Jump to content

videokaart

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

GTA SA gaat sloom bij mij, iemand uit men wijk kan iets met de videokaart doen waardoor hij sneller gaat. Hij heeft de videokaart niet vervangen of zo.

Weten jullie misschien hoe je dat precies moet doen?

En ik heb gta sa mp gedownload, maar hij doet het niet bij mij. Als ik op connect doe bij een server dan gebeurt er dit: Eerst Wordt men beeldscherm wit en dan zwart en dan weer wit. en dan staat er new game, load game en delete game. Dit kan toch niet kloppen?

Bewerkt: door Maffiadon
Geplaatst:

hij heeft de videokaart overgeclockt , alsware opgevoerd. ik weet zo niet welke videokaart jij hebt? maar dat is echt niet goed , je verhoogt de prestaties. dan krijg je meteen dat ie warmer gaat worden , en sneller kapot gaat. hangt uiteraard van de videokaart af , maar de Gforce 7300 is erg geschikt hiervoor. verder moet je echt er wel verstand van hebben als je zulke dingen gaat doen. want als je maar iets verkeerds doet , of als je de prestaties te veel wil gaan overclocken , dan is ie direct kapot. ( een maat van mij , heeft met die 7300 , 3 Ghz uit dat ding kunnen halen ( normaal 700 mhz geloof ik ), maar dan was ie ook binnen een paar dagen kapot.

welke videokaart heb jij?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...