Maffiadon Geplaatst: 25 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2007 (bewerkt) GTA SA gaat sloom bij mij, iemand uit men wijk kan iets met de videokaart doen waardoor hij sneller gaat. Hij heeft de videokaart niet vervangen of zo. Weten jullie misschien hoe je dat precies moet doen? En ik heb gta sa mp gedownload, maar hij doet het niet bij mij. Als ik op connect doe bij een server dan gebeurt er dit: Eerst Wordt men beeldscherm wit en dan zwart en dan weer wit. en dan staat er new game, load game en delete game. Dit kan toch niet kloppen? Bewerkt: 25 oktober 2007 door Maffiadon Reageren
martijnenvalentijnSA Geplaatst: 25 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2007 hij heeft de videokaart overgeclockt , alsware opgevoerd. ik weet zo niet welke videokaart jij hebt? maar dat is echt niet goed , je verhoogt de prestaties. dan krijg je meteen dat ie warmer gaat worden , en sneller kapot gaat. hangt uiteraard van de videokaart af , maar de Gforce 7300 is erg geschikt hiervoor. verder moet je echt er wel verstand van hebben als je zulke dingen gaat doen. want als je maar iets verkeerds doet , of als je de prestaties te veel wil gaan overclocken , dan is ie direct kapot. ( een maat van mij , heeft met die 7300 , 3 Ghz uit dat ding kunnen halen ( normaal 700 mhz geloof ik ), maar dan was ie ook binnen een paar dagen kapot. welke videokaart heb jij? Reageren
Maffiadon Geplaatst: 26 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 oktober 2007 Laat maar hoeft al niet meer. Maar Ik heb nog steeds dat probleem met sa mp :s Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.