Ice Banana Geplaatst: 25 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2007 Meh, Ik was eens inspiratie loos en dacht , nu ga ik een mooie signature maken. Ik luisterde dus naar de radio en kwam hetwondermooie nummer tegen van Kate Nash, Foundations. Dus ik dacht : ja even een pic zoeken en photshoppen . Deze signature is duidelijk ERG simpel gemaakt. Er zit niet zoveel bij qua vernieuwingen, alleen een C4D. Wat ik dus gedaan heb is dit: Origineel; (eventjes zoeken) Opzich niet zo belangrijk maar ik moest de image resizen. Zogezegd zo gedaan maar ik had nog veel wit op de zijkant staan. Ik vond geen oplossing dus maar de clone stamp tool voor de eerste keer. En eigelijk is die erg goed gelukt. Rates op deze simpele Signature? IB Reageren
AreZzo Geplaatst: 25 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2007 Hehe ik zal maar weer Hmm ja, hij is wel simpel maar ik vind hem wel mooi. De achtergrond is redelijk maar het heeft iets dat ik niet kan beschrijven maar het geeft het gevoel dat je er nog een extra effectje moet bij toevoegen ( apply image <enkel bg> en dan motion blur misschien en op soft light zetten ofzo ) Over de tekst vind ik dat je goed gevonden hebt in 2 kleuren, maar je zou ofwel het groen minder fel moeten maken of het bruin feller. Want die twee kleuren contrasteren niet zo goed ( vind ik ). Voor de rest mooi, maar niet zó speciaal: 7/10 Reageren
Tunix Geplaatst: 26 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2007 Oeh, wat een lekker ding. En ze kan nog zingen ook. Maarja, nu de sig. Goed werk met de Clone Stamp tool. Het heeft goed uitgepakt. Wel een eenvoudige sig, maar dat kan ook best mooi zijn. Er hoeven niet altijd 15 layers aan effecten in te zitten. Ik vind je achtergrond wel wat te donker vergeleken met Kate, misschien kan je die íets lichter doen. Beetje standaard font, maar wel leuk gedaan met die kleurtjes en de sizes. Laten we zeggen... Een 7.2/10. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.