar kan je dus je bijlagen verwijderen, als je dat wilt. :)

Geplaatst: (bewerkt)

Als je hem hebt geüpload en je hebt je bericht geplaatst, kan je met behulp van je rechtermuisknop de locatie van de afbeelding achterhalen.

Op Imageshack kan je de afbeeldingen met de extensie .jpg, .jpeg, .png, .gif, .bmp, .tif, .tiff of .swf uploaden en alleen als ze kleiner zijn dan 1.5 MB. Aangezien je pas sinds kort bezig bent met Photoshop, denk ik dat je het .psp .psd-bestand wilde uploaden? Als dat inderdaad zo is, zul je het in een van de eerder genoemde extensies zetten, door het in Photoshop op te slaan of te exporteren naar een ander bestand. (Ik weet niet precies hoe je het moet doen, aangezien ik zelf geen Photoshop gebruik.) :)

Edit: @ hieronder: Ja, dat bedoelde ik. :7 PSP is van Paint Shop Pro.

Bewerkt: door Thundercover
Geplaatst:
Als je hem hebt geüpload en je hebt je bericht geplaatst, kan je met behulp van je rechtermuisknop de locatie van de afbeelding achterhalen.

Op Imageshack kan je de afbeeldingen met de extensie .jpg, .jpeg, .png, .gif, .bmp, .tif, .tiff of .swf uploaden en alleen als ze kleiner zijn dan 1.5 MB. Aangezien je pas sinds kort bezig bent met Photoshop, denk ik dat je het .psp-bestand wilde uploaden? Als dat inderdaad zo is, zul je het in een van de eerder genoemde extensies zetten, door het in Photoshop op te slaan of te exporteren naar een ander bestand. (Ik weet niet precies hoe je het moet doen, aangezien ik zelf geen Photoshop gebruik.) :)

.PSD bedoel je. :)

Geplaatst:

Als je bij Photoshop naar File -> Save as (linksbovenin) gaat, dan kan je hem als een ander bestand opslaan. Veel van deze types (bijvoorbeeld .png, .jpeg, of .bmp) kan je uploaden bij Imageshack, maar .Psd niet. Ik sla signatures zelf altijd op als .jpeg. Die kan je heel simpel uploaden. Zorg er wel voor dat je plaatjes kleiner zijn dan 1.5mb, anders kan je ze ook niet uploaden op Imageshack, maar dat is bijna nooit met signatures ;)

rmqd4.png

Geplaatst:

ik gebruik PhotoImpression 3 en had een handtekening gemaakt een ik krijg hem ook niet op Imageshack krijgen .

ik wil sreens maken maar weet niet hoe ik hem in paint moet krijgen :D .

Geplaatst:
ik gebruik PhotoImpression 3 en had een handtekening gemaakt een ik krijg hem ook niet op Imageshack krijgen .

Wat is het probleem precies? Het kan liggen aan een verkeerd bestandstype, niet elk type wordt namelijk ondersteund door Imagehack (enkel: ).

Let daar dus bij het opslaan op. Kies het type dat ondersteunt wordt door Imagehack. Mocht dit het probleem niet zijn, probeer dan iets duidelijker te zijn in je omschrijving.

Maak een screenshot door middel van de PrintScreen knop (naast F12) en druk in Paint op [CTRL] + [V] (kopiëren). Sla daarna je bestand op en kies een mogelijkheid om de screenshot te uploaden. :Y

Geplaatst:

Wat is het probleem precies? Het kan liggen aan een verkeerd bestandstype, niet elk type wordt namelijk ondersteund door Imagehack (enkel: ).

Let daar dus bij het opslaan op. Kies het type dat ondersteunt wordt door Imagehack. Mocht dit het probleem niet zijn, probeer dan iets duidelijker te zijn in je omschrijving.

Maak een screenshot door middel van de PrintScreen knop (naast F12) en druk in Paint op [CTRL] + [V] (kopiëren). Sla daarna je bestand op en kies een mogelijkheid om de screenshot te uploaden. :Y

dan krijg ik dit: en weet niet hoe ik dat moet veranderen.

--

gta.PSF.

--

maar dat PSF. gaat niet weg/

Geplaatst:

--

gta.PSF.

--

Dat betekent dus dat hij het bestandstype .PSF (Palette Storage Format) heeft. Bij het opslaan van een bestand kun je zelf kiezen als welk type je hem op wilt slaan. Als je naar "opslaan als.." gaat, kun je onder de naam van het bestand ook nog het type selecteren. Kies hier bijvoorbeeld .JPEG, .JPG of .PNG.

Eventueel kun je het bestand openen in Photoshop, en hem via daar opslaan als een .JPEG, .JPG of .PNG bestand. :Y

Geplaatst:

--

gta.PSF.

--

Dat betekent dus dat hij het bestandstype .PSF (Palette Storage Format) heeft. Bij het opslaan van een bestand kun je zelf kiezen als welk type je hem op wilt slaan. Als je naar "opslaan als.." gaat, kun je onder de naam van het bestand ook nog het type selecteren. Kies hier bijvoorbeeld .JPEG, .JPG of .PNG.

Eventueel kun je het bestand openen in Photoshop, en hem via daar opslaan als een .JPEG, .JPG of .PNG bestand. :Y

ja het is gelukt en zal ook even het reslultaat laten zien hieronder.

prisoneq7.png

en dan had ik de vraag:

kan je gewoon in het aavraag forum van deze dingen maken of moet je je aanmelden en natuurlijk word het dan beter want hierboven is mijn eerste geschopte foto. :Y

bedankt voor je hulp -Matthijs-. :dans:

Geplaatst:
(...)

en dan had ik de vraag:

kan je gewoon in het aavraag forum van deze dingen maken of moet je je aanmelden en natuurlijk word het dan beter want hierboven is mijn eerste geschopte foto. :Y

(...)

In het aanvraag forum kan iemand vragen of iemand anders van een bepaald plaatje een mooie signature (of iets dergelijks) wilt maken. Je hoeft alleen maar lid te zijn van dit forum om een plaatje aan te vragen of een plaatje voor iemand te maken. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...