Visser23 Geplaatst: 25 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2007 Wie heeft hem al? En hoe is hij? Ik heb hem al en ik dacht dat er schalbes inzaten alleen ik keek in het boekje en zie nergens schwalbes staan. Is het er wel, hoe kan je het doen? Ik heb hem op ps2. Ik heb PES08 nog niet gespeelt. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 25 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2007 (bewerkt) Ik heb hem al en ik dacht dat er schalbes inzaten alleen ik keek in het boekje en zie nergens schwalbes staan. Is het er wel, hoe kan je het doen? Ik heb hem op ps2. Ik heb PES08 nog niet gespeelt. Ik ga hem óf vanavond óf morgen halen, net wanneer het me goed uitkomt. De demo was erg goed, het spel in zijn volledigheid zal dan nog wel beter zijn. Helaas moet ik je wel teleurstellen, want er zitten geen schwalbes in de PS2- (en waarschijnlijk PS3) versie. Dit is niet het enige, want je kunt ook geen shirtje trekken op de PS2, wat dus erg jammer is voor de gameplay zelf. Maar goed, ik neem aan dat je ondanks dat toch nog voldoende kunt genieten van het spel. Veel speelplezier verder! @Tunix: Tja, het is raar, inderdaad. In mijn ogen had men net zo goed deze opties ook kunnen toevoegen in de PS2-versie. Misschien was het technisch wel niet haalbaar of lag het 'probleem' ergens anders... Er zal vast wel íets zijn geweest waardoor de optie er niet inzit. Bewerkt: 25 oktober 2007 door -Matthijs- Reageren
Tunix Geplaatst: 25 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2007 Ik heb hem al en ik dacht dat er schalbes inzaten alleen ik keek in het boekje en zie nergens schwalbes staan. Is het er wel, hoe kan je het doen? Ik heb hem op ps2. Ik heb PES08 nog niet gespeelt. Ik ga hem óf vanavond óf morgen halen, net wanneer het me goed uitkomt. De demo was erg goed, het spel in zijn volledigheid zal dan nog wel beter zijn. Helaas moet ik je wel teleurstellen, want er zitten geen schwalbes in de PS2- (en waarschijnlijk PS3) versie. Dit is niet het enige, want je kunt ook geen shirtje trekken op de PS2, wat dus erg jammer is voor de gameplay zelf. Maar goed, ik neem aan dat je ondanks dat toch nog voldoende kunt genieten van het spel. Veel speelplezier verder! Best raar, want Pro 6 was op de PS2 toch het beste spel en had de meeste functies vergeleken met de andere consoles. Reageren
Visser23 Geplaatst: 25 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 oktober 2007 Leuk, ik had em speciaal gekocht om te spelen met schwalbes Nu is het bijna hetzelfde als PES5 Reageren
Skander Geplaatst: 25 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2007 Heeft iemand hem hier op de xbox 360 ik wel namelijk maar ik vraag me af hoe je een iemand een panna kan geven kan iemand me hier helpen Alvast bedankt. Skander Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 25 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2007 Heeft iemand hem hier op de xbox 360 ik wel namelijk maar ik vraag me af hoe je een iemand een panna kan geven kan iemand me hier helpen In het boekje van de PC-versie staat alles onder andere aangegeven met 360 controlls, maar ik heb geen specifieke actie voor 'de panna' gezien. Wat me het meest voor de hand ligt (en wat volgens mij ook altijd zo is geweest), is dat 'de panna' gewoon bij een serie trucjes inzit. Op de PC kun je namelijk een toets gebruiken waarmee je steeds verschillende trucjes gebruikt, soms zat daar een panna bij als de tegenstander dichtbij genoeg stond (vorige versie(s)). Ik denk persoonlijk dat dit ook nu weer het geval is. Bekijk het boekje dus nog eens goed, en als je niets kunt vinden, raad ik je aan gewoon wat dingen uit te proberen tijdens het spelen. Reageren
Visser23 Geplaatst: 26 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 oktober 2007 Wel jammer dat je maar uit 2 talen kan kiezen, Engels en Spaans. Bij mij gaat het wel goed, ik vind het spel ook mooier als de andere alleen ik moest wel zoeken voor dat ik change player vond Reageren
pilot Geplaatst: 26 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2007 (bewerkt) Ik vind het wel een leuk en mooi spel. Het is veel realistischer. Ik hem hem ook voor de PS3 gekocht. Bewerkt: 26 oktober 2007 door pilot Reageren
2fast{0} Geplaatst: 27 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2007 Ik heb hem al en ik dacht dat er schalbes inzaten alleen ik keek in het boekje en zie nergens schwalbes staan. Is het er wel, hoe kan je het doen? Ik heb hem op ps2. Ik heb PES08 nog niet gespeelt. Ik ga hem óf vanavond óf morgen halen, net wanneer het me goed uitkomt. De demo was erg goed, het spel in zijn volledigheid zal dan nog wel beter zijn. Helaas moet ik je wel teleurstellen, want er zitten geen schwalbes in de PS2- (en waarschijnlijk PS3) versie. Dit is niet het enige, want je kunt ook geen shirtje trekken op de PS2, wat dus erg jammer is voor de gameplay zelf. Maar goed, ik neem aan dat je ondanks dat toch nog voldoende kunt genieten van het spel. Veel speelplezier verder! @Tunix: Tja, het is raar, inderdaad. In mijn ogen had men net zo goed deze opties ook kunnen toevoegen in de PS2-versie. Misschien was het technisch wel niet haalbaar of lag het 'probleem' ergens anders... Er zal vast wel íets zijn geweest waardoor de optie er niet inzit. Ik moet je dan toch teleurstellen, want op de PS3 heb je de Schwalbe wel. Ik heb hem namelijk op de PS3 gekocht. En dit staat er dan in me boekje. Ik zal het even precies zo zeggen : Dive(schwalbe):laat je met opzet op de grond vallen door de L1+L2+R1 -toetsen tegelijkertijd in te drukken. De tegenstanderkrijgt dan een overtreding aan z'n laars galapt of jij ontvangt een gele kaart. Dus op de PS3 versie kun je het wel, en het is wel leuk. Reageren
pilot Geplaatst: 27 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2007 Ik heb hem al en ik dacht dat er schalbes inzaten alleen ik keek in het boekje en zie nergens schwalbes staan. Is het er wel, hoe kan je het doen? Ik heb hem op ps2. Ik heb PES08 nog niet gespeelt. Ik ga hem óf vanavond óf morgen halen, net wanneer het me goed uitkomt. De demo was erg goed, het spel in zijn volledigheid zal dan nog wel beter zijn. Helaas moet ik je wel teleurstellen, want er zitten geen schwalbes in de PS2- (en waarschijnlijk PS3) versie. Dit is niet het enige, want je kunt ook geen shirtje trekken op de PS2, wat dus erg jammer is voor de gameplay zelf. Maar goed, ik neem aan dat je ondanks dat toch nog voldoende kunt genieten van het spel. Veel speelplezier verder! @Tunix: Tja, het is raar, inderdaad. In mijn ogen had men net zo goed deze opties ook kunnen toevoegen in de PS2-versie. Misschien was het technisch wel niet haalbaar of lag het 'probleem' ergens anders... Er zal vast wel íets zijn geweest waardoor de optie er niet inzit. Ik moet je dan toch teleurstellen, want op de PS3 heb je de Schwalbe wel. Ik heb hem namelijk op de PS3 gekocht. En dit staat er dan in me boekje. Ik zal het even precies zo zeggen : Dive(schwalbe):laat je met opzet op de grond vallen door de L1+L2+R1 -toetsen tegelijkertijd in te drukken. De tegenstanderkrijgt dan een overtreding aan z'n laars galapt of jij ontvangt een gele kaart. Dus op de PS3 versie kun je het wel, en het is wel leuk. Ja die schwalbes zijn we leuk. Als je goed oefent doe je het zo dat de tegenstander een kaart krijgt. Bij mij in het begin maakte ik ze altijd op het verkeerde moment en kreeg ik een gele kaart maar nu kan ik het negen van de tien keer wel en ik hem hem ook voor de PS3 gekocht. Reageren
2fast{0} Geplaatst: 28 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2007 Ik heb hem al en ik dacht dat er schalbes inzaten alleen ik keek in het boekje en zie nergens schwalbes staan. Is het er wel, hoe kan je het doen? Ik heb hem op ps2. Ik heb PES08 nog niet gespeelt. Ik ga hem óf vanavond óf morgen halen, net wanneer het me goed uitkomt. De demo was erg goed, het spel in zijn volledigheid zal dan nog wel beter zijn. Helaas moet ik je wel teleurstellen, want er zitten geen schwalbes in de PS2- (en waarschijnlijk PS3) versie. Dit is niet het enige, want je kunt ook geen shirtje trekken op de PS2, wat dus erg jammer is voor de gameplay zelf. Maar goed, ik neem aan dat je ondanks dat toch nog voldoende kunt genieten van het spel. Veel speelplezier verder! @Tunix: Tja, het is raar, inderdaad. In mijn ogen had men net zo goed deze opties ook kunnen toevoegen in de PS2-versie. Misschien was het technisch wel niet haalbaar of lag het 'probleem' ergens anders... Er zal vast wel íets zijn geweest waardoor de optie er niet inzit. Ik moet je dan toch teleurstellen, want op de PS3 heb je de Schwalbe wel. Ik heb hem namelijk op de PS3 gekocht. En dit staat er dan in me boekje. Ik zal het even precies zo zeggen : Dive(schwalbe):laat je met opzet op de grond vallen door de L1+L2+R1 -toetsen tegelijkertijd in te drukken. De tegenstanderkrijgt dan een overtreding aan z'n laars galapt of jij ontvangt een gele kaart. Dus op de PS3 versie kun je het wel, en het is wel leuk. Ja die schwalbes zijn we leuk. Als je goed oefent doe je het zo dat de tegenstander een kaart krijgt. Bij mij in het begin maakte ik ze altijd op het verkeerde moment en kreeg ik een gele kaart maar nu kan ik het negen van de tien keer wel en ik hem hem ook voor de PS3 gekocht. Kunnnen we een keer online tegen elkaar. Reageren
Scarface92 Geplaatst: 28 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2007 Ik ga hem binnenkort aanschaffen voor ps2. Ben benieuwd naar de verschillen tussen PES 6 en 2008. Reageren
2fast{0} Geplaatst: 28 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2007 Ik ga hem binnenkort aanschaffen voor ps2.Ben benieuwd naar de verschillen tussen PES 6 en 2008. Op de ps2, denk ik erg weinig verschil, al is de gameplay wel beter. Op de ps3 zie je de haarpuntjes van de mensen . Reageren
pilot Geplaatst: 28 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2007 Ik heb hem al en ik dacht dat er schalbes inzaten alleen ik keek in het boekje en zie nergens schwalbes staan. Is het er wel, hoe kan je het doen? Ik heb hem op ps2. Ik heb PES08 nog niet gespeelt. Ik ga hem óf vanavond óf morgen halen, net wanneer het me goed uitkomt. De demo was erg goed, het spel in zijn volledigheid zal dan nog wel beter zijn. Helaas moet ik je wel teleurstellen, want er zitten geen schwalbes in de PS2- (en waarschijnlijk PS3) versie. Dit is niet het enige, want je kunt ook geen shirtje trekken op de PS2, wat dus erg jammer is voor de gameplay zelf. Maar goed, ik neem aan dat je ondanks dat toch nog voldoende kunt genieten van het spel. Veel speelplezier verder! @Tunix: Tja, het is raar, inderdaad. In mijn ogen had men net zo goed deze opties ook kunnen toevoegen in de PS2-versie. Misschien was het technisch wel niet haalbaar of lag het 'probleem' ergens anders... Er zal vast wel íets zijn geweest waardoor de optie er niet inzit. Ik moet je dan toch teleurstellen, want op de PS3 heb je de Schwalbe wel. Ik heb hem namelijk op de PS3 gekocht. En dit staat er dan in me boekje. Ik zal het even precies zo zeggen : Dive(schwalbe):laat je met opzet op de grond vallen door de L1+L2+R1 -toetsen tegelijkertijd in te drukken. De tegenstanderkrijgt dan een overtreding aan z'n laars galapt of jij ontvangt een gele kaart. Dus op de PS3 versie kun je het wel, en het is wel leuk. Ja die schwalbes zijn we leuk. Als je goed oefent doe je het zo dat de tegenstander een kaart krijgt. Bij mij in het begin maakte ik ze altijd op het verkeerde moment en kreeg ik een gele kaart maar nu kan ik het negen van de tien keer wel en ik hem hem ook voor de PS3 gekocht. Kunnnen we een keer online tegen elkaar. Zal wel leuk zijn om tegen elkaar online te spelen. En wat me opvalt aan PES 8 is dat ik op sommige momenten heel makkelijk scoor bij de keeper en de andere keer is de keeper opeens een prof en houd alle ballen en dat in een wedstrijd! Reageren
2fast{0} Geplaatst: 29 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2007 Ik heb hem al en ik dacht dat er schalbes inzaten alleen ik keek in het boekje en zie nergens schwalbes staan. Is het er wel, hoe kan je het doen? Ik heb hem op ps2. Ik heb PES08 nog niet gespeelt. Ik ga hem óf vanavond óf morgen halen, net wanneer het me goed uitkomt. De demo was erg goed, het spel in zijn volledigheid zal dan nog wel beter zijn. Helaas moet ik je wel teleurstellen, want er zitten geen schwalbes in de PS2- (en waarschijnlijk PS3) versie. Dit is niet het enige, want je kunt ook geen shirtje trekken op de PS2, wat dus erg jammer is voor de gameplay zelf. Maar goed, ik neem aan dat je ondanks dat toch nog voldoende kunt genieten van het spel. Veel speelplezier verder! @Tunix: Tja, het is raar, inderdaad. In mijn ogen had men net zo goed deze opties ook kunnen toevoegen in de PS2-versie. Misschien was het technisch wel niet haalbaar of lag het 'probleem' ergens anders... Er zal vast wel íets zijn geweest waardoor de optie er niet inzit. Ik moet je dan toch teleurstellen, want op de PS3 heb je de Schwalbe wel. Ik heb hem namelijk op de PS3 gekocht. En dit staat er dan in me boekje. Ik zal het even precies zo zeggen : Dive(schwalbe):laat je met opzet op de grond vallen door de L1+L2+R1 -toetsen tegelijkertijd in te drukken. De tegenstanderkrijgt dan een overtreding aan z'n laars galapt of jij ontvangt een gele kaart. Dus op de PS3 versie kun je het wel, en het is wel leuk. Ja die schwalbes zijn we leuk. Als je goed oefent doe je het zo dat de tegenstander een kaart krijgt. Bij mij in het begin maakte ik ze altijd op het verkeerde moment en kreeg ik een gele kaart maar nu kan ik het negen van de tien keer wel en ik hem hem ook voor de PS3 gekocht. Kunnnen we een keer online tegen elkaar. Zal wel leuk zijn om tegen elkaar online te spelen. En wat me opvalt aan PES 8 is dat ik op sommige momenten heel makkelijk scoor bij de keeper en de andere keer is de keeper opeens een prof en houd alle ballen en dat in een wedstrijd! Ieder heeft zo zijn moment. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.