Jump to content

Assassin's Creed

Recommended Posts

Geplaatst:
assassins creed kent problemen en roepen hulp in van sony en microsoft,het probleem bij Xbox was dat men problemen had met het op 1 schijfje te krijgen,bij sony was het gebruik van het geheugen het probleem

http://life.tweakers.net/nieuws/50040/assa...-de-winkel.html

Heb je het hele bericht wel gelezen? Dat is allang verholpen.

JAH weet ik,ik moest weg toen ik dat bericht geplaats heb en heb het niet afgemaakt,mijn excuses daarvoor,ik wou er nog bijzeggen dat Xbox dus problemen kende bij dit spel voor het op 1 schijf te krijgen,dit is een zeer gedetaileerd spel dat free roaming is net als GTA IV,zou Xbox dan ook problemen hebben bij GTAIV,of is GTAIV veel keiner,minder gedetailleerd kan denk ik niet :puh:

BTW on-topic: IK KAN NIET MEER WACHTEN,IK LOOP ER DE MUREN VAN OP

• Reacties 186
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Kru

17

• moechy

15

• M4X

15

• Black Force

13

Top Posters In This Topic

Geplaatst:
assassins creed kent problemen en roepen hulp in van sony en microsoft,het probleem bij Xbox was dat men problemen had met het op 1 schijfje te krijgen,bij sony was het gebruik van het geheugen het probleem

http://life.tweakers.net/nieuws/50040/assa...-de-winkel.html

Heb je het hele bericht wel gelezen? Dat is allang verholpen.

JAH weet ik,ik moest weg toen ik dat bericht geplaats heb en heb het niet afgemaakt,mijn excuses daarvoor,ik wou er nog bijzeggen dat Xbox dus problemen kende bij dit spel voor het op 1 schijf te krijgen,dit is een zeer gedetaileerd spel dat free roaming is net als GTA IV,zou Xbox dan ook problemen hebben bij GTAIV,of is GTAIV veel keiner,minder gedetailleerd kan denk ik niet :puh:

BTW on-topic: IK KAN NIET MEER WACHTEN,IK LOOP ER DE MUREN VAN OP

Ik denk niet dat dit bij GTA IV ook zal zijn, omdat bij AC helemaal niets gebruikt is wat al bestond, alles is vanaf het begin af aan gebouwd. Plus in AC zijn vrijwel alle NPCs verschillend, in GTA spawnen veel dezelfde NPCs. Bovendien reageren alle NPCs anders op jouw acties, bij GTA is het in het algemeen slechts een paar reacties die men kan tonen.

Trouwens, nog maar 12 dagen.. gaat wel lukken toch?

Geplaatst:

Als het goed is ga ik hem binnenkort voor de pc aanschaffen.

Het is vast en zeker een fantastich goed spel!

Alleen nog even geduld hebben voordat hij uitkomt :*D

Geplaatst: (bewerkt)

Voor de PC komt hij pas in 2008. Q1 om wat preciezer te zijn, die loopt vanaf 1 januari tot 28 maart. Hier is een nieuwe trailer van het spel te vinden. Overigens heb ik een tinnen pre-order kit van het spel, te koop voor maar 5,- en daarbij krijg je een bonus content DVD, een comic-boekje en kan je online exclusieve content binnen halen.

Bewerkt: door White Gold
Geplaatst:

Voor de PC komt hij pas in 2008. Q1 om wat preciezer te zijn, die loopt vanaf 1 januari tot 28 maart. Hier is een nieuwe trailer van het spel te vinden. Overigens heb ik een tinnen pre-order kit van het spel, te koop voor maar 5,- en daarbij krijg je een bonus content DVD, een comic-boekje en kan je online exclusieve content binnen halen.

Waarom wordt hij eigenlijk later uitgebracht op de PC?

Want ik verheugde me er al op om hem binnenkort te kopen :-(

Geplaatst:

Hey vraag/vertel alles in dit topic over Assassin's Creed. Ik ga die game zeker kopen wanneer die uit is, 15 november. Nou in ieder geval: Alles over Assassin's Creed kan je hier kwijt :D

Geplaatst:

heerlijke game, ga hem gelijk aanschaffen voor de playstation 3 als ie uit is. maar als ik me niet vergis was hier al een topic over, ik heb met de zoekfunctie gezocht, maar niks gevonden...

Greetz,

Black Force

>>> Door Froodooo: Ik heb er een gevonden in het Free Roaming & Race Games Forum, namelijk deze. Dit topic heb ik samengevoegd met die andere . ;) <<<

Geplaatst:

nog 8 dagen,pffff LAAAAAAAAAAANG :(

heb je al gehoort van de gekke besturing,bij ps3 zou de X(kruisje),O(bolletje),/\(driehoekje) en [](vierkantje) elk voor een lichaamsdeel staan,dus 1 voor de rechterarm,1 voor de linkerarm,1 voor het rechterbeen en 1 voor het linkerbeen ofzoiets,zou dit volledig waar zijn,volledig NIET waar of gedeeltelijk waar ??

Geplaatst:

heb je al gehoort van de gekke besturing,bij ps3 zou de X(kruisje),O(bolletje),/\(driehoekje) en [](vierkantje) elk voor een lichaamsdeel staan,dus 1 voor de rechterarm,1 voor de linkerarm,1 voor het rechterbeen en 1 voor het linkerbeen ofzoiets,zou dit volledig waar zijn,volledig NIET waar of gedeeltelijk waar ??

Heb je een bron, want anders denk ik dat je het uit je duim gezogen hebt :7 In ieder geval lijkt me het wel een vet combat-systeem. Moet je nog nadenken of je iemand tackelt, bij zijn nek grijpt of gewoon een zwaard in z'n rug steekt. Gelukkig is het nog maar 6 nachtjes slapen en dan kunnen we het allemaal zelf gaan uitvinden :Y

Geplaatst:

Heb je een bron, want anders denk ik dat je het uit je duim gezogen hebt :7 In ieder geval lijkt me het wel een vet combat-systeem. Moet je nog nadenken of je iemand tackelt, bij zijn nek grijpt of gewoon een zwaard in z'n rug steekt. Gelukkig is het nog maar 6 nachtjes slapen en dan kunnen we het allemaal zelf gaan uitvinden :Y

iedereen weet al dat de besturing hierboven heeft dat is al laaaaaaaaaaaaaaaaang bekend gemaakt in alle filmpjes en reviews.

:bonk: :bonk:

Geplaatst:

Deze game PWNT Halo 3 gwn ^^

Heb gisteren GUNKTV interview gezien met Jade Raymond,ze zegt dat Altair niet kan zwemmen,omdat hij toen hij klein was bang was om te verdrinken...

Ze heeft ook gezegd dat AC uitkomt in midden november ^^

Geplaatst:
Deze game PWNT Halo 3 gwn ^^

Heb gisteren GUNKTV interview gezien met Jade Raymond,ze zegt dat Altair niet kan zwemmen,omdat hij toen hij klein was bang was om te verdrinken...

Ze heeft ook gezegd dat AC uitkomt in midden november ^^

om precies te zijn 15 november :tu:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...