gta-pilot Geplaatst: 15 maart 2008 Rapport Geplaatst: 15 maart 2008 ... die ik wil kopen (is nog niet uit dacht ik) Is nog niet uit, inderdaad. Hij staat voor 11 april gepland. Ik heb hem al Voor de console zeker Nope PC Reageren
moechy Geplaatst: 15 maart 2008 Rapport Geplaatst: 15 maart 2008 Je hebt hem gedownd maar hij crasht bij jerusalem right? Nee ik heb hem niet gedownd. Maar ik zit op een AC forum en daar had iemand het ook. @mathijs: in de pc gameplay staat 28/3 Reageren
philip14 Geplaatst: 15 maart 2008 Rapport Geplaatst: 15 maart 2008 Als je games gaat downloaden ben je een echte nep-gamer Reageren
gta-pilot Geplaatst: 16 maart 2008 Rapport Geplaatst: 16 maart 2008 (bewerkt) Je hebt hem gedownd maar hij crasht bij jerusalem right? Nee ik heb hem niet gedownd. Maar ik zit op een AC forum en daar had iemand het ook.@mathijs: in de pc gameplay staat 28/3 Ja heb ik maar Jeruzalem chrast niet @boven Omdat? Jij gaat mij niet wijsmaken dat jij nog nooit een game hebt gedownload @_@ Bewerkt: 16 maart 2008 door gta-pilot Reageren
moechy Geplaatst: 18 maart 2008 Rapport Geplaatst: 18 maart 2008 Je hebt hem gedownd maar hij crasht bij jerusalem right? Nee ik heb hem niet gedownd. Maar ik zit op een AC forum en daar had iemand het ook.@mathijs: in de pc gameplay staat 28/3 Ja heb ik maar Jeruzalem chrast niet @boven Omdat? Jij gaat mij niet wijsmaken dat jij nog nooit een game hebt gedownload @_@ Ik heb nog nooit een game gedownd maar ik vind het dan weer irri om mijn geld aan games uit te geven. Ik koop nu niet zomaar games ik w8 gwn op de toppers *hint* assassins creed *hint* Reageren
philip14 Geplaatst: 18 maart 2008 Rapport Geplaatst: 18 maart 2008 Je hebt hem gedownd maar hij crasht bij jerusalem right? Nee ik heb hem niet gedownd. Maar ik zit op een AC forum en daar had iemand het ook.@mathijs: in de pc gameplay staat 28/3 Ja heb ik maar Jeruzalem chrast niet @boven Omdat? Jij gaat mij niet wijsmaken dat jij nog nooit een game hebt gedownload @_@ Jawel Reageren
moechy Geplaatst: 10 april 2008 Rapport Geplaatst: 10 april 2008 Het is een aanrader voor de pc. Ik heb het eens op de ps3 bij een vriend gespeeld en ik vind wat dat betreft de controls zoveel beter op de pc. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.