game~skater Geplaatst: 2 november 2007 Rapport Geplaatst: 2 november 2007 (bewerkt) Om de FBI truck te krijgen moet je eerst 4 steren krijgen en dan de ruck jatten en dan in garage.AL het goed is heb je hem nu.(ik heb ps2) Greetz Metal dat is een fbi rancher edit: bedankt Bewerkt: 2 november 2007 door gamelovertje
MartyCeha Geplaatst: 2 november 2007 Rapport Geplaatst: 2 november 2007 dat is een fbi ranger Rancher
Dx11 Geplaatst: 3 november 2007 Rapport Geplaatst: 3 november 2007 nou geloof me ik hem echt zal laten zien!screen: Greetz Metal OMG denk je nou echt dat wij niet zien dat dat het 6e zoekresultaat is op google? zielig hoor om zo aan aandacht te komen..
X-boy Geplaatst: 3 november 2007 Rapport Geplaatst: 3 november 2007 nou geloof me ik hem echt zal laten zien!screen: Greetz Metal OMG denk je nou echt dat wij niet zien dat dat het 6e zoekresultaat is op google? zielig hoor om zo aan aandacht te komen.. Da's inderdaad heel erg zielig als je allen kan opvallen door een fake-screen, want dat is het gewoon.
MartyCeha Geplaatst: 4 november 2007 Rapport Geplaatst: 4 november 2007 Om de FBI truck te krijgen moet je eerst 4 steren krijgen en dan de ruck jatten en dan in garage.AL het goed is heb je hem nu.(ik heb ps2) Hoe zou je überhaupt een screen kunnen maken op de PS2 en die zo op de PC krijgen Je zit me hier gewoon voor de gek te houden. Een FBI Truck komt gewoon niet voor in San Andreas (hij zit wel in de bestanden natuurlijk, maar hij wordt niet gebruikt).
Bling Geplaatst: 4 november 2007 Rapport Geplaatst: 4 november 2007 Maar goed, daar ging het topic eigenlijk helemaal niet over. De topicstarter was bij het geven van de naam "FBI-Truck" duidelijk in de war met de FBI-Rancher, wat vaker het geval is. Het discussiëren over de FBI-Truck, dat hij wel of niet in de game zit, is daarom ook vrij nutteloos. Hij zit gewoonweg (zonder het gebruiken van modificaties) niet in het spel. Daar valt niet over te discussieren, want dat is gewoon een feit. Aangezien er nu erg offtopic gegaan wordt en het antwoord van de topicstarter ondertussen allang duidelijk is, sluit ik dit topic maar.
Recommended Posts