M4X Geplaatst: 4 januari 2008 Rapport Geplaatst: 4 januari 2008 Ach ja, een game kan nog zo goed zijn op alle consoles, maar dat bied geen garantie voor een goede GSM versie. Een uur is trouwens niet eens zo kort in vergelijking met andere GSM games. @Naudin: Nouja valt wel mee, zoals ik hierboven zei; GSM games kan je nooit erg goed vergelijken met games voor een console, dat kan waarschijnlijk pas over een aantal jaar.. Dat kan waarschijnlijk helemaal nooit, want als die gsm's beter worden, worden ook de consoles beter Daar heb je zeker gelijk in, maar dat is meer op het gebied van graphics. Ik bedoelde meer dat een gemiddelde GSM over een aantal jaar echte console games krijgt, die wat meer variatie bieden en een beter verhaal hebben etc. Maargoed, we zullen zien. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 6 januari 2008 Rapport Geplaatst: 6 januari 2008 Ik heb nu 3 van die ventjes vermoord. Nu kan ik in geen van de drie steden nog iets, behalve burgers redden. Wat moet ik nu doen? Reageren
M4X Geplaatst: 11 januari 2008 Rapport Geplaatst: 11 januari 2008 Ik heb nu 3 van die ventjes vermoord. Nu kan ik in geen van de drie steden nog iets, behalve burgers redden. Wat moet ik nu doen? Dan ben je volgensmij klaar met een memory, en als het goed is moet je dan terug naar Mosyaf. Vanuit daar wordt je geloof ik uit de animus gehaald, en als dit niet het geval is dan moet je er zelf uitgaan via het 'start' menu. Daar begint de proffesor nog een gesprek waarna je je bed kan opzoeken. Slapen is zo gebeurd, en daarna heb je nog even een discussie met de proffesor over wat je doel nou is in de animus. Dit duurt even, waarna je weer in de animus kan. Nu heb je de volgende memory geunlocked, en daarin heb je weer 3 nieuwe doelwitten die je op een willekeurige volgorde kan vermoorden. Je hebt dus vanzelfsprekend ook drie nieuwe districten unlocked in alle drie de steden, en vooral het tweede district in Acre is erg leuk (je moet daar o.a het hoogste gebouw van het hele spel beklimmen om een view point te halen) Reageren
Galiorix Geplaatst: 17 januari 2008 Rapport Geplaatst: 17 januari 2008 Een vriend van mij heeft nou Assasins Creed op de Xbox 360, maar die cutscenes duren nogal lang, zijn die te skippen? En ik schijn ooit gehoord te hebben van een co-op mode of iets dergelijks, waarin je samen kan spelen (met z'n 2en of online ofzo). Klopt dit of niet? Verder vind ik het een masterlijk spel, super graphics en een mooi verhaal Greetz Reageren
moechy Geplaatst: 17 januari 2008 Rapport Geplaatst: 17 januari 2008 Ik d8 dat je de cutscenes moest uitzien.(Btw dat doe je toch vanzelf dat is het verhaal ) En ik weet niets met zekerheid over de co-op mode maar ik d8 dat je met zen 2en kon spelen met ieder een controller. Reageren
philip14 Geplaatst: 17 januari 2008 Rapport Geplaatst: 17 januari 2008 Een vriend van mij heeft nou Assasins Creed op de Xbox 360, maar die cutscenes duren nogal lang, zijn die te skippen? En ik schijn ooit gehoord te hebben van een co-op mode of iets dergelijks, waarin je samen kan spelen (met z'n 2en of online ofzo). Klopt dit of niet?Verder vind ik het een masterlijk spel, super graphics en een mooi verhaal Greetz Ik d8 dat je de cutscenes moest uitzien.(Btw dat doe je toch vanzelf dat is het verhaal )En ik weet niets met zekerheid over de co-op mode maar ik d8 dat je met zen 2en kon spelen met ieder een controller. Dat kan volgens mij niet Reageren
M4X Geplaatst: 18 januari 2008 Rapport Geplaatst: 18 januari 2008 Een vriend van mij heeft nou Assasins Creed op de Xbox 360, maar die cutscenes duren nogal lang, zijn die te skippen? En ik schijn ooit gehoord te hebben van een co-op mode of iets dergelijks, waarin je samen kan spelen (met z'n 2en of online ofzo). Klopt dit of niet?Verder vind ik het een masterlijk spel, super graphics en een mooi verhaal Greetz Iedereen die boven mij postte te denken dat je de cutscenes niet kan skippen hebben gelijk, dat werd ergens eerder in dit topic ookal opgemerkt. Maar als je het verhaal een beetje volgt dan zijn de meeste cutscenes wel leuk, en als je ze vaak kijkt dan raak je er wel gewend aan Verder weet ik niets van een co-op mode af, die bestaat volgensmij niet. Een online mode zou erg leuk zijn, maar ik kan bevestigen dat die er helaas ook niet is. Maar de single player is ook erg leuk hoor, dus het spel komt zeker niets tekort ookal zou een online mode wel leuk zijn geweest. Reageren
Gta-killer Geplaatst: 21 januari 2008 Rapport Geplaatst: 21 januari 2008 Ik heb nu sinds tijdje assassins creed op de xbox en heb hem niet eens helemaal uitgespeeld. Had toen ik op helft was (6 ventjes van de 9 vermoord) gewoon geen zin meer, omdat ik toch steeds weer hetzelfde zou moeten doen. De eerste uren was het een supermooi spel maar na tijdje vond ik er echt niks meer aan. Reageren
thug Geplaatst: 22 januari 2008 Rapport Geplaatst: 22 januari 2008 wat ik mij afvraag is Assassin's Creed minder succesvol dan verwacht? want niemand speelt het bijna niet meer. Reageren
moechy Geplaatst: 23 januari 2008 Rapport Geplaatst: 23 januari 2008 het komt vrijdag uit op de pc en ik ga het kopen en hell yeah dat ik het ga blijven spelen Reageren
Froodooo Geplaatst: 23 januari 2008 Rapport Geplaatst: 23 januari 2008 het komt vrijdag uit op de pc en ik ga het kopen en hell yeah dat ik het ga blijven spelenUit welke bron haal jij dat de game op 25 januari verschijnt? Naar mijn weten is er nog geen releasedatum bekent, en op de meeste sites zie je februari of maart staan. Reageren
M4X Geplaatst: 23 januari 2008 Rapport Geplaatst: 23 januari 2008 (bewerkt) wat ik mij afvraag is Assassin's Creed minder succesvol dan verwacht?want niemand speelt het bijna niet meer. Het hangt er vanaf hoe succesvol jij had verwacht dat de game zou worden. Ik vind dat de game op een aantal punten tekort komt, maar op een aantal andere punten nog beter is dan ik verwacht had. De goede punten en van Assassins Creed zijn de graphics, en het klimmen, die twee elementen waren nog beter dan ik had verwacht. De gameplay is ook goed, maar het nogal zwakke punt van Assissins Creed is dat je na het uitspelen weinig kan doen, en er dus snel op uitgekeken bent. Ondanks blijft het toch een aanrader voor zowel de PS3 als de Xbox360, omdat het gewoon echt een unieke ervaring is. Bewerkt: 23 januari 2008 door M4X Reageren
moechy Geplaatst: 25 januari 2008 Rapport Geplaatst: 25 januari 2008 Ah fuck it ze hebben de pc versie uitgesteld tot maart dus ik ga me denk ik een ps3 aanschaffen voor AC en GTA IV Reageren
XIDESIGN Geplaatst: 1 februari 2008 Rapport Geplaatst: 1 februari 2008 Whaha.. Ik heb xdoos gekocht voor deze game en gta 4, kon niet wachten tot pc versie kwam. Assasins Creed is gewoon vet spel, met vette graphics (helemaal @ hd) opties zijn oneindig en ik speel em lekker niet uit, want dan kan je niets meer. Reageren
nationalist Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Geplaatst: 3 februari 2008 De graphics van GTA IV worden toch mooier dan die van Assassins Creed he Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.