Jump to content

Assassin's Creed

Recommended Posts

Geplaatst:
De game wordt gigantisch goed ontvangen, reviews zijn gemiddeld nu rond de 9.8..

Het laagste was een 9.5 geloof ik, echt ongelovelijk goede reviews. Waarschijnlijk gaat hij alles winnen wat er te winnen valt, o.a best game overal. Nog maar 6 dagen totdat hij in Europa gereleased wordt, ik kan gewoon niet meer wachten :engel:

Gelukkig hebben we GameRankings. Niet altijd even goed geüpdate, maar toch.

Gamerankings:

AC PS3 versie

AC Xbox 360 versie

AC PC versie

AC DS versie

Ja, er komt een DS versie. Hopelijk haalt die de reputatie van de franchise niet omlaag :7

Nog 4 nachtjes slapen ^_^

• Reacties 186
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Kru

17

• moechy

15

• M4X

15

• Black Force

13

Top Posters In This Topic

Geplaatst:
De game wordt gigantisch goed ontvangen, reviews zijn gemiddeld nu rond de 9.8..

Het laagste was een 9.5 geloof ik, echt ongelovelijk goede reviews. Waarschijnlijk gaat hij alles winnen wat er te winnen valt, o.a best game overal. Nog maar 6 dagen totdat hij in Europa gereleased wordt, ik kan gewoon niet meer wachten :engel:

Gelukkig hebben we GameRankings. Niet altijd even goed geüpdate, maar toch.

Gamerankings:

AC PS3 versie

AC Xbox 360 versie

AC PC versie

AC DS versie

Ja, er komt een DS versie. Hopelijk haalt die de reputatie van de franchise niet omlaag :7

Nog 4 nachtjes slapen ^_^

ik ben bang van wel

Geplaatst:

Bijna zover :D kan niet wachten :dans::dans:

Zag trouwens ook een limited edition!! :O Mara volgend mij stelt het niet zoveel voor. Je krijgt er alleen een poppetje bij :puh:

KLIK

Maar daar is nog geen relaesdatum van.

Zag trouwens ook dat ie bij Free Record Shop pas op 30 november uitkomt voor de PS3 :S maar voor de rest staat hij overal op 15 november. KLIK

Geplaatst:

Zag trouwens ook een limited edition!! :O Mara volgend mij stelt het niet zoveel voor. Je krijgt er alleen een poppetje bij :puh:

KLIK

Zag trouwens ook dat ie bij Free Record Shop pas op 30 november uitkomt voor de PS3 :S maar voor de rest staat hij overal op 15 november. KLIK

15 November komen de normale versie en de limited versie uit. Alleen is die limited edtion wat aan de dure kant, vanwege dat poppetje :7

Als je helemaal niet kan wachten raad ik je aan woensdagmiddag al naar de E-Plaza of de Bart Smit te gaan, die verkopen hem meestal al eerder. Ik haal hem in ieder geval gewoon donderdagmiddag ^_^

Geplaatst:

zou iemand weten waneer de pc versie van assasins creed uitkomt want het lijkt me een leuke game voor op de pc _O_

Geplaatst:
zou iemand weten waneer de pc versie van assasins creed uitkomt want het lijkt me een leuke game voor op de pc

Hij zou oorspronkelijk dit jaar al uitkomen (samen met de PS3 en 360 versie), maar hij is helaas uitgesteld tot begin 2008. Ik heb niet direct een exacte datum kunnen vinden, maar begin 2008 (ook wel Q1 2008 genoemd) zal zo rond januari/februari liggen. Nog even wat langer wachten dus, maar dan heb je ook wat.

Voor het actuele nieuws kun je overigens gewoon gebruik maken van de officiëleAssasins Creed site. Mocht er nieuw nieuws komen, dan staat het er daar in ieder geval op.

Geplaatst:

ik kan NIET geloven dat het op DS komt :o,welja,ik bedoel dat dat nooit goed kan zijn,de DS is toch niet zo goed!!!

NOG 2 DAGEN :O ,ik tel ieder uurtje al af!!

Geplaatst:
ik kan NIET geloven dat het op DS komt :o,welja,ik bedoel dat dat nooit goed kan zijn,de DS is toch niet zo goed!!!

Nee, past echt gewoon niet

Geplaatst:

Ik twijfel echter of Ubisoft hier goed aan doet. Niet omdat de DS niet populair is ofzo, integendeel maar de DS is niet gebouwd voor een Next-Gen. Ik ben bang dat dit gaat floppen, zoals er al vaak gebeurd is met titels die óók op de Xbox 360 en PS3.

Geplaatst:
Ik twijfel echter of Ubisoft hier goed aan doet. Niet omdat de DS niet populair is ofzo, integendeel maar de DS is niet gebouwd voor een Next-Gen. Ik ben bang dat dit gaat floppen, zoals er al vaak gebeurd is met titels die óók op de Xbox 360 en PS3.

Hij wordt niet gemaakt door dezelfde mensen als de PS3 en Xbox 360 versie. De DS-versie is gewoon een hele andere versie met een veranderde gameplay. Je krijgt nooit dezelfde grote van steden en mogelijkheden, dat bestaat niet. Het verhaal daarintegen kan wel hetzelfde zijn.

In ieder geval, nog maar 23 uurtjes voordat ik kan gaan spelen :D

Geplaatst:

KLIK

15 November komen de normale versie en de limited versie uit. Alleen is die limited edtion wat aan de dure kant, vanwege dat poppetje :7

Als je helemaal niet kan wachten raad ik je aan woensdagmiddag al naar de E-Plaza of de Bart Smit te gaan, die verkopen hem meestal al eerder. Ik haal hem in ieder geval gewoon donderdagmiddag ^_^

Heb hem vanmiddag ook gehaald bij de E plaza!! daar was dioe het goedkoopst ook nog :D Kan niet wagten om hem te spelen!! zit nu nog op mn werk en ga hem vanavond spelen!! dus ik ben voorlopig weer zoet ermee :puh::D

Geplaatst:

KLIK

Heb hem vanmiddag ook gehaald bij de E plaza!! daar was dioe het goedkoopst ook nog :D Kan niet wagten om hem te spelen!! zit nu nog op mn werk en ga hem vanavond spelen!! dus ik ben voorlopig weer zoet ermee :puh::D

dat wil ik ook :cry:

Geplaatst:

Ik heb hem zojuist door me brievenbus gekregen, en tot nu toe lik ik echt me vingers er bij af. Daarnaast is de gameplay erg goed, en voor de mensen die hem nog niet hebben; dit is echt gewoon een must have! Het enige wat dan wel weer jammer is is dat er geen multiplayer mode is, maar met zo'n perfecte single player snap ik dat eigenlijk wel. Echt een heerlijk spel _O_

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...