Black Force Geplaatst: 15 november 2007 Rapport Geplaatst: 15 november 2007 Ja ik heb hem ook, het spel is echt perfect. De gameplay, de grafics, het verhaal, het is gewoon een must have. Ik raad iedereen deze game aan, en raad ook iedereen aan niks over het verhaal te verklappen op het forum, want dat is niet leuk. Greetz, Black Force Reageren
michael50000 Geplaatst: 15 november 2007 Rapport Geplaatst: 15 november 2007 Heb hem al 2 dagen, Game Of The Year Fuck de revieuws! das het minste dat je kan zeggen,dit is ook voor mij het beste spel van 2007 !! GTA IV wordt het beste van 2008,toevallig dat altijd de FREE-ROAMING games er als de beste uitkomen Reageren
.Antonio Geplaatst: 15 november 2007 Rapport Geplaatst: 15 november 2007 (bewerkt) Heb hem al 2 dagen, Game Of The Year Fuck de revieuws! das het minste dat je kan zeggen,dit is ook voor mij het beste spel van 2007 !! GTA IV wordt het beste van 2008,toevallig dat altijd de FREE-ROAMING games er als de beste uitkomen Niet dat ik iets tege GTA heb, maar eerlijk gezegd denk ik dat de game van 2008 Gears of War 2 wordt, Gears of War was al zo'n succes, en als 2 dan uitkomt... Maar beste free roaming game iig. Bewerkt: 15 november 2007 door .Antonio Reageren
michael50000 Geplaatst: 15 november 2007 Rapport Geplaatst: 15 november 2007 Heb hem al 2 dagen, Game Of The Year Fuck de revieuws! das het minste dat je kan zeggen,dit is ook voor mij het beste spel van 2007 !! GTA IV wordt het beste van 2008,toevallig dat altijd de FREE-ROAMING games er als de beste uitkomen Niet dat ik iets tege GTA heb, maar eerlijk gezegd denk ik dat de game van 2008 Gears of War 2 wordt, Gears of War was al zo'n succes, en als 2 dan uitkomt... Maar beste free roaming game iig. oooww da gaat inderdaad een mooie strijd worden welke de beste zal worden,2008 zal echt NEXT-GEN worden,dus jah ik verwacht veel verassingen!! Reageren
Klokkie89 Geplaatst: 16 november 2007 Rapport Geplaatst: 16 november 2007 Ja ik heb hem ook, het spel is echt perfect. De gameplay, de grafics, het verhaal, het is gewoon een must have. Ik raad iedereen deze game aan, en raad ook iedereen aan niks over het verhaal te verklappen op het forum, want dat is niet leuk.Greetz, Black Force Het is inderdaad een verassend begin Had een ander begin verwacht! Dit is wel een rede om hem te halen. De gameplay is echt vet! mooie grapics en mooie steden/landen/platteland!! En niet opgeven bij de veel te lange, saaie en aparte tutorial (of hoe je dat ook schrijft) want als je die hebt gedaan dan begint het pas echt leuk te worden!! Halen dus die game, want hij maakt voor mij een goeie kans om game van het jaar te worden!! Reageren
Naudin Geplaatst: 16 november 2007 Rapport Geplaatst: 16 november 2007 Heb hem al 2 dagen, Game Of The Year Fuck de revieuws! das het minste dat je kan zeggen,dit is ook voor mij het beste spel van 2007 !! GTA IV wordt het beste van 2008,toevallig dat altijd de FREE-ROAMING games er als de beste uitkomen Niet dat ik iets tege GTA heb, maar eerlijk gezegd denk ik dat de game van 2008 Gears of War 2 wordt, Gears of War was al zo'n succes, en als 2 dan uitkomt... Maar beste free roaming game iig. Nee zeker weten van niet, gta iv wordt zo veel beter dan gow2 dat weet ik nu al gewoon. Reageren
Fabelous_P Geplaatst: 17 november 2007 Rapport Geplaatst: 17 november 2007 Niet dat ik iets tege GTA heb, maar eerlijk gezegd denk ik dat de game van 2008 Gears of War 2 wordt, Gears of War was al zo'n succes, en als 2 dan uitkomt...Maar beste free roaming game iig. Geloof mij maar, Gears Of War 2 komt niet in 2008. Hij komt in 2009! Reageren
philip14 Geplaatst: 17 november 2007 Rapport Geplaatst: 17 november 2007 Heb hem al 2 dagen, Game Of The Year Fuck de revieuws! das het minste dat je kan zeggen,dit is ook voor mij het beste spel van 2007 !! GTA IV wordt het beste van 2008,toevallig dat altijd de FREE-ROAMING games er als de beste uitkomen Niet dat ik iets tege GTA heb, maar eerlijk gezegd denk ik dat de game van 2008 Gears of War 2 wordt, Gears of War was al zo'n succes, en als 2 dan uitkomt... Maar beste free roaming game iig. ik weet wel bijna cker dat GTA IV veel vetter word al GOW II Reageren
Black Force Geplaatst: 17 november 2007 Rapport Geplaatst: 17 november 2007 Mensen laat ik jullie er op wijzen dat dit topic over Assassins Creed gaat, niet over GTA IV of GOW2. Ubisoft erkent dat er problemen zijn met Assassins Creed, de problemen spelen zich af op de playstation 3, of de xbox 360 deze problemen ook kent weet ik niet. Het meest irriterende probleem is dat het spel zo nu en dan vastloopt, het is niet gezegt dat dit op jouw playstation 3 ook gebeurt, het is een questie van geluk hebben. Ik heb dit keer geen geluk en kamp ook met vastloop problemen. Maar gelukkig heb ik onlangs te horen gekregen dat Ubisoft bezig is met een patch die dit probleem moet verhelpen, en ook nog een aantal andere bugs. Ook sony is druk aan de gang met Firmware 2.01 om de playstation 3 weer stabiel te maken. Firmware 2.0 zorgde onlangs voor onstabiliteit van playstation 3 systemen, het is niet zo dat elke playstation 3 unit dit probleem heeft. Hopelijk weten de mensen die een vastlopende Assassins Creed hebben, dat dit niet aan hun playstation 3 ligt maar aan de game, en Ubisoft zorgt dat er zo spoedig mogelijk een patch aankomt, we wachten dus ongeduldig af... Greetz, Black Force Reageren
Kru Geplaatst: 17 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 november 2007 Het einde is machtig! Ik zal er niets over verklappen, maar als je dit spel gaat spelen, maak hem dan af. Dat is het verhaal het waard!! Reageren
Black Force Geplaatst: 18 november 2007 Rapport Geplaatst: 18 november 2007 Kun je nog door de steden lopen dan als het spel uitgespeelt is? Reageren
Kru Geplaatst: 18 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 november 2007 Kun je nog door de steden lopen dan als het spel uitgespeelt is? Ja. Reageren
Black Force Geplaatst: 18 november 2007 Rapport Geplaatst: 18 november 2007 Kun je nog door de steden lopen dan als het spel uitgespeelt is? Ja. Oke, kort maar krachtig antwoord, het doet me goed dat je nog kan ronddwalen door de steden. Ik ben echt zwaar benieuwd naar het einde. Maar ik speel het spel rustig aan, ik complete eerst altijd alle investigations missions voordat ik een belangrijk persoon om ga leggen. Ik geniet van m'n prachtige spel, alleen zonde dat ie zo nu en dan vastloopt, maar daar word gelukkig aan gewerkt. Greetz, Black Force Reageren
Disturbed Geplaatst: 18 november 2007 Rapport Geplaatst: 18 november 2007 Hoe kunnen jullie dat spel zo goed spelen?? Ik heb hem op de Xbox 360, en ik : -Snap niks van het verhaal -Snap de vele controls niet (was een hele vage tutorial) Dus als iemand mij kan uitleggen wat alle VECHT-opties zijn, heel graag Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 18 november 2007 Rapport Geplaatst: 18 november 2007 Ik heb hem ook, en ik vind hem werkelijk waar super. Het is continu een afmeting van actie en strategie. Wil je iemand helpen zodat die wat voor je terugdoet of niet? Wil je rustig lopen, je gezicht beschermen, zodat niemand je herkent, of ga je gewoon hardlopen en zien waar je komt? Super... Vind de verhaallijn ook wel leuk. Dat je af en toe terugkeert naar het heden, dat je eerst een "big boy" bent en nu weer onderaan moet beginnen. De paarden zijn leuk, het klimmen is leuk, fantastische gameplay, fantastische graphics... Ik ben er ontzettend fan van. Ook de manieren van het vechten zijn geweldig. Sluwe strategie of slachten? En als je gepakt wordt wegrennen, uit het gezichtsveld van je tegenstander, en daarna schuilen en zo weer helemaal "clean" worden. Geweldig... Kan niet wachten tot ik verder kan spelen... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.