Dutchy3010 Geplaatst: 27 november 2007 Rapport Geplaatst: 27 november 2007 Wat is eigenlijk de release van de pc versie? 15 februari 2008, staat op bol.com. Reageren
Klokkie89 Geplaatst: 27 november 2007 Rapport Geplaatst: 27 november 2007 Weet iemand hoe je gesprekken e.d. door kunt spoelen? Dus een gesprek kan skippen? Ik zou niet weten hoe je dat zou moeten doen, en nu moet ik iedere keer zo lang wachten terwijl ik toch niet versta wat ze zeggen (geluid staat vrijwel af). Kan dit, of is dit niet mogelijk? Een duidelijk nadeel als het niet zou kunnen... Je komt er denk ik wel achter als je gewoon elke knop indrukt. Maar ik speel hem op de PS3, en daar moet je gewoon op x drukken om een gesprek te skippen. Ik speel ook op Playstation 3, maar heb elke knop al geprobeerd en geen van alle skipt de gesprekken . Je kan ze niet skippen, heb het ook al geprobeerd en bij mij doet ie het ook niet. Je moet ze dus allemaal afluisteren. Dat is wel superirritant als je gewoon even snel wilt spelen trouwens :S (het eerste minpuntje dus ) Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 1 december 2007 Rapport Geplaatst: 1 december 2007 Inderdaad, een minpuntje. Maar nu ik het gisteren uitgespeeld heb weet ik er wel meer: Niveau is niet bepaald hoog, heb heel de game met 2 vingers in de neus uitgespeeld. Niveau begin is niet veel lager als niveau aan het einde. De storyline vind ik érg kort (ik ben GTA gewend ) Ik vind de laatste scene met die "tovenaar" erg onrealistisch, wat jammer is aangezien de rest van de game wél erg realistisch is.[/font] Klimmen en vechten worden na verloop van tijd saai, aangezien ik er geen uitdaging meer in zie. Kortom, het gaf me plezier voor 10 toen ik nog aan het gamen was, maar nu ik het uitgespeeld heb besef ik dat het eigenlijk een vrij saai spel is... Wat wel goed is zijn natuurlijk de graphics en de animaties, en alleen die 10 uur waarin je de storyline uitspeelt is het spel driedubbelendwars waard, maar jammer dat het zo eentonig is. En al helemaal dat je de gesprekken niet kunt skippen vind ik vervelend. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 15 december 2007 Rapport Geplaatst: 15 december 2007 Wáárom word ik in dat kingdom toch altijd aangevallen door die klotebewakers? Ik heb helemaal niks gedaan man! 'An Assassin! Don't let him get away!' Jongen een kilometer achter je is een heel kasteel vol met Assassins. Komen ze met z'n tienen achter me aan. En vluchten heeft geen zin want om de 10 meter zijn er nieuwe bewakers. En hoe kom ik nu weer Acre in? Daar staan 4 bewakers voor. Ik heb save citizen al gedaan maar nu komen ze met een heel leger achter me aan. Reageren
M4X Geplaatst: 15 december 2007 Rapport Geplaatst: 15 december 2007 (bewerkt) Wáárom word ik in dat kingdom toch altijd aangevallen door die klotebewakers? Ik heb helemaal niks gedaan man! 'An Assassin! Don't let him get away!' Jongen een kilometer achter je is een heel kasteel vol met Assassins. Komen ze met z'n tienen achter me aan. En vluchten heeft geen zin want om de 10 meter zijn er nieuwe bewakers. En hoe kom ik nu weer Acre in? Daar staan 4 bewakers voor. Ik heb save citizen al gedaan maar nu komen ze met een heel leger achter me aan. Er zijn heel veel manieren om een stad binnen te komen: Op je map staat altijd een 'scholar' icoontje, nadat je de save citizen buiten de stad hebt gehaald. Als je hier bij staat en op 'X' klikt, ga je er automatisch tussenlopen. Zo kom je de stad in zonder dat de guards je aanvalt De tweede manier is iets moeilijker. Meestal is er wel een weg over de stadsmuur, via een aantal losse stenen waardoor je omhoog kunt klimmen, of een stijger. De laatste manier is heel simpel; knok je gewoon tussen de bewakers door de stad in. Je kan dit het beste doen met counter attacks. Een counterattack kan je het beste doen met je zwaard. Trek je zwaar den houdt R1 ingedrukt, zodat je in een verdedigende stand staat. Wanneer je wordt aangevallen moet je precies op het goede moment op de square toets drukken, zo voer je een counter attack uit. Op deze manier kan je heel veel guards verslaan, en op 't einde van het spel heb je deze techniek zeker nodig. Als je het niet goed kan dan kan je natuurlijk altijd trainen in Mosyaf, het dorpje waar je bent begonnen. Bewakers in het Kingdom vallen je soms aan als ze gealarmeerd zijn, sommige zijn dit wel en andere niet. Als een gealarmeerde guard je ziet dan verschijnt er automatisch een rood knipperlichtje links van je synchronization bar, en dan hoor je ook de hele tijd een piepje. Als dat het geval is dan moet je meteen in de blend mode gaan, dit doe je met X. Zo kan je onopgemerkt voorbij gealarmeerde guards komen. Dit kan soms heel irritant zijn, omdat je zo sloom loopt in de blend mode. Wat je dan het beste kan doen is gewoon met je paard langs gealarmeerde guards sprinten, dan houden ze je nooit bij. Dit doe je door R1 ingedrukt te houden, en daarnaa moet je ook kruisje ingedrukt houden om je paard echt 100% te laten sprinten. En je kan guards natuurlijk ook altijd killen met counter attacks, die ik hierboven heb uitgelegd Bewerkt: 15 december 2007 door M4X Reageren
MartyCeha Geplaatst: 16 december 2007 Rapport Geplaatst: 16 december 2007 Het vervelende is, dat als ik wegren op een paard van een paar bewakers, dat er net als ik de andere kwijt ben er weer nieuwe komen. En als ik die burger gered heb komen ze met z'n twintigen achter me aan zonder dat er een groepje monikken komt (wtf). Blenden gaat idd sloom, en ze zitten in dat kingdom echt constant achter me aan dus het heeft sowieso geen zin. Meestal mep ik me er gewoon doorheen en ik raak ze gemakkelijk kwijt in de stad. Reageren
M4X Geplaatst: 17 december 2007 Rapport Geplaatst: 17 december 2007 (bewerkt) Je kan dan het beste een beetje in een hoekje staan, dan komen er wat minder. Soms halen ze dan nog steeds versterking, maar meestal zijn dat er maar een paar. Als je ze allemaal gekild hebt dan komt er meestal een andere guard die dan schreeuwt 'Who did this?' of 'Where are you?', en dan kan je het beste in de blend mode gaan lopen om te voorkomen dat er nog een keer erg veel guards komen. Maar zoals ik hierboven ook al zei; met de counter attack kan je er makkelijk een stuk of 10 aan, en als je het goed doet nog wel meer. Ik weet niet waar je nu ongeveer bent, maar in de laatste memory blocken moet je er nog veel meer killen dan op 't begin, dus dan kan het nooit kwaad als je weet hoe je 20 guards in een kleine ruimte moet omleggen. Verder kan je in het Kingdom het beste constant op je paard blijven rijden, zo houdt niemand je bij. Als je echt geblokkeerd wordt dan kan je desnoods je zwaard trekken en vanaf je paard een paar guards vermoorden. Als je op zoek gaat naar view points of vlaggetjes in dorpen dan kan je het beste alle gealarmeerde guards heel sneaky vermoorden met je hidden blade. De gealarmeerde guards kun je zien via je eagle vision (met driehoekje). Bewerkt: 17 december 2007 door M4X Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 17 december 2007 Rapport Geplaatst: 17 december 2007 En als ik die burger gered heb komen ze met z'n twintigen achter me aan zonder dat er een groepje monikken komt (wtf). Dat komt waarschijnlijk omdat niet elke persoon van "save citizen" een groepje monniken geeft, ook vaak gewoon mensen die de guards vasthouden. Wat ik je aanraad, is om veel op de daken te klimmen. Het enige waar je dan voor moet uitkijken is her en der een guard, die je meestal ook met je "hidden blade" kan vermoorden. Op de daken zijn daarnaast veel van die "huisjes" waar je in kan schuilen, dus zo kan je ook snel en eenvoudig guards die je aanvallen omzeilen. Zeker na een missie, als de alarmklok luidt, is dit veel makkelijker. Kijk wel uit voor de boogschutters! Reageren
thug Geplaatst: 20 december 2007 Rapport Geplaatst: 20 december 2007 (bewerkt) ik heb het game eindelijk!!! op mijn gsm in een uurtje uitgespeeld. wel leuker dat ik gedacht heb het is zo een beetje warioland Bewerkt: 21 december 2007 door thug Reageren
Naudin Geplaatst: 21 december 2007 Rapport Geplaatst: 21 december 2007 ik heb het game eindelijk!!!op mijn gsm in een uurtje uitgespeeld. hahahaha dat is echt zo'n zonde, zo'n goeie game op je mobiel spelen. Een schande voor de game Reageren
M4X Geplaatst: 21 december 2007 Rapport Geplaatst: 21 december 2007 Ach ja, een game kan nog zo goed zijn op alle consoles, maar dat bied geen garantie voor een goede GSM versie. Een uur is trouwens niet eens zo kort in vergelijking met andere GSM games. @Naudin: Nouja valt wel mee, zoals ik hierboven zei; GSM games kan je nooit erg goed vergelijken met games voor een console, dat kan waarschijnlijk pas over een aantal jaar.. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 26 december 2007 Rapport Geplaatst: 26 december 2007 Lol ik ben iemand die echt geen inzicht heeft, ik kom al niet verder in het eerste level. Er lopen allemaal joden met potten, weet iemand wat ik daar moet doen? Duidelijker kan ik helaas niet zijn. Reageren
M4X Geplaatst: 26 december 2007 Rapport Geplaatst: 26 december 2007 Lol ik ben iemand die echt geen inzicht heeft, ik kom al niet verder in het eerste level. Er lopen allemaal joden met potten, weet iemand wat ik daar moet doen? Duidelijker kan ik helaas niet zijn. Bij de tutorial? Als je mensen met potten moet passeren, dan doe je dat met de 'gentle push'. Hierbij geef je ze een klein vriendschappelijk duwtje, waardoor je er langs kan lopen. Op de PS3 doe je dit door de O toets ingedrukt te houden en erdoorheen te lopen, en op de Xbox zal het waarschijnlijk ongeveer hetzelfde zijn. Als je er niet uit komt dan staat het in ieder geval altijd uitgelegd in de tutorial in 't eerste level Reageren
moechy Geplaatst: 3 januari 2008 Rapport Geplaatst: 3 januari 2008 (bewerkt) ff toevoeging voor de mensen die het nog niet wisten.In de fnac kwam het 25/01/08 in de winkel voor de pc.Ik ga hem dan zkr halen. Bewerkt: 4 januari 2008 door moechy Reageren
philip14 Geplaatst: 4 januari 2008 Rapport Geplaatst: 4 januari 2008 Ach ja, een game kan nog zo goed zijn op alle consoles, maar dat bied geen garantie voor een goede GSM versie. Een uur is trouwens niet eens zo kort in vergelijking met andere GSM games. @Naudin: Nouja valt wel mee, zoals ik hierboven zei; GSM games kan je nooit erg goed vergelijken met games voor een console, dat kan waarschijnlijk pas over een aantal jaar.. Dat kan waarschijnlijk helemaal nooit, want als die gsm's beter worden, worden ook de consoles beter Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.