Jump to content

Assassin's Creed

Recommended Posts

• Reacties 186
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Kru

17

• moechy

15

• M4X

15

• Black Force

13

Top Posters In This Topic

Geplaatst: (bewerkt)
wat ik mij afvraag is Assassin's Creed minder succesvol dan verwacht?

want niemand speelt het bijna niet meer.

Het hangt er vanaf hoe succesvol jij had verwacht dat de game zou worden. Ik vind dat de game op een aantal punten tekort komt, maar op een aantal andere punten nog beter is dan ik verwacht had. De goede punten en van Assassins Creed zijn de graphics, en het klimmen, die twee elementen waren nog beter dan ik had verwacht. De gameplay is ook goed, maar het nogal zwakke punt van Assissins Creed is dat je na het uitspelen weinig kan doen, en er dus snel op uitgekeken bent. Ondanks blijft het toch een aanrader voor zowel de PS3 als de Xbox360, omdat het gewoon echt een unieke ervaring is.

ik dacht dat het gelijk gta sa ging worden een rage enzo

Bewerkt: door thug
Geplaatst:
wat ik mij afvraag is Assassin's Creed minder succesvol dan verwacht?

want niemand speelt het bijna niet meer.

Het hangt er vanaf hoe succesvol jij had verwacht dat de game zou worden. Ik vind dat de game op een aantal punten tekort komt, maar op een aantal andere punten nog beter is dan ik verwacht had. De goede punten en van Assassins Creed zijn de graphics, en het klimmen, die twee elementen waren nog beter dan ik had verwacht. De gameplay is ook goed, maar het nogal zwakke punt van Assissins Creed is dat je na het uitspelen weinig kan doen, en er dus snel op uitgekeken bent. Ondanks blijft het toch een aanrader voor zowel de PS3 als de Xbox360, omdat het gewoon echt een unieke ervaring is.

ik dacht dat het gelijk gta sa ging worden een rage enzo

Hij is nog niet uit voor de PC, maar de verkoopcijfers mogen er zeker al wezen. San Andreas was toen ook al erg populair, maar je kan SA toch niet goed vergelijken met AC vind ik ookal zijn beide games Free roam. Er zijn nu nog niet zo heel veel PS3's en Xbox'en verkocht, maar toch heeft een groot deel van alle Xbox en PS3 bezitters AC in huis gehaald en het is ook zeker een rage, want de game is gewoon erg goed ;)

Is er miss al bekend wat voor systeem specs je moet hebben?

Heb even voor je gegoogled...

MINIMUM REQUIREMENTS

Assassin's Creed

Processor: Dual core processor 2.6 GHz Intel Pentium D or AMD Athlon 64 X2 3800+

RAM: 2 GB

Video Card: 256 MB DirectX 10.0-compliant video card or DirectX 9.0-compliant card with Shader Model 3.0 or higher

Sound Card: DirectX 9.0 or 10.0 compliant sound card

HDD Space: 12GB

DirectX Version: DirectX 10.0

Assassin's Creed

Processor: Intel Core 2 Duo 2.2 GHz or AMD Athlon 64 X2 4400+ or better

RAM: 3GB

Video Card: 512 MB Card

Sound Card: 5.1 Sound Card

HDD Space: 12GB

DirectX Version: DirectX 10.0

Je hebt dus een flinke pc nodig zie ik, die 2 GB ram minimum haal ik verreweg nog niet (heb maar 512 mb ^_^ )

maar ik heb assassins creed al op de xbox dus ben wel blij dat ik geen nieuwe pc hoef aan te schaffen

63555350_8dc06484cd.jpg

Bewerkt: door Gta-killer
Geplaatst:

Ja, die bedoel ik van zwaar spel. Ik heb dat maar op ps3. Gelukkig want mijn pc kan dat niet meer aan :bonk:

• 1 maand later...

Hey jongens ik kan nergens de systeemeisen van assassins creed vinden die ik wil kopen (is nog niet uit dacht ik)

Maar zijn deze goed genoeg

Intel Pentium 4 3.00GHZ

Nvidia geforce 6600 256 mb

Directx 9.0c

:cya:

Sorry voor dat ik even niet zocht.

Bewerkt: door Damos
Geplaatst:

Ik heb je topic even samengevoegd bij deze, de systeemeisen zie je een paar posts hierboven (even ter info voor andere leden, omdat hierboven het antwoord al staat).

* Supported OS: Windows XP / Vista

* Processor: Intel Pentium D 2.6 GHz / AMD Athlon 64 X2 3800+ (Intel Core 2 Duo 2.2 GHz / AMD Athlon 64 X2 4400+ of beter aanbevolen)

* RAM: 2 GB (3 GB aanbevolen)

* Videokaart: 256 MB DirectX 10.0-videokaart of DirectX 9.0-kaart met Shader Model 3.0 of hoger (512 MB videokaart aanbevolen)

* Sound Card: DirectX 9.0 of 10.0 sound card (5.1 sound card aanbevolen)

* DirectX Version: DirectX 10.0 libraries (staan op de disc)

* Hardeschijfruimte: 12 GB

* Ondersteunde videokaarten: ATI RADEON X1300-1950 / HD 2000 / 3000 series en NVIDIA GeForce 6600-6800 / 7 / 8 / 9 series

Bron= klik

Oeps, blijkbaar al gepost in dit topic.

Als ik het zo bekijk zal het vast en zeker lukken. :Y

Bewerkt: door GTA-fan2
... die ik wil kopen (is nog niet uit dacht ik)

Is nog niet uit, inderdaad. Hij staat voor 11 april gepland.

Als ik het zo bekijk zal het vast en zeker lukken.

Dat gaat erg moeilijk worden, denk ik. Voornamelijk omdat het grootste struikelblok zijn videokaart is. Punt één is dat zijn videokaart 256 MB aan geheugen heeft. Benodigd is datzelfde aantal, maar aanbevolen wordt 512 MB aan geheugen. Punt twee is dat zijn kaart al sterk verouderd is (hij wordt nog maar nét ondersteund). De kans is daarom groot dat zijn videokaart niet goed genoeg meer is om het huidige aanbod van games goed te kunnen draaien. Mijns inziens heb je minimaal een kaart uit de 7 serie nodig voor AC, denk hierbij aan een 7600 of 7900.

Kort samengevat zul je AC vast wel kunnen draaien, maar dat zal wel met flinke aanpassingen op grafisch gebied moeten.

@gta-pilot: Dat is een incomplete, gedownloade BETA, dus nog geen officiële winkelversie.

@moechy: Ik hoor 11 april uit verschillende hoeken...

Bewerkt: door -Matthijs-
Geplaatst:

Ik heb hem al :puh:

Geplaatst:

Ik heb hem al :puh:

Voor de console zeker

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...