Black Force Geplaatst: 25 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2007 (bewerkt) hoi, Ik heb een vreemd probleem met youtube, ik kan daar geen filmpjes meer bekijken, want youtube zegt dat ik mijn flash player niet goed geupdate hebt of mijn javascript uit staat. Ik ben dus naar de help gegaan van youtube, en daar staat dat je eerst moet kijken of javascript aan staat door bij extra/internet opties/beveiling te kijken. Ik heb dat gedaan, en Javascript stond dus aan. Als dat nog niet werkte kon je adope flash player voledig deinstaleren, dat heb ik ook gedaan. Vervolgens moest je deze weer instaleren, heb ik ook gedaan. Daarna was er nog steeds geen filmpje te bekijken. Als laatste optie was er nog, de cookies en de cashe van internet explorer verwijderen, heb ik ook gedaan, daarna nog steeds niks. En mensen, ik heb dit ook met firefox geprobeert, en daar werkt het ook niet mee, dus geen reacties van Internet Exploerer sucks aub. En als laatste, kan ik wel gewoon die youtube tag dingen op het forum bekijken, als je begrijpt wat ik bedoel, en op youtube zelf kan ik niks bekijken. Weet iemand waar dit aan kan liggen? Alvast bedankt, en exuses als dit topic in het verkeerde forum staat, ik had geen idee:P Greetz, Black Force Bewerkt: 25 oktober 2007 door Black Force
Flitskikker Geplaatst: 26 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2007 In dit niet zo oude topic gaf iemand een mogelijk oplossing. Misschien dat het bij jou werkt. Mvg, Flitskikker
Black Force Geplaatst: 26 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 oktober 2007 jah, 't is al opgelost, ik kan weer youtuben maar toch bedankt hoor ! Greetz, Black Force
Recommended Posts