Jump to content

wachington

ninos123

Recommended Posts

hoi ik ben al een paar dagen op zoek naar een wachington( voertuig)

maar ik kan hem nergens vinden weet iemand waar je die auto kunt vinden

Voertuigen zonder vindplek zijn vaak moeilijk te vinden en kom je vrijwel op elke plek tegen. Een exacte vindplek geven, wil dus niet echt… Wel raad ik je aan eens goed te kijken in Ocean Beach, want daar zie ik hem zo nu en dan rijden. Overigens is het typisch een voertuig die je sowieso best weinig ziet, het is dus echt geluk hebben als je hem tegenkomt. Ik raad je ook aan een paar rondjes om Vice Point te rijden, tevens een plek waar ik hem wel eens tegenkom. Mocht je hem toch niet tegenkomen, ook niet na ‘oneindig’ zoeken, dan kun je natuurlijk nog gebruik maken van een spawner. Dat scheelt weer heel wat zoekwerk. :D

Delen op andere websites

Voor de Washington is er geen specifieke vindplaats, maar deze is er wel voor de FBI Washington, namelijk hier.

De Washington kan je volgens mij overal zowat vinden, maar met een carspawner kan je deze makkelijk plaatsen. Ik ben even een download link aan het zoeken voor je, maar ik vind er geen, als ik er één vind dan zal ik het onmiddellijk plaatsen. :)

Delen op andere websites

dankje maar kun je met die fbi wachington bij sunshines auto gebruiken( voor een missie

Niet dat ik weet, en ik weet bijna volledig zeker dat je enkel de normale Washington in kunt leveren. Je kunt het natuurlijk nog wel even uitproberen, want je weet immers waar hij spawnt.

Delen op andere websites

Je kunt er namen voor verzinnen, en misschien kan je ze ook wel uit het spel afleiden, maar in het spel hebben ze niet zoals in Liberty City(GTA3) aparte namen voor de eilanden. Je hebt de gebieden als Vice Point, Little Havana en VicePort, en daar houdt het mee op.

Delen op andere websites

dankje maar kun je met die fbi wachington bij sunshines auto gebruiken( voor een missie

Niet dat ik weet, en ik weet bijna volledig zeker dat je enkel de normale Washington in kunt leveren. Je kunt het natuurlijk nog wel even uitproberen, want je weet immers waar hij spawnt.

Als bevestiging, dit werkt dus niet, bij de Import lijsten van Sunshine Auto's zal je een Washington moeten inleveren en geen FBI Washington. :)

Ik kom de Washington te veel tegen, ik wordt gek van het ding. Ik zie hem vooral op die grote boulevard op het tweede eiland
Dan moet jij toch beter kijken hoor!

In Vice Docks(of hoe dat heet)rijden er veel hoor.

Dit is een typische gebeurtenis, als je geen behoefte hebt in een wagen rijd hij er superveel, en als je er wel behoefte in hebt, zie je hem nooit. :puh:

hebben die eilanden trouwens namen zoals in LC?

Zoals Baffie al zei heb je verschillende gebieden zoals Little Haiti en Vice Point, ...

Maar in GTA: Vice City Stories krijgen deze 2 'eilanden' volgens mij de naam Mainland (het meest westelijke eiland) en Vice Beach (het meest oostelijke).

Delen op andere websites

• 1 maand later...
Is de FBI Washington kogel-vrij?

Nee, deze is niet kogel-vrij. :)

Als je hem graag kogel-vrij wilt moet je een garage editor ( De meeste trainers hebben zo'n functie) gebruiken, hem kogel-vrij maken en dan in een garage latgen spawnen. :Y

Delen op andere websites

• 4 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...