Jump to content

Assassin's Creed


Kru

Recommended Posts

  • Reacties 186
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Kru

    17

  • moechy

    15

  • M4X

    15

  • Black Force

    13

Top Posters In This Topic

Ik wil 'm binnenkort gaan halen voor de Xbox360 maar heb gehoord dat hij heel erg tegenvalt als je het vergelijkt met de tijd die ze er in hebben gestoken. Men had veel meer verwacht.

Het blijkt idd een heeeeeel gaaf en mooi spel te zijn, maar op den duur wordt het spel wel eentonig. Je klimt constant héél gemakkelijk in torens en doet je missie even wat 9 van de 10x iemand vermoorden is. Het wordt op den duur saai. Veel spelers rennen gewoon naar de volgende missie zonder in de torens te klimmen om rond te kijken e.d.

Het is voor mij geen rede om 'm niet te kopen hoor :) Ik ga 'm gewoon halen! Maar ik wilde graag weten of men het eens is met de bovengenoemde punten...

Link to comment
Delen op andere websites

Er zitten dan wel iets van 10 missies in , maar die missies duren wel 1 a 2 uur. :) En het lijk me harstikke leuk om op een paard te free-roamen , en de graphics zien er geweldig uit. Zoals ze op Insidegamer zeggen is Assassin's Creed een topper , maar niet de topper van 2007 helaas. Dat is Bioshock met een 10- als cijfer. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Er zitten dan wel iets van 10 missies in , maar die missies duren wel 1 a 2 uur. :) En het lijk me harstikke leuk om op een paard te free-roamen , en de graphics zien er geweldig uit. Zoals ze op Insidegamer zeggen is Assassin's Creed een topper , maar niet de topper van 2007 helaas. Dat is Bioshock met een 10- als cijfer. :Y

Bioshock is ook niet alles hoor. Hij mag dan wel een 10 hebben op sommige sites, maar Assassins Creed, Mario Galaxy, Oblivion en nog een paar games hebben ook genoeg tienen gekregen. Assassins Creed heeft volgens sommige mensen inderdaad niet aan de erg hoge verwachtingen voldaan, maar toch blijft het een game die we niet snel zullen vergeten en die nog steeds aanspraak maakt op 'best game 2007' :)

Link to comment
Delen op andere websites

Oh :puh: , ik kijk alleen op Insidegamer. Super Mario Galaxy heb ik ook op de Wii , en dat is ook zo'n zalig spel. Alleen jammer dat er weer zo'n verhaal in zit dat princes Peach ontvoert word door Bowser. Oblivion is niet echt het type game voor mij , en Assassin's Creed ga ik met de kerst vragen. Dat lijk me een erg leuk spel , vooral de nieuwe manier van free-roamen lijk me wel wat. :D

Link to comment
Delen op andere websites

doet je missie even wat 9 van de 10x iemand vermoorden is. Het wordt op den duur saai.

Het heet toch ook Assassin's Creed?! Niet Grand Theft Assassin's Call of Duty Galaxy Modern Warfare Halo Creed.

Hahahaha ja zou wel iets zijn ja ^^

Link to comment
Delen op andere websites

Aan elke game zitten goede en slechte dingen. Elke game heeft bugs en glitches. Maar, als je eenmaal aan het spelen bent, vallen die bugs en glitches reuze mee. En als er glitches zijn, dan "leer je ermee leven" na verloop van tijd. Er zijn zoveel nieuwe dingen die nog nooit in games zijn voorgekomen, en ook nog eens een origineel verhaal. Die bugs/glitches, die zoals gezegd wel meevallen, neem ik voor lief. Één waarschuwing, begin niet met spelen als je nog wat (belangrijkers) moet doen, anders komt dat er niet van. Het is behoorlijk verslavend :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het uitgespeeld, zo een prachtige ervaring die je als een 360/PS3 bezitter gewoon niet mag missen. Episch, meeslepend, actievol en nog veel meer. Na het uitspelen had ik wel even een gevoel van "Wat nu?", ik was boos, want er waren wat dingen waar ik het niet mee eens was :7 , maar ik ben overnieuw begonnen en ga nu voor de volle 100% ik heb al 17 Flags van de 20 in Masyaf, 3 staan er denk ik nog in de achtertuin van het kasteel, maar daar kan ik nog niet komen momenteel.

Het is echt zo'n mooi spel, de gameplay steekt schitterend in elkaar, vooral die close-combat scénes waarmee je nog gruwelijker soldaten afslacht. 60,- Eurotjes 3 dubbel, dik en dwars waard.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het uitgespeeld, zo een prachtige ervaring die je als een 360/PS3 bezitter gewoon niet mag missen. Episch, meeslepend, actievol en nog veel meer. Na het uitspelen had ik wel even een gevoel van "Wat nu?", ik was boos, want er waren wat dingen waar ik het niet mee eens was :7 , maar ik ben overnieuw begonnen en ga nu voor de volle 100% ik heb al 17 Flags van de 20 in Masyaf, 3 staan er denk ik nog in de achtertuin van het kasteel, maar daar kan ik nog niet komen momenteel.

Dat kan niet hoor. Je kan na Memory Block 1 al in de tuin. Ik heb inmiddels alle Flags uit Masyaf, er staan er 2 in de tuin. 1 helemaal achteraan aan de rechterkant tussen de trap en pilaar en 1 op zo'n pilaar in het midden van de tuin, bij het water.

Er is er ook één bij die balken waar je bij een missie in het begin overheen moest. Ga de eerste balk over maar loop dan omhoog en rechtdoor, niet naar die tweede balk. Net na die balk kan je naar beneden, daar ligt er ook 1.

Link to comment
Delen op andere websites

een vriend van mij dacht dat AC een FPS was :duh:

gebrek aan opvoeding!!

ik heb idd gehoord van iemand dat hij het spel persoonlijk super erg vind tegenvallen, dat je met 2 knopjes ingedrukt houden automatisch een muur op kan klimmen en dat hij automatisch uit de stad kan wegrennen..

ik heb het spel zelf nog niet gespeel maar ga het zeker kopen als ik m`n xbox 360 heb bemachtigd!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...