-->nick<-- Geplaatst: 18 november 2007 Rapport Geplaatst: 18 november 2007 Kun je nog door de steden lopen dan als het spel uitgespeelt is? Ja. Maar wat zou je dan nog willen doen? Misschien blijft het klimmen nog een paar dagen leuk maar dan houd het denk ik ook wel op? Moet je trouwens echt reizen tussen steden of ben je gewoon ineens bij een andere stad? Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 18 november 2007 Rapport Geplaatst: 18 november 2007 Kun je nog door de steden lopen dan als het spel uitgespeelt is? Ja. Maar wat zou je dan nog willen doen? Misschien blijft het klimmen nog een paar dagen leuk maar dan houd het denk ik ook wel op? Moet je trouwens echt reizen tussen steden of ben je gewoon ineens bij een andere stad? Reizen tussen steden.. Tenminste, zover als ik nu ben . Heel veel bewegingsvrijheid, en je wordt onderweg ook nog aangevallen door mannetjes... Reageren
Kru Geplaatst: 19 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 november 2007 Kun je nog door de steden lopen dan als het spel uitgespeelt is? Ja. Maar wat zou je dan nog willen doen? Misschien blijft het klimmen nog een paar dagen leuk maar dan houd het denk ik ook wel op? Moet je trouwens echt reizen tussen steden of ben je gewoon ineens bij een andere stad? Ik ben nog bezig met het killen van Templars, het vlaggen verzamelen, het redden van burgers.. En het is gewoon vet om een gigantisch gevecht uit te lokken bij de militaire kampen in 'the Kingdom'.. En ja, je hebt de mogelijkheid om te reizen tussen de steden, zowel te paard als te voet. Maar je hebt ook de mogelijkheid om in 1 keer van stad naar stad te gaan door het 'Kingdom' gedeelte te skippen.. Reageren
M4X Geplaatst: 19 november 2007 Rapport Geplaatst: 19 november 2007 Tsja, als je echt de 100% wilt halen dan ben je wel heel lang bezig met alle collectables. Eigenlijk vind ik dat het enige nadeel van het spel, dat er zo weinig variatie zit in de collectables en de investegations. Iemand pickpocketen of afluisteren wordt na een paar keer een beetje saai en dat geldt ook voor het verzamelen van vlaggetjes. Voor de rest heb ik na 3 assassinations nog geen enkel minpuntje kunnen ontdekken Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 20 november 2007 Rapport Geplaatst: 20 november 2007 Voor de rest heb ik na 3 assassinations nog geen enkel minpuntje kunnen ontdekken Ja ik wel, een aantal bugs. Zo slaat hij soms ineens vast, midden in het spel. En niets dat ik er dan nog aan kan doen, allleen het resetten van mijn ps3. Of het grappige paard bug. En zo zijn er nog wel een aantal bugs. Maar eigenlijk neem ik dat voor lief, want ik ben verslaafd Reageren
Fabelous_P Geplaatst: 20 november 2007 Rapport Geplaatst: 20 november 2007 Voor de rest heb ik na 3 assassinations nog geen enkel minpuntje kunnen ontdekken Ja ik wel, een aantal bugs. Zo slaat hij soms ineens vast, midden in het spel. En niets dat ik er dan nog aan kan doen, allleen het resetten van mijn ps3. Of het grappige paard bug. En zo zijn er nog wel een aantal bugs. Maar eigenlijk neem ik dat voor lief, want ik ben verslaafd Ik heb nog nergens last van gehad. Alleen op het begin waar je kan trainen viel mijn tegenstander door de grond. Die bug van dat paard is lol Reageren
Big-Bear Geplaatst: 20 november 2007 Rapport Geplaatst: 20 november 2007 Assasins Creed lijkt me zeker goed ja, ik vind het alleen zwaar zonde dat het gebouwen beklimmen zo makkelijk gaat, dus niet dat je zoals in PoP combo's moet doen, maakt de gameplay ij mijn ogen net wat beter. Reageren
Black Force Geplaatst: 20 november 2007 Rapport Geplaatst: 20 november 2007 Door Firmware 2.01 zou het vastloop probleem op de playstation3 nu verleden tijd moeten zijn. Ik heb net Firmware 2.0 gedownload en geinstalleerd. Ik heb daarna gelijk even Assasins Creed gespeelt, zo'n 3 kwartieren lang. Het spel is in die tijd geen 1 keer vastgelopen, maar of de vastloop bug echt verholpen is, weet ik dus niet zeker. Want het kan ook zijn dat het spel pas na 3 uur vastloopt, maar zo lang heb ik nog niet achter elkaar gespeelt na 2.01. En ik heb ook iets gehoord over de gigantisch hoge verkoopcijfers. Waarschijnlijk zal Assasins Creed 2 er wel een keer aankomen. Greetz, Black Force Reageren
M4X Geplaatst: 20 november 2007 Rapport Geplaatst: 20 november 2007 Voor de rest heb ik na 3 assassinations nog geen enkel minpuntje kunnen ontdekken Ja ik wel, een aantal bugs. Zo slaat hij soms ineens vast, midden in het spel. En niets dat ik er dan nog aan kan doen, allleen het resetten van mijn ps3. Of het grappige paard bug. En zo zijn er nog wel een aantal bugs. Maar eigenlijk neem ik dat voor lief, want ik ben verslaafd Dat was lang niet overal het geval volgensmij, want ik en nog een paar PS3 bezitters hebben er nog geen last van gehad. Bij sommige mensen is het helaas wel het geval, maar met de nieuwe Firmware is het probleem bij iedereen verholpen Reageren
Fabelous_P Geplaatst: 20 november 2007 Rapport Geplaatst: 20 november 2007 Waarschijnlijk zal Assasins Creed 2 er wel een keer aankomen.Dat zeker! Speel de game maar uit.[/font] Reageren
Black Force Geplaatst: 20 november 2007 Rapport Geplaatst: 20 november 2007 Waarschijnlijk zal Assasins Creed 2 er wel een keer aankomen.Dat zeker! Speel de game maar uit.[/font] Thanks man, door jouw krijg ik weer extra zin om te spelen Greetz, Black Force Reageren
Scarface92 Geplaatst: 21 november 2007 Rapport Geplaatst: 21 november 2007 Zeker een goed spel! Ik ga hem voor de pc aanschaffen. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 21 november 2007 Rapport Geplaatst: 21 november 2007 Dat was lang niet overal het geval volgensmij, want ik en nog een paar PS3 bezitters hebben er nog geen last van gehad. Bij sommige mensen is het helaas wel het geval, maar met de nieuwe Firmware is het probleem bij iedereen verholpen Ik zeg toch ook niet dat jij er last van hebt? Ik zeg dat ík het een minpunt vind. Ik ben het met Big-Bear eens dat het klimmen inderdaad wel heel gemakkelijk gaat... Voor de rest vind ik het nog steeds een top game. Super Mario Galaxy enters UK charts at number fiveUbisoft's Assassin's Creed has shot to the top of the UK all-formats charts and become the second fastest-selling new IP on an individual format behind 2002's The Getaway. The Xbox 360 version of the game claims 67 per cent of sales, with the PlayStation 3 version taking the remaining 33 per cent. It also becomes the third fastest-selling Xbox 360 game within a weekly sales period. Last week's number one, Activision's Call of Duty 4, has been knocked from the top as it suffers a 33 per cent fall in sales. At number three this week is EA's The Simpsons Game, taking a 9 per cent dip in sales, while THQ's WWE Smackdown Vs Raw 2008 is at number four. Nintendo's new entry Super Mario Galaxy only manages to debut at number five but becomes the fastest-selling Wii game, with Dr Kawashima's Brain Training staying at number six following a 62 per cent climb in sales. Electronic Arts' FIFA 08 slips to number seven this week, whle Disney's High School Musical: Sing It! leaps into the top ten at eight with a massive 170 per cent boost in sales following a release on the Nintendo Wii. Konami's Pro Evolution Soccer 2008 is down to number nine and More Brain Training from Dr Kawashima sits at number ten. The only other new entry in the top forty this week is EA's PC-exclusive Crysis at number 14. Bron: klik. Giga verkoopcijfers ... Wat ik ook wel jammer vind is dat soldaten soms ineens weglopen midden in een gevecht. Maak je er 4 van de 5 dood en die laatste rent als een angsthaas weg Reageren
Kru Geplaatst: 21 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 november 2007 Dat was lang niet overal het geval volgensmij, want ik en nog een paar PS3 bezitters hebben er nog geen last van gehad. Bij sommige mensen is het helaas wel het geval, maar met de nieuwe Firmware is het probleem bij iedereen verholpen Ik zeg toch ook niet dat jij er last van hebt? Ik zeg dat ík het een minpunt vind. Ik ben het met Big-Bear eens dat het klimmen inderdaad wel heel gemakkelijk gaat... Voor de rest vind ik het nog steeds een top game. Super Mario Galaxy enters UK charts at number fiveUbisoft's Assassin's Creed has shot to the top of the UK all-formats charts and become the second fastest-selling new IP on an individual format behind 2002's The Getaway. The Xbox 360 version of the game claims 67 per cent of sales, with the PlayStation 3 version taking the remaining 33 per cent. It also becomes the third fastest-selling Xbox 360 game within a weekly sales period. Last week's number one, Activision's Call of Duty 4, has been knocked from the top as it suffers a 33 per cent fall in sales. At number three this week is EA's The Simpsons Game, taking a 9 per cent dip in sales, while THQ's WWE Smackdown Vs Raw 2008 is at number four. Nintendo's new entry Super Mario Galaxy only manages to debut at number five but becomes the fastest-selling Wii game, with Dr Kawashima's Brain Training staying at number six following a 62 per cent climb in sales. Electronic Arts' FIFA 08 slips to number seven this week, whle Disney's High School Musical: Sing It! leaps into the top ten at eight with a massive 170 per cent boost in sales following a release on the Nintendo Wii. Konami's Pro Evolution Soccer 2008 is down to number nine and More Brain Training from Dr Kawashima sits at number ten. The only other new entry in the top forty this week is EA's PC-exclusive Crysis at number 14. Bron: klik. Giga verkoopcijfers ... Wat ik ook wel jammer vind is dat soldaten soms ineens weglopen midden in een gevecht. Maak je er 4 van de 5 dood en die laatste rent als een angsthaas weg Ze rennen niet weg, ze zoeken backup van andere soldaten, dat maakt het juist dope. Al komen ze bij mij meestal niet ver.. Anyway, ben een nieuwe game gestart.. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 21 november 2007 Rapport Geplaatst: 21 november 2007 Nou, heb ze anders nog nooit terug zien komen, ze rennen altijd een heel eind, als ik ze nog niet vermoord heb althans ... En het tekentje is ook weer wit... Maar dat wil ik wel meemaken, dat ze terugkomen met andere soldaten. Zal ze eens in leven laten en rustig blijven wachten. Wist dit niet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.