2fast{0} Geplaatst: 12 november 2007 Rapport Geplaatst: 12 november 2007 de demo van pes8 is ook veel leuker dan fifa08 Als ze nou eens samen gingen werken, dan zou er een top spel ontstaan. De gameplay van fifa, zoals manager spelen ofzo, dat je met 1 poppetje in een heel team speelt. En dan de mooie graphics van fifa. Dat zou dan echt een top-spel worden. Reageren
Turkse-Maffie Geplaatst: 25 januari 2008 Rapport Geplaatst: 25 januari 2008 (bewerkt) ja als ze samen gingen doen, dan werd het een top spel, en ze zouden dan ook godse veel geld verdienen omdat het dan een mooie spel word en mensen dat spel dan ook willen hebben of niet dan? Wie heeft hem al? En hoe is hij?Ik heb hem al en ik dacht dat er schalbes inzaten alleen ik keek in het boekje en zie nergens schwalbes staan. Is het er wel, hoe kan je het doen? Ik heb hem op ps2. Ik heb PES08 nog niet gespeelt. Ik heb Pes 8 op de playstasion 3 HIj is wel zwaart vet dat spel veel mooier dan pes 5 en 6 want die heb ik ook de schijdrechters zijn verbeterd bij pes 5 en pes 6 gingen ze telkens fluiten bij 1 duwtje maaar nu niet meer alleen bij egte overtredingen ik raad je het egt aan om te kopen (voor mensen diue dit lezen en van sport spellen houden) Maar ja Jullie moeten het zelf weten Bewerkt: 27 januari 2008 door Froodooo Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.