Jump to content

Explosive Situation

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Naja ik kom al niet langs de missie 'Explosion Situation' snap er niks van van wat je met die explosieven moet doen??

Bewerkt: door Bling
Afgesplitst van "N.O.E." topic.
Geplaatst:
Naja ik kom al niet langs de missie 'Explosion Situation' snap er niks van van wat je met die explosieven moet doen??

Mag ik vragen waarom je dat hier post. Deze topic gaat of de missie 'N.O.E.' en niet over 'Explosion Situation'. Voor wat meer infomatie kun je hier kijken: <a href="http://nl.wikigta.org/wiki/Explosive_Situa..._San_Andreas)" target="_blank">http://nl.wikigta.org/wiki/Explosive_Situa..._San_Andreas)</a>. En als dat niet genoeg is moet je eerst de zoekmachine je moet dan de naam van de missie intypen. Als hij niet gevonden word kun je een nieuwe topic aanmaken. Ik hoop dat dit onderwerp nu weer on-topic komt en niet meer over SWAT-tanks gaat beginnen.

>>> Door Bling: Laat dergelijk commentaar als dit maar gewoon aan een moderator over, X-boy. <<<

X-boy

Geplaatst: (bewerkt)

Je moet eerst met de grote truck de dozen waar de explosieven in zitten, kapot rijden en de explosieven verzamelen. Dit voor de tijd dat de bommen ontstoken worden. De tijd zie je rechts in beeld. Als je ze hebt, zul je zien dat de normale ingang geblokkeerd wordt. Onstnap met de Sanchez via de alternatieve route die met checkpoints weergeven wordt. Hier moet je geduld en een vaste hand voor hebben, omdat je over erg smalle dingen heen moet rijden. Als dat klaar is, moet je de bommen naar de handlanger van Woozie brengen, die een paar honderd meter verderop staat, naast de snelweg.

Als het echt niet lukt kun je nog altijd hier een savegame aanvraag doen. Succes :)

En alweer had je beter een nieuw topic kunnen beginnen :7

EDIT: Oh je hebt hem al gehaald :puh: Sorry niet gezien. Zeker gebeurd toen ik nog aan het typen was.

Bewerkt: door MartyCeha

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...