Jump to content

Assassin's Creed

Recommended Posts

• Reacties 186
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Kru

17

• moechy

15

• M4X

15

• Black Force

13

Top Posters In This Topic

Geplaatst:
nog 8 dagen,pffff LAAAAAAAAAAANG :(

heb je al gehoort van de gekke besturing,bij ps3 zou de X(kruisje),O(bolletje),/\(driehoekje) en [](vierkantje) elk voor een lichaamsdeel staan,dus 1 voor de rechterarm,1 voor de linkerarm,1 voor het rechterbeen en 1 voor het linkerbeen ofzoiets,zou dit volledig waar zijn,volledig NIET waar of gedeeltelijk waar ??

Dit klopt niet zie dit filmpje en je kunt in de rechter boven hoek zien waar elke knop voor dient. :Y

Geplaatst:

heb je al gehoort van de gekke besturing,bij ps3 zou de X(kruisje),O(bolletje),/\(driehoekje) en [](vierkantje) elk voor een lichaamsdeel staan,dus 1 voor de rechterarm,1 voor de linkerarm,1 voor het rechterbeen en 1 voor het linkerbeen ofzoiets,zou dit volledig waar zijn,volledig NIET waar of gedeeltelijk waar ??

Dit klopt niet zie dit filmpje en je kunt in de rechter boven hoek zien waar elke knop voor dient. :Y

als je dit filmpje ziet weet je dat het wel weer klopt

http://www.gametrailers.com/player/27509.html

Geplaatst:
Zitten hier ook 'opdrachten' in enzo?

Of is het echt alleen rondlopen, klimmen en springen...

jah waarschijnlijk wel als ik zo de previews lees op internet :tu:

btw het lijkt me wel een super spel om te spelen :D helaas moet ik nog wachten tot volgend jaar :duh:

Geplaatst:
Deze game PWNT Halo 3 gwn ^^

Heb gisteren GUNKTV interview gezien met Jade Raymond,ze zegt dat Altair niet kan zwemmen,omdat hij toen hij klein was bang was om te verdrinken...

Ze heeft ook gezegd dat AC uitkomt in midden november ^^

Dat AC beter is dan Halo 3 is logisch. Halo 3 was bijzonder slecht..

Geplaatst:

Dat zijn weer loze opmerkingen hé. Jouw mening kan zijn dat Halo 3 bijzonder slecht was, maar als je het objectief bekijkt is het een goed spel. Lekkere multiplayer en een korte, maar krachtige verhaal. Dat zeggen de recensies teminste. Niks mis mee. Assassin's Creed is een spel van het zelfde niveau alleen is een totaal ander genre, Halo 3 en Assassin's Creed met elkaar vergelijken is het zelfde als een man en vrouw, het is hetzelfde ras (game), maar toch heel anders (geslacht). Daarom valt dit niet met elkaar te vergelijken.

De eerste officiële review over Assassin's Creed is ook al binnen. Game Informer heeft het spel beloond met een 9,5. Als je een beetje engels kan raad ik je aan de recensie eens te lezen.

Donderdagavond bevind ik mij in ieder geval in de Middeleeuwen :dans:

Geplaatst:
Zitten hier ook 'opdrachten' in enzo?

Of is het echt alleen rondlopen, klimmen en springen...

jah waarschijnlijk wel als ik zo de previews lees op internet :tu:

Om daar nog even wat dieper op in te gaan. Dat rondlopen, klimmen en springen kenmerkt het spel. Ik denk dat Assassin's Creed zich daarmee onderscheidt van andere games. Jij bent een middeleeuwse sluipmoordenaar, en middels de vele opties die je hebt moet je mensen vermoorden.

Zodra je iemand vermoordt hebt, begint alle ellende pas, want je moet zien weg te komen. Je moet dus enorm veel gebruik maken van daken en hoogtes door te klimmen en te springen, eigenlijk de enige manier om weg te kunnen komen. Het spel draait natuurlijk om de opdrachten, maar dat klimmen en springen alleen al zit zo goed in elkaar dat je hem alleen daarvoor al zou kunnen kopen.

Ik kijk er echt naar uit om hem te spelen, maar helaas moet ik als PC-speler nog wachten tot volgend jaar. :-(

Geplaatst: (bewerkt)

Dat zijn weer loze opmerkingen hé. Jouw mening kan zijn dat Halo 3 bijzonder slecht was, maar als je het objectief bekijkt is het een goed spel. Lekkere multiplayer en een korte, maar krachtige verhaal. Dat zeggen de recensies teminste. Niks mis mee. Assassin's Creed is een spel van het zelfde niveau alleen is een totaal ander genre, Halo 3 en Assassin's Creed met elkaar vergelijken is het zelfde als een man en vrouw, het is hetzelfde ras (game), maar toch heel anders (geslacht). Daarom valt dit niet met elkaar te vergelijken.

De eerste officiële review over Assassin's Creed is ook al binnen. Game Informer heeft het spel beloond met een 9,5. Als je een beetje engels kan raad ik je aan de recensie eens te lezen.

Donderdagavond bevind ik mij in ieder geval in de Middeleeuwen :dans:

donderdagavond bevind ik mij in de sporthal, om te trainen GVD, ik wil AC spelen NU!! :puh:

Bewerkt: door Black Force
Geplaatst:

als je dit filmpje ziet weet je dat het wel weer klopt

http://www.gametrailers.com/player/27509.html

OOH bedankt man om die link hier te plaatsen,ik zat er dus niet ver naast!de 1ne toets dient voor het hoofd,dan 1 voor de voeten,dan 1 voor de rechterarm en dan 1 voor de linkerarm en het is van iemand van UBISOFT dus nee ik zoog het niet uit men duim! mss is het toch fake en dat is dan spijtig maar ik zuig nooit niks uit men duim voor wie dat denkt!maar men game is al een maand bestelt en als het dan klopt zien we het wel!

Geplaatst:

BTW,wist je dat als je een bepaalde bende hebt uitgeschakelt dat de mensen op straat je helpen de wachters tegen te houden omdat ze gelukkig zijn dat die bepaalde bende eindelijk is uitgeschakelt!

en voor de mensen die ongeloofwaardig zijn

BRON:JIM TV (gamepower)

Geplaatst:
De game wordt gigantisch goed ontvangen, reviews zijn gemiddeld nu rond de 9.8..

Het laagste was een 9.5 geloof ik, echt ongelovelijk goede reviews. Waarschijnlijk gaat hij alles winnen wat er te winnen valt, o.a best game overal. Nog maar 6 dagen totdat hij in Europa gereleased wordt, ik kan gewoon niet meer wachten :engel:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...